MotoNews.pl
9 Kupilem Fiata:) (110360/0)

Kupilem Fiata:)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie,sprawilem sobie fiacine i mam pytanie takie czy w poblizu opola jest ktos kto by pomogl przy wymianie paskow(rozrzad itp)no i ogolnie bo w temacie fiata jestem zielony

to jest klub starych fiatow

ale fiatow a jest jakis klub fiatow w srednim wieku?

zadkie autko, naprawde nieczesto widuje kombi. choć gdybym musial kupił bym crome bo to naprawde niedoceniany samochód.

Cytat:
2005-08-18 01:38:45, mille pisze:
zadkie autko, naprawde nieczesto widuje kombi. choć gdybym musial kupił bym crome bo to naprawde niedoceniany samochód.

no croma wypasiona, ale mniej praktyczna niz tempra w kombi.

fajne sa te tempry w kombiaku a twoja wogole siakas ladna

No to i ja się przyłącze do powitań

Niedawno otrzymałem w spadku od rodziców Fiata 125p ( mimo iż jeździłem nim już dobre 4 latka to teraz mogę oficjalnie nazwać go maj presiesem ) rocznik 84 po generalce w 92. Chętnie pogadule z innymi sympatykami "czołgów"

Tak więc witam serdecznie !!

[ wiadomość edytowana przez: Lisu dnia 2005-08-18 08:55:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: Lisu dnia 2005-08-18 08:56:08 ]

Witamy! Powiedz jaka tam kosiarka siedzi pod maską Twojej Tempry, raczej nie powinieneś mieć problemu z wymianą rozrządu, jeśli nie jest to bardziej skomplikowane niż w 1,2 16V to luzik. BTW Tempra ładna

Cytat:
2005-08-18 08:48:47, Lisu pisze:
No to i ja się przyłącze do powitań Niedawno otrzymałem w spadku od rodziców Fiata 125p ( mimo iż jeździłem nim już dobre 4 latka to teraz mogę oficjalnie nazwać go maj presiesem ) rocznik 84 po generalce w 92. Chętnie pogadule z innymi sympatykami "czołgów" Tak więc witam serdecznie !!

Elo siema rap!! To pewnie bedziemy sie czasami widywac na ulicach włocławka

No no wrecz nawet mozesz napisac jakbys sie kiedy do Wlocka na przebiezke wybieral to sie ogarne i sie spotkamy przy coli i ciasteczkach