N IE PALI na 1-szy cyliner, Przyczyna ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiec
dane
-silnik 1.8 105KM, rok 95 , licznik 120 [lub 220 ]
-nie bierze oleju
- nierówna praca na biegu jałowym
- równa praca na wyższych obrotach
- czasem czuje spadek mocy, muli sie, ale nadal moge
wyprzedzać

wiem ze to pierwszy cylinder ponieważ po uruchomieniu silnika na 30 sec, na kolektorze wydechowym od cylindra 1-go jest zimny, ad od reszy gorący

po zdjciu kabla WN z 1-go cylindra nie ma wiekszych zmin w pracy silnika, lecz minimalne są

po zdjeciu kabla a innych cylindrów silnik sie dusi i gaśnie[ potwierdzenie złej pracu pierwszego cylindra]

na razie robie teoretyczne rozeznanie przed ramontem

wiem że tema już był, ale nie znalazłem odpowiedzi jaka by mnie sadysfakcjonowała i rozwiązań ludzi jakich taki problem spotkał

nie robiłem jeszcze pomiaru cisnienia, ale wiem że od tego trzeba zacząc

moje wnioskowanie kierują na zawór,

prosze o porady, wiem że to może być tysiące rzeczy, jakie mogą sie zaliczć na ten problem, ale kilka osób pewnie znalazło rozwiązanie u siebie, może i u mnie jest podobne

wiem, juz kończe, kończe
  
 
a świece i przewody WN zamieniałeś miejscami??
  
 
No właśnie. Przeprnij przewody WN miejscami z 1 na 4. Choć IMHO od świecy trzeba zacząć poszukiwania. Ciśnienie sprężania tez trzeba sprawdzić dla pewności.
  
 
po pierwsze trzeba sprawdzić czy jest iskra najlepiej włożyć w przewód wykręconą świecę i przymocowac tak aby dotykała świeca masy iodpalić jesli iskra ładnie błyska to szukamy dalej mógł sie zetrzeć popychacz ale wtedy treba zdjac pokrywę wałka lub też pękła spręzyna na zaworze..o innych przyczynachlepiej nie myslec ..........urwany grzybek ,pęknięty tłok,wytarta krzywka na wałku.......oczywiście najczęstszym powodem jest woda gdzies w osłonkach przewodów wysokiego napięcia
  
 
I tu należy pochwalić silniki CHV, które miały otwór ściekowy z gniazda świecy.
  
 
iskra jest,
przewody i świece nowe

dodam,

jak go kupiłem, na gaie chodził nierówno, na benzynie równiuteńko,
teraz na benzynie chodzi jeszcze gożej niż na LPG

przewody są podpięte prawidłowo,

chyba ze zamiana miejscami 1szy z 4tym ma coś dać ??

pytanie??

czy mogę zdjąck klawiature i wizualnie sprawdzić, sam nie wiem co na razie, pewnie łączy sie to od razu z wymianą uszczelki,
co mogę sam sprawdzić po zdjęciu sam,
czy możę lepiej zostawić to fachowcom i sie nie dotykać