| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
asan omega A tomaszow maz | 2005-08-11 21:09:51 gdzie znajde kody usterek s-ka,opisi podlaczenieX i Y ? |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-08-11 21:17:41 Fajnie zdałeś tytuł wątku... się mi to upodobało
więc sru ABS pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 19 - Przekaźnik zaworu - napięcie zasilania<5V w czasie>20ms 25 - Prędkość kół zębatych - nieodpowiednia ilość zębów lub wymiar koła 35 - Przekaźnik pompy - uszkodzony przekaźnik lub obwód przekaźnika 37 - Włącznik świateł STOP - uszkodzenie włącznika lub w obwodzie włącznika 39 - Czujnik przedniego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 41 - Czujnik przedniego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 42 - Czujnik przedniego prawego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 43 - Czujnik przedniego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 44 - Czujnik tylnego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 45 - Czujnik tylnego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 46 - Czujnik tylnego prawego koła - brak lub słaby sygnał z czujnika 47 - Czujnik tylnego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 48 - Zasilanie pojazdu - napięcie zasilania niższe niż 9,4V Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania stukowego 19 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 24 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów 25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie 29 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie 32 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie 33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 34 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 41 Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie 42 Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 43 Układ recyrkulacji spalin 44 Sonda lambda - uboga mieszanka 45 Sonda lambda - bogata mieszanka 47 Zawór recyrkulacji spalin 49 Akumulator - zbyt wysokie napięcie 51 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego 52 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie 53 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie 61 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 62 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie 63 Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie 64 Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie 69 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie 71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 75 Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie 76 Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie 81 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie 93 Moduł sterujący QUAD Dla układów Motronic firmy Bosch część kodów jest wspólna, a część różna dla różnych wersji wtrysku. Kody wspólne dla układów MOTRONIC M1.5.2 i M2.5 Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 31 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 48 Zbyt niskie napięcie zasilania 49 Zbyt wysokie napięcie zasilania 52 Stopień wyjściowy lapmki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie 53 Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie 54 Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie 55 Uszkodzone urządzenie sterujące 56 Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 57 Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 61 Stopień wyjściowy odpowietrzania zbiornika - zbyt niskie napięcie 62 Stopień wyjściowy odpowietrzania zbiornika - zbyt wysokie napięcie 73 Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 74 Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie 75 Przełącznik biegów - zbyt niskie napięcie 81-84 Wtryskiwacze 1-4 - zbyt niskie napięcie 87 Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie 88 Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie Kody tylko dla M1.5.2 19 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej 21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 25 Wtryskiwacze - zbyt wysokie napięcie 38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 39 Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji 69 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie 71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie Kody tylko dla M2.5 13 Sonda lambda - brak sygnału 16 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału 18 Układ regulacji spalania stukowego - brak sygnału 25-28 Wtryskiwacze 1-4 - zbyt wysokie napięcie 44 Sonda lambda - uboga mieszanka 45 Sonda lambda - bogata mieszanka 51 Uszkodzona pamięć ROM urządzenia sterującego 65 Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 66 Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 67 Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego 72 Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia 79 Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt wysokie napięcie 93 Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie 94 Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie 97 Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie W układzie Motronic M2.8 występują zarówno kody z M1.5.2, jak i M2.5. Inne kody Kod Znaczenie 10 Kody błędów nie zaprogramowane 113 Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania 114 Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maximum 115 Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum 116 Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maximum 117 Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania - zbyt niskie napięcie 118 Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania - zbyt wysokie napięcie 119 czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg/moc 121 sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga 122 sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata 123 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany 124 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany 125 czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum 126 czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maximum 129 recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie 131 recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie 132 recyrkulacja spalin - błędny sygnał 133 recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie 133 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie 134 recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie 134 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie 135 zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie 136 urządzenie sterujące 137 obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura 138 czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie 139 czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie 143 immobilizer - brak/zły sygnał 144 immobilizer - brak sygnału 145 immobilizer - zły sygnał 10 lipca 2001r. Wszystko o Astrze Wszelkie prawa zastrzeżone! Opracował: Marcin Lewkowicz na podstawie książki "Sam naprawiam samochód Opel Astra" wydawnictwa WKŁ, oraz artykułu Michała Kwiatkowskiego. Poprawki do artykułu: Power. """""" Wystarczy ????? |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-08-11 21:18:40 A co tam jeszcze jedną wersję hehhehehehhehe.
010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik spalania stukowego 017 - Czujnik spalania stukowego 2 (v6) 018 - System regulacji spalania stukowego (ECU) 019 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 021 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 022 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 023 - Czujnik spalania stukowego - uszkodzienie 024 - Czujnik przebytej drogi - brak impulsów 025 - Wtryskiwacz 1 - zbyt wysokie napięcie 026 - Wtryskiwacz 2 - zbyt wysokie napięcie 027 - Wtryskiwacz 3 - zbyt wysokie napięcie 028 - Wtryskiwacz 4 - zbyt wysokie napięcie 029 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie 031 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 032 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie 033 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 034 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie 035 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 038 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 039 - Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji 041 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie 042 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 043 - Układ recyrkulacji spalin EGR (XEV) 044 - Sonda lambda - uboga mieszanka 045 - Sonda lambda - bogata mieszanka 047 - Zawór recyrkulacji spalin EGR (XEV) 048 - Zbyt niskie napięcie zasilania 049 - Zbyt wysokie napięcie zasilania 051 - Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU 052 - Stopień wyjściowy lapmki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie 053 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie 054 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie 055 - Uszkodzone urządzenie sterujące ECU 056 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 057 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 061 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 062 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie 063 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie 064 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie 065 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 066 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 067 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego 069 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie 071 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 072 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia 073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 074 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie 075 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie 076 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie 079 - Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt niskie napięcie 081 - Wtryskiwacz 1 - zbyt niskie napięcie 082 - Wtryskiwacz 2 - zbyt niskie napięcie 083 - Wtryskiwacz 3 - zbyt niskie napięcie 084 - Wtryskiwacz 4 - zbyt niskie napięcie 085 - Wtryskiwacz 5 - zbyt niskie napięcie 086 - Wtryskiwacz 6 - zbyt niskie napięcie V6 087 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie 088 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie 092 - Uszkodzony czujnik położenia wałków rozrządu XEV 093 - Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie 094 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie 095 - Hot start valve - zbyt niskie napięcie 096 - Hot start valve - zbyt wysokie napięcie 097 - Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie (sygnał kontroli trakcji) 113 - Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania 114 - Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maximum 115 - Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum 116 - Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maximum 117 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate] - zbyt niskie napięcie 118 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate]- zbyt wysokie napięcie 119 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg / moc 121 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga 122 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata 123 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany 124 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany 125 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum 126 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maximum 129 - Recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie 131 - Recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie 132 - Recyrkulacja spalin - błędny sygnał 133 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie 133 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie 135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie 136 - Urządzenie sterujące 137 - Obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura 138 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie 139 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie 143 - Immobilizer - brak/zły sygnał 144 - Immobilizer - brak sygnału 145 - Immobilizer - zły sygnał |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2005-08-11 21:36:29 No to PiotrS dales czadu
Ijak tu nasz szanowny kolega sie odnajdzie
Pozdr |
asan omega A tomaszow maz | 2005-08-11 22:08:57 OK PIOTR WYGRALES,nie dodalem ze chodzi o omege 2.0 ,93r. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-08-12 08:49:24 Motronic 1.5 Cię dotyczy ....
zresztą kody się pokrywają ... |