Jaki autogaz do 525i 91?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem na forum czegoś w tym temacie i nie mogłem znaleźć :/ Szukałem też w tym dziale LPG cośtam ale tam jest dużo mieszanych opini. Chciałbym wiedzieć według Was, jaka instalacja by się najbardziej nadawała? Chodzi mi o to żeby silnik jak najmniej dostawał i żeby była oszczedna. Coś naprawdę porządnego. Chciałbym żeby zbiornik był w kole zapasowym bo bagażnik jest zajmowany przez sprzęt audio i by się butla nie zmieściła. Auto konkretnie jak w temacie, silnik nie bierze odrobiny oleju od wymiany do wymiany i bardzo bym chciał żeby on na tym nie ucierpial. Żal mi auta ale co mam zrobić... płacić jakimś poj### tyle pieniędzy za benzyne jest poprostu żal. Bardzo bym był wdzięczny za jakieś opinie i porady. Pozdrawiam!
  
 
a nie zauwazyles w postach ze 90% osob poleca wtrysk gazu do 6 cylindrowych bmw z plastikowym kolektorem?? jakbys poszukal to wlasnie takie opinie bys znalazl. butla w kole to jest opcja i przy kazdej instalacji mozesz taka miec za doplata 100zl o ile sie nie myle
  
 
Ale nie chodzi mi o to że to ma być wtrysk! Tylko jakieś inne zalecenia, firmy itd.
  
 
Firma nie jest zbytnio wazna. Najtanszy wtrysk masz z wloskimi wtryskiwaczami firmy sequent, reszta to wtryskiwacze japonskie a to juz kosztuje kilka setek wiecej. Tyle co mozna powiedziec o firmach. Wtrysk z reguly jest prawie najlepsza instalacja gazowa jaka istnieje i to jest wszystko. Jak masz 6 garow to wtrysk gazu i tyle.
  
 
a ja bym zal;ozyl zwykla instalacje jak jest dobrze zalozona i auto sprawne to nic sie nie moze stac zlego
  
 
Cytat:
2005-08-20 13:11:51, Brzoza525i pisze:
silnik nie bierze odrobiny oleju od wymiany do wymiany



O a jak do tego doszedłeś ?
  
 
Cytat:
2005-08-20 20:19:11, baz-e30 pisze:
O a jak do tego doszedłeś ?




pewnie chodzi mu o jakies zauwazalne ilosci oleju ktorych ubytek widac na bagnecie
  
 
aha
  
 
Cytat:
2005-08-20 18:52:59, pawełO pisze:
a ja bym zal;ozyl zwykla instalacje jak jest dobrze zalozona i auto sprawne to nic sie nie moze stac zlego



Tak zgadzam sie, ale tylko jezeli instalacja jest dobrze zalozona, a dzisiaj mamy 10000... specow od instalacji gazowych a tylko pewna grupa zalozy prawidlowo. Co jezeli trafi sie koles ktory zjebie?? A no wtedy problemy. Ja jestem zdania ze warto, po stokroc warto wydac wiecej na sekwencje i potem miec swiety spokoj bo jak przyjdzie do napraw zwyklej instalacji i nie daj Boze napraw silnika przez instalacje gazowa to potem wychodzi wiecej kaski niz za sekwencje. To jest moje zdanie, oczywiscie ktos inny moze myslec inaczej. To za niektorzy mowia ze sekwencja to na bogato to jest troche nie fair... sekwencja to na oszczednie w dlugim terminie a nie na bogato
  
 
Cytat:
2005-08-20 20:23:29, tolo84 pisze:
pewnie chodzi mu o jakies zauwazalne ilosci oleju ktorych ubytek widac na bagnecie



Dokładnie, czego oczy nie widzą sercu nie żal ;] Troszkę pewnie zawsze tych kropelek poleci w gar...
  
 
Cytat:
2005-08-20 18:52:59, pawełO pisze:
a ja bym zal;ozyl zwykla instalacje jak jest dobrze zalozona i auto sprawne to nic sie nie moze stac zlego




chyba zapomniales ze kolega ma plastikowy kolektor.... a trzeba byc kretynem zeby zalozyc zwykla instalke i sie meczyc z wybuchami jakimis .... a pozatym spadek mocy itd....
  
 
Czyli sekswencyjny zakładam Teraz tylko wyczekać pieniędzy...

