PROSZE O POMOC!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
PLANUJĘ ZAKUP BMW 318 -320 COUPE Z 93-94R I MAM PROBLEM Z WYBOREM MOTORU KTORY NAJLEPIEJ SPRAWOWAŁBY SIE PRZY INSTALACJI GAZOWEJ.
CZY MOZE MI KTOS DORADZIC W OPARCIU O WLASNE DOSWIADCZENIE KTORY SILNIK 'ŁYKĄĆ" I Z JAKĄ INSTALACJĄ?
P.S.
KOLES Z SERWISU ZAJMUJĄCEGO SIE MONTAZEM INST. GAZOWYCH TWIERDZIŁ ZE WPROST IDEALNIE DO BMW ROCZNIK 93 PASUJE INSTALCJA ZA 1600 ZŁ
CHYBA MNIE SCIEMNIAŁ...
  
 
Mój kolega ma 318is 92/93r.założył zwykła instalacje i tak się psuła że ją wymontował,wogule jak ja sprowadził od razu musiał wymienić rozrząd muwi że 1200zł pużniej coś zgłowicą i sprzęgłem,non stop się psuje i ten gaz a woła za nią 18tys.zł!!! Moim zdaniem320 lepiej chodziło by na gazie niż318is.Ja bym wybrał 2.0 ale to jest tylko moje zdanie i co do gazu mogę się mylić
  
 
Cytat:
2005-08-22 19:18:47, paju pisze:
PLANUJĘ ZAKUP BMW 318 -320 COUPE Z 93-94R I MAM PROBLEM Z WYBOREM MOTORU KTORY NAJLEPIEJ SPRAWOWAŁBY SIE PRZY INSTALACJI GAZOWEJ. CZY MOZE MI KTOS DORADZIC W OPARCIU O WLASNE DOSWIADCZENIE KTORY SILNIK 'ŁYKĄĆ" I Z JAKĄ INSTALACJĄ? P.S. KOLES Z SERWISU ZAJMUJĄCEGO SIE MONTAZEM INST. GAZOWYCH TWIERDZIŁ ZE WPROST IDEALNIE DO BMW ROCZNIK 93 PASUJE INSTALCJA ZA 1600 ZŁ CHYBA MNIE SCIEMNIAŁ...



po 1 nie pisz duzymi literami
po 2 w 93 roku w 3 coupe byly silniki tylko z plastikowym kolektorem 2,0 ; 2,5 do ktorych zdecydowanie bardziej pasuje instalacja wtrysku gazu (4-5 tys zl) byl tez silnik 1,8is z metalowym kolektorem ale z opini przeczytanych na forum tez wynika ze srednio sprawuje sie na zwyklej instalacji. do kazdego z tych silnikow da sie zalozyc zwykla instalacje ale 100% pewnosci i wygody daje wtrysk gazu.


koles ktory stwierdza ze do bmw z 93 pasuje idealnie zwykla instalacja moim zdaniem nie ma pojecia o bmw bo z jego wypowiedzi wynika ze kazde bmw z 93 ma taki sam silnik
  
 
Ja mam bmw z 93r tylko że 316i mam kolektor metalowy i gaz za 1700zł i jestem zadowolony ( jak narazie ) nara
  
 
z tego co mi wiadomo to 2.0 ma plastikowy kolektor wiec zwykla instala nie pasuje za bardzo a nie wiem jak to jest w przypadku 1,8 czy 1,8 is. Jeśli chodzi o takie silniki i gaz to tylko sekwens (droższy na 2.0 bo wiecej "garków" jest) - nie ma spadku mocy. Ja mam 1,6 i zwykłą instale (metalowy kolektor) i muli troszke zaś w przypadku 1,8is czy 2.0 to szkoda taką moc marnowac.
  
 
Cytat:
2005-08-22 20:12:18, tolo84 pisze:
po 1 nie pisz duzymi literami po 2 w 93 roku w 3 coupe byly silniki tylko z plastikowym kolektorem 2,0 ; 2,5 do ktorych zdecydowanie bardziej pasuje instalacja wtrysku gazu (4-5 tys zl) byl tez silnik 1,8is z metalowym kolektorem ale z opini przeczytanych na forum tez wynika ze srednio sprawuje sie na zwyklej instalacji. do kazdego z tych silnikow da sie zalozyc zwykla instalacje ale 100% pewnosci i wygody daje wtrysk gazu. koles ktory stwierdza ze do bmw z 93 pasuje idealnie zwykla instalacja moim zdaniem nie ma pojecia o bmw bo z jego wypowiedzi wynika ze kazde bmw z 93 ma taki sam silnik


No i Tolo mnie wyprzedził z wpisem
  
 
Sorry nie chciałem ale wiem że kolektory w niektórych samochodach to zmieniają na metalowy ( odlew)
  
 
oj ściemniał. najlepiej omijaj go z daleka. najsłuszniejszą instalacją do bmw jest wtrysk gazu w fazie ciekłej, czyli sekwencja. i to bez różnicy czy 1.8 czy 2.0. sekwencja w użytkowaniu , mimo większej ceny, opłaca się bardziej finansowo(mniejsze spalanie, osiągi).jak nie masz z początku kasy, to do 2.0 można zakładać instalacje parownikową, ale wtedy najważniejsza jest jakość wykonania i montażu tej instalacji. nie warto na tym oszczędzać, bo oszczędności przy tankowaniu będą tylko pozorne.
silnik 1.8 ma swoją sporą moc dzięki skomplikowanemu i zaawansowanemu układowi wtryskowemu i zakładając do niego "tani" gaz zniweczysz wysiłki konstruktorów i zostanie ci zwykłe 1.8 na "gazniku". dużo słabsze niż na benzynie przed montażem.
  
 
Cytat:
2005-08-22 20:29:30, Mariusz9 pisze:
Sorry nie chciałem ale wiem że kolektory w niektórych samochodach to zmieniają na metalowy ( odlew)



Ale te odlewy to naprawde kicha. Nie ma to jak fabryczna część
  
 
Cytat:
2005-08-22 20:35:13, Wielebny pisze:
Ale te odlewy to naprawde kicha. Nie ma to jak fabryczna część



Zgadzam się widziałem w seacie ukumpla jak od siekiery
  
 
Cytat:
2005-08-22 20:35:13, Wielebny pisze:
Ale te odlewy to naprawde kicha. Nie ma to jak fabryczna część


niewiem jak inni, ale ja bym sie zapłakał jak by w moim m50 był metalowy kolektor. jest to najładniejsza i najefektowniejsza żecz pod maską.
  
 
Cytat:
2005-08-22 20:40:46, krzysiek77 pisze:
niewiem jak inni, ale ja bym sie zapłakał jak by w moim m50 był metalowy kolektor. jest to najładniejsza i najefektowniejsza żecz pod maską.



Mam fabryczny metalowy i też ładny