Obrotek... machniom?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
włączony 2005-08-23 20:04:00, martinkm napisał:
i jak udalo ci sie przelozyc zegary z obrotkiem i wszytsko dziala bez przerobek czy musiales cos przerabiac?
pozdr



Można przerabiać, albo można pomyśleć

Położyłem przed sobą dwa liczniki, poodkręcałem wszystkie zegary. Trzy w nowym (obrotomierz, prędkościomierz i paliwo+temperatura) oraz dwa w swoim (prędkościomierz i paliwo+temperatura). następnie wykonałem zamianę prędkościomierzy i poskręcałem wszystko "do kupy". Wsadziłem nowy licznik ze starym prędkościomierzem i wszytko jest jak należy.

Gdybyś nie dokonał tej podmiany to musiałbyś nowy licznik przeskalować. Na tylniej ściance tarczy prędkościomierza moja stała R=8, na zakupionym liczniku R=12.

Pozdrawiam i powidzenia.
  
 
tak temat 1000000 razy wałkowany do perfrkcji, sczegolnie polecam info kloegi TobiTobi też człek ma glowę w osi karku
  
 
Ale wciąż pojawiają się kolejne pytania