| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GEOO User stalowa wola | 2005-08-15 20:53:55
A tu krótki opis: "Wizualnie R32 jest jeszcze atrakcyjniejszy niż GTI. Zaczepne zderzaki, rynny w tylnym zderzaku, koła wielkości anteny satelitarnej i zrobiona na wysoki połysk chłodnica są mało gustowne i nietaktowne, ale w zetknięciu z sennie stylizowanym nadwoziem Golfa współgrają po prosty świetnie. O tym, że zbytnia fascynacja akcesoriami tuningowymi i niepohamowana żądza stworzenia atrakcyjnego auta nie zawsze idą ze sobą w parze, przekonuje choćby Astra OPC. R32 ma silnik V6. Ten generuje moc 250 KM. Każdy z nich przenoszony jest na cztery koła za pomocą skrzyni DSG z dwoma sprzęgłami. Taki zestaw rozpędza Golfa do 250 km/h. "Setka" w niewiele ponad 6 sekund. Hamulce po terapii sterydowej osiągnęły rozmiar 345 milimetrów z przodu i 310 mm z tyłu. 18-calowe aluminiowe felgi obuto w opony, których kres możliwości oszacowano na 300 km/h. Moc mocą, ale żyć trzeba. Dlatego R32 ma pełne wyposażenie - od takich drobnostek jak poduszki, automatyczna klimatyzacja, ABS czy ESP, przez gadżety typu wrażliwe na oświetlenie lusterka wewnętrzne aż po takie luksusy jak bixenonowe reflektory, skórzane "kubły" i 10-głośnikowy system audio wysokiej klasy. To wszystko standard. We wrześniu będzie można składać zamówienia. Cena wyjściowa - 32200 euro." Tekst zaczerpnięty z artykułu "Frankfurt 2005: Golf R32" na autogaleia.pl |
CZUCZU (S) User Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-08-15 21:01:55 Jakby niemowic 1ka Gti i tak bedziue zawsze najładniejsza. |
einar User Nesia Stalowa Wola | 2005-08-15 22:24:48 samochod ma byc ze zwyklym manualem jak i z DSG, tylko ze w tekscie pisze o samym DSG
Ladny ładny tylko jak by ten wydech miał bardziej po bokach a nie tak w srodku |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2005-08-15 23:42:07 Do mnie wogole nie przemawia. Jakos taki dla dziadka w wieku srednio - zaangazowanym. Stare recepty na sportowy samochod byly najlepsze, niestety gusta sie wypaczyly i teraz kazdy woli mydelniczki . A co tam o gustach sie nie rozmawia przeciez |
Marek Moderator Multivan Stalowa Wola | 2005-08-18 10:18:01 No fajne autko, ale wole to:
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10002 Zobaczcie sobie z kąd jest autko |
Toom User Kymco B&W Wawa | 2005-08-19 14:44:55 hmm, auto pełne atrakcji, czasem coś wybuchnie, koło odpadnie i takie tam ) |
zoom User zoom zoom | 2005-08-20 07:12:33
Ehh.. ta hameryka stacza sie na psy To u nas w gazecie jest do skladania furka o wiekszej mocy ![]() |
Marek Moderator Multivan Stalowa Wola | 2005-08-20 09:37:38 R32
R36 ![]() |
zoom User zoom zoom | 2005-08-20 12:24:31 IV wg mnie ladniejsza.
Pozdr. |
tomeQ_ Moderator stalowa wola/łorsoł | 2005-08-20 12:50:04 W usa moze byc i R38 ale coz z tego skoro wsadza do niego automat ktory zmienia biegi 2 sekundy. Taki juz los hot imports w usa ![]() |
Toom User Kymco B&W Wawa | 2005-08-22 11:30:49 Obecnie automaty zmieniają szybciej biegi niż ręcznie. Mają dodatkowo blokady biegów, co zapobiega ślizganiu się sprzęgła.
W GTI montują skrzynię z podwójnym sprzęgłem, które na zmianę wrzuca biegi. Nie wiem ilu biegowa. Przyspieszenie automatu gti jest lepsze od manuala (o 0,3s). Mercedes już stosuje z powodzeniem 7 biegówki, więc w technologii zmiany nastąpiły już dawno. Na takim automacie to ja chętnie... T. [ wiadomość edytowana przez: Toom dnia 2005-08-22 11:34:38 ] |
tomeQ_ Moderator stalowa wola/łorsoł | 2005-08-22 14:20:42 Na papierze wszystko ladnie wyglada, rzeczywistosc jest bardziej brutalna. Dobre automatyczne/sekwencyjne skrzynie ma tylko pare firm, ktorych samochody kosztuja od 100 000€ wzwyz i napewno nie jest to vw Na dodatek automaty sa mniej trwale i ostra jazda im nie sluzy, np. bmw m3 z automatem daje gwarancje na 50startow z wykorzystaniem mocy tego samochodu, pozniej mozna sobie ich papierami gwarancyjnymi tylek wytrzec. Ale do codziennej jazdy w korkach i na trasach to automat jest jak znalazl. |
Grochu15 User Rover 416 Nisko | 2005-08-22 21:26:32 ale i tak zmiana biegów ręcznie dostarcza więcej frajdy. w automatach to prawie wszystko robi elektryka. myśle że jak się ma umiejętności to można np. w Golfie V GTI z manualem kręcić lepsze czasy niż z DSG. w manualach można trenować i robić coraz lepsze czasy a w DSG to wydaje mi sie że ciężko jest urwac kolejne ułamki sekund bo przeciez o szybkości zmiany biegu decyduje elektryka a nie jak w manualu człowiek. chociaż wszystko zalezy jak kierowca jeździ. chyba że się myle to prosze o poprawienie mnie bo to moje myślenie to takie teoretyczne a nie praktyczne. bo samochodem jeździłem może ze 3 razy w życiu POZDRO
[ wiadomość edytowana przez: Grochu15 dnia 2005-08-22 21:27:59 ] |