Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-03-12 21:01:36 Zamierzam wykonać remont silnika i juz nastawiłem sie na zakup nowych części tzn. wał, tłoki, korbowody, cylindry
pyt 1 czy opłaca sie kupowac wszystko nowe czy może ewentualnie bawic sie w naprawe i pasowanie starych elementów pyt2 czy jak kupie wszystkie nowe części to już nie bede miał kłopotów z dopasaowaniem wszelkich tulejek, pierścieni, panewek... (chodzi o to czy wszystkie czesci bez jakichs podwymiarów sa robione na zasadzie "złóz mnie i jedź" ) pyt3 nie znam sie zbytnio na tym ale czy do starego (bardzo, ale stosunkowo mało zużytego) bloku bedzie pasować wszystko bez tych podwymiarów pyt4 jaki wał kupić BIS'owski czy od malca, wyważać wszystko czy nie. jak tak to gdzie w krakowie?? pyt5 a co do głowicy to jakie zawory zastosować?? wieksze jakieś czy moze standard?? i czy zakładać nowe uszczelniacze zaworowe, słyszałem ze przystosowane do bezołowiówki to chodzą po 40 zyla/szt pyt 6 chyba już ostatnie czy konieczny jest nowy rozrząd, tzn zebatki i łańcuch, bo wałek to sie na pewno jakiś przyjemniejszy w obsłudze wsadzi pyt 7 chyba jedno z najistotniejszych niestety jak myslicie ile taki cały tuning kasowo mnie szczypnie, w 1500 sie zmieszcze??? a moze dać sobie spokój z 652 i 903 zarzucić, PS. jak to bardzo wielka różnica to zamierzam osiągnąć coś ponad 35 KM i jakoś nie mam przekonania do używanych części sorka że sie rozpisałem, |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2003-03-12 21:50:23 Jak chcesz 1500 władować w malca to ja osobiście wolał btm te 900 i wiesz co masz |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-03-12 22:04:33 no dobra, a roboty z silnikiem dużo??
w sumie jak sie kupi silnik to też trzeba dołożyć no i chyba jeszcze układ chłodzący obmysleć gdzie moge znaleźć opisy przeróbki?? może ktoś poleciłby mi jakiegoś dobrego mechanika w rejonie krakowa a przede wszystkim to czy są duże kłopoty z przeglądem technicznym?? i czy na legalu wszystkie papierkowe sprawy sie załatwi?? najchętniej to nawiązałbym kontakt z kims kto już to przechodził... kto na grupie ma takie draństwo za plecami???? i najpierw trzeba chyba zacząć od skołowania cudeńka wielkości 903 ps skrzynia biegów standardowa?? |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-03-12 22:27:52 Troche roboty jest, jak zawsze przy przerubkach.
Ja osobiście lada dzień biore się za zmiane, ale powiem to co wiem (już dawno się tym interesuje) http://www.maluch.mgt.pl/ tu masz adres ostatnio pojawił się tam opis montażu 1.1 ale montaż 900 jest podobny (ogólnie będziesz wiedział oco chodzi) silnik to najszybciej trafisz na szrocie (w zależności od szrotu możesz dostać gwarancje rozruchową) lub poszukaj w ogłoszeniach. silniczek podpinasz pod skrzynie od malca przy pomocy flanszy... Jak już założysz to, najpierw żeczoznawca, potem przegląd "rozszerzony", dopłata do OC no i oczywiście zarejestrowanie z nowym silnikiem . |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-03-12 22:38:29 DZIEKI
skusze sie chyba na 900 jak zamontuje to na pewno napisze co i jak |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-03-12 23:46:28 to ja zdecyduje sie po osiemnastce hihihihi
kasy trzeba ale jak sprawny i papier jest i wszystko gra to oglądne |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-03-13 00:43:25 Pojade do szczecina na 20 min żeby ogladnąć wypasa, i wróce moze z motorem na plecach.
|