Btw. Ciekawe czemu butla w kole jest droższa od zwykłej :/
  
 
Cytat:
2005-08-21 20:13:26, Brzoza525i pisze:
Czyli sekswencyjny zakładam Teraz tylko wyczekać pieniędzy... Btw. Ciekawe czemu butla w kole jest droższa od zwykłej :/




na dodatek ma mniejsza pojemnosc ;] ja bym raczej zakaldal zwykla butle bo tak czy inaczej zapas albo dojazdowka bedzie w bagazniku.
  
 
ja założyłem zwykłą inst z jakimś kompkiem i sterowaniem z sondy lambda do m50. jedyny wystrzał jaki miałem to w czasie montażu coś zknocili i kichło. drugi wystrzał był już na benie( awaria lambdy). instalka sprawuje sie niezle, ale drugi raz bym nie założył i teraz poważnie myśle nad zmianą na sekwencje. po pierwsze : pali sporo więcej niż kolegi sekwencja, obliczyliśmy, że za pare tysięcy km. większy koszt instalacji sekwencyjnej sie zwruci względem mojej.. drugie: MOC, i na benie i na gazie jest wyczuwalnie słabsza moja od kolegi bmw. zwłaszcza z wł. klimą.
i na koniec podpowiem , nigdy butli w kole. zapas jest spory i zajmuje więcej miejsca w bagażniku niż jakby sporo większa butla sobie z tyłu bagażnika leżała.pzdr
  
 
Cytat:
2005-08-21 17:56:02, _Arczi_ pisze:
chyba zapomniales ze kolega ma plastikowy kolektor.... a trzeba byc kretynem zeby zalozyc zwykla instalke i sie meczyc z wybuchami jakimis .... a pozatym spadek mocy itd....


nie zapomnialem bo w czwartek zaklada kolega zwykla do 325 i jeszcze jedno silnik m50 bardzo mocny kolektor jest to jedyne auto z plastikowym do ktorego w jeleniej gorze gazownicy podejma sie zalozenia zwyklej instalacji
  
 
Panowie... z tymi strzalami to pamietajcie jeszcze o przeplywomierzu. To tez moze rozwalic a wtedy 300zl (uzywany) do tylu i nerwy i mechanicy itp itd. A tak wogole to jeszcze zeby obalic teorie zbawiennych gwizdkow. Znajomy zalozyl gwizdki przy zwyklej instalacji do swojej 735. Jak mu gaz zagwizdal to rozpier**** gwizdek, oderwalo go i zatrzymal sie na wewnetrznej stronie maski powodujac powstanie gorki na masce od jej zewnetrznej strony. Tak wiec TYLKO SEKWENCJA!!!!
  
 
strzałów nie będzie przy "zwykłej instalacji" jeżeli z kablami będzie wszytko ok. pzdr
  
 
Cytat:
2005-08-21 23:49:50, gie_rappa pisze:
Panowie... z tymi strzalami to pamietajcie jeszcze o przeplywomierzu. To tez moze rozwalic a wtedy 300zl (uzywany) do tylu i nerwy i mechanicy itp itd. A tak wogole to jeszcze zeby obalic teorie zbawiennych gwizdkow. Znajomy zalozyl gwizdki przy zwyklej instalacji do swojej 735. Jak mu gaz zagwizdal to rozpier**** gwizdek, oderwalo go i zatrzymal sie na wewnetrznej stronie maski powodujac powstanie gorki na masce od jej zewnetrznej strony. Tak wiec TYLKO SEKWENCJA!!!!


tak to bywa jak ktos do gratow zaklada gaz a tak wogole to gdzie on mial ten gwizdek z tego co wiem to gwizdki montuje sie przy plastiku a przy metalu takie opaski gumowe
  
 
gwizdek mil przed przeplywomierzem
  
 
Mam zwykłą instalke z kompem, żadnych gwizdków, grzybków i innych patentów. Jak narazie jeden strzał przez rok zadziałało zabezpieczenie i zadnych strat i uszkodzeń, winny był sam gaz a raczej jego jakość (ale o tym już wcześniej pisałem). Za moją instalke zapłaciłem 2100zł, a za wtrysk krzyczeli mi 4500-5000zł, więc wybor był prosty. Trafiłem do dobrego poleconego warsztatu i beemeczka śmiga. Owszem pali troche więcej, ale ostatnio wymieniłem filtr powietrza i aż sam się zdziwiłem jakie mam dzięki temu oszczędności na gazie. Moc?? Jak dużo jeżdze po mieście to się troche zamula, ale kilka dni temu zrobiłem małą trase i naprawde pięknie teraz się wkręca i przyśpiesza.
Cytat:
a trzeba byc kretynem zeby zalozyc zwykla instalke


Nie uważam