Przekładnia kierownicza bez wspomagania ford escort 1.3/95r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kupiłem nową przejkkładnię kierowniczą do mojego forda 1.3/95.podczas montowania przekładni do kolumny kierowniczej wyszedł luz na elemencie mocującym poniżej krzyżaka. Pytanie:
CZY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA MA BYĆ ZMONTOWANA Z KOLUMNĄ KIEROWNICZĄ NA SZTYWNO CZY MOŻE WYSTĘPOWAĆ LUZ WZDŁUŻNY????????????????????????????????
  
 
Cytat:
2005-08-16 22:24:34, tl69 pisze:
kupiłem nową przejkkładnię kierowniczą do mojego forda 1.3/95.podczas montowania przekładni do kolumny kierowniczej wyszedł luz na elemencie mocującym poniżej krzyżaka. Pytanie: CZY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA MA BYĆ ZMONTOWANA Z KOLUMNĄ KIEROWNICZĄ NA SZTYWNO CZY MOŻE WYSTĘPOWAĆ LUZ WZDŁUŻNY????????????????????????????????



Qrcze, nie znam się na tym, spróbuj zapytać Wilka (priv) - on na pewno bedzie wiedział.
  
 
Cytat:
2005-08-16 22:24:34, tl69 pisze:
kupiłem nową przejkkładnię kierowniczą do mojego forda 1.3/95.podczas montowania przekładni do kolumny kierowniczej wyszedł luz na elemencie mocującym poniżej krzyżaka. Pytanie: CZY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA MA BYĆ ZMONTOWANA Z KOLUMNĄ KIEROWNICZĄ NA SZTYWNO CZY MOŻE WYSTĘPOWAĆ LUZ WZDŁUŻNY????????????????????????????????



Ale sie upaprałem smarem, więc w moim 1.3 z 97 r. nie ma luzu.
Ciągnąłem w dół i w góre nie drgnie nawet.

Pozdrawiam.