| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wrc126p F&F Wolny Słuchacz :) 126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2005-08-17 19:41:54 Czy mozna ustawic zbieznosc motodami chałupniczymi czy potrzeba do tego przyządów w stylu PKO albo Baj-zbard ?czy jak to tam sie pisze ?:> |
wrc126p F&F Wolny Słuchacz :) 126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2005-08-17 20:40:44 a gdzie taka Ciekawa ksizeczke mozna znalesc |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2005-08-17 21:04:30 a jak poustawiac obnizonego kaszla? jaka zbierznosc przod tyl i jaki negatyw z przodu? |
wrc126p F&F Wolny Słuchacz :) 126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2005-08-17 21:50:02 ja wiem ja sie ustawia i ile co kosztuje tylko pytam sie czy mozna to ustawić na oko ? jakos tak |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2005-08-17 22:57:33 jak bedzie ladna pogoda bedziesz mial czas i ja to mozemy sie umowic to ci ustawie zbieznosc na oko jak chcesz |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-08-18 00:30:23
|
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2005-08-18 00:51:20 @ Krzych00
Też jestem zdania że wszystkie koła w malcu powininny być lekko zbieżne (tak jak fabrycznie),bo sam osobiście mam nastawy fabryczne,a napisałem o zbieżności na ZERO gdyż dużo ludzi tak też jeździ i sobie chwali,i każdy woli inne nastawy,jedni lubią negat,drudzy plus,tak samo ze zbieżnością,ja także jestem zdania że wszystkie koła powinny być lekko zbieżne (ile to podaje fabryka w książce) bo sam też osobiście tak mam u siebie i jest OK Tył także mam ustawiony zbieżnie tak jak podaje książka... Natomiast znam ludzi jeżdzących na "ZERO" i też są zadowoleni także to raczej kwestia gustu - jak kto tam woli... @ Widynek - pewnie Krzych00 ma na myśli taką zbieżność jaka jest podana w książce,jak będziesz jechał na geometrię komputerową to tam mają w komputerze fabryczne nastawy zbieżności i tolerancję,i raczej powinni Ci to ustawić dobrze,a kąty to już jakie tam sobie życzysz... Pozdro Pozdro [ wiadomość edytowana przez: B_A_D dnia 2005-08-18 00:53:02 ] |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-08-18 00:55:50 Ustawienie zbierzności to indywidualna sprawa każdego samochodu wiec każdy podaje wartości nakich ma ustawiony samochód. Ja tam sobie sam ustawiłem zbierznośc na tej zasadzie że jak już wymieniłem gałki to sie przejechałem, nastepnie troche nimi spokręciłem i znów sie przejechałem i tak kilka razy. Efekt jest taki że tnie mi opony, ale naprawde w minimalnym stopniu no i samochód jest troche nerwowy na śliskim (i mokrym),ale na suchej nawierzchni trzyma sie naprawde fajnie. |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-18 01:06:12 no jak tnie opony to faktycznie zbieznosc rewelacyjna... w maluchu na asfalt kolo tylne musi isc w jednej linii z przednim, czyli jak sie przystawi dluga listwe do przedniego i tylnego kola na wysokosci osi kół musi ona dolegac do nich w 4 punktach, najlepiej tez maly negatyw i wtedy auto sie prowadzi, a nie jakies zera... |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2005-08-18 01:14:52 no na asfalt (szczególnie suchy ) negat jest OK,po prostu każdy preferuje inne nastawy i tyle...
ale to co piszesz sie w sumie zgadza bo nie na darmo z tyłu jest większa zbieżność w maluchu niż z przodu (fabrycznie) [ wiadomość edytowana przez: B_A_D dnia 2005-08-18 01:18:33 ] |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-18 11:32:42
mam wrazenie ze ty nie masz pojecia o czym piszesz... |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2005-08-18 12:16:40 dobra nie bede sie chłopie z Toba kłucił
EDIT : zobacz sobie w książce ile jest podana zbieżność dla przodu a ile dla tyłu a potem pisz że nie mam pojęcia o czym pisze EOT [ wiadomość edytowana przez: B_A_D dnia 2005-08-18 12:18:08 ] |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-18 12:32:36 jezeli kola ida w linii to nie wiem jakim cudem ktores z nich ma byc bardziej zbiezne, juz w koncu zwatpilem czy ty piszesz o ZBIEZNOSCI czy o kątach |
bravo126 Opole | 2005-08-18 12:34:13 jeżeli chcesz tylko zbieżność przodu zrobić na oko,to ustaw autko na równym podłożu ,miarkę metalową (taką rozwianą)pod wóz od przodu (potrzebna pomoc jakiegoś ziomala)i zmierz odległość od wewnętrznych krawędzi felg (musisz mieć oczywiście proste felgi)najpierw jak najbardziej z tyłu felg tylko nie dotykaj miarką do podłogi a następnie na podobnej wysokości z przodu felg i jeśli wyjdzie ci to samo to masz koło zera jak chcesz zbieżnie ustaw 1mm lub 2mm przód wężej |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2005-08-18 12:36:05 o zbieżności,ja po prostu napisałem Ci fabryczne czyli książkowe nastawy,w książce masz napisane wyraźnie :
zbieżność kół przednich od -2 do +2 mm,ew. -1 do +3 mm natomiast tył zbieżny 4 do 6 mm (pod obciążeniem) Cały czas mi o to chodziło No offence Tyle z mojej strony... |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-18 12:55:07 no to fajna ksiazka bo u mnie jest -1 do 3mm przod i 1-3mm tył... czyli wychodzi na to co mowilem... |