Łożysko w makpersonie 128 (127, zastava)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest możliwa przeróbka ułożyskowania w makpersonie. Fabrycznie to tam nie ma typowego łożyska tylko jakieś grafitowe, ślizgowe i chciałbym założyć typowe jak to jest w obecnych samochodach.
Wiadomo, że idealnie nie będzie pasowało, zawsze trzeba będzie coś przerobić oby się tylko zmieściło
  
 
kombinuj z ritmo - spasowałoby chyba...
  
 
poobno pasuje z yugo
  
 
Cytat:
2005-08-24 23:44:36, looqasch pisze:
Czy jest możliwa przeróbka ułożyskowania w makpersonie. Fabrycznie to tam nie ma typowego łożyska tylko jakieś grafitowe, ślizgowe i chciałbym założyć typowe jak to jest w obecnych samochodach. Wiadomo, że idealnie nie będzie pasowało, zawsze trzeba będzie coś przerobić oby się tylko zmieściło



Mam qmpla, ktory takie cos praktykuje. Mial caly progresywny zawias z Tempry i lozyska z YUGO chyba w Zastavie z przodu. Auto lezalo chyba z 10 cm nizej niz seria

  
 
A Yugo to jest tylko jeden model czy jest ich kilka bo się nie orientuję.
Jeśli kilka to z którego ?

A pasuje to idealnie czy jakieś przeróbki ?
  
 
Ja mam z cc ,jest troche roboty przy tym wiec nie wiem czy warto to robic.
  
 
Jak się umie i ma czym to zawsze warto, a tym bardziej w tym przypadku więc i tak będę to przerabiał tylko musze znaleźć takie co najbardziej podpasuje
  
 
mam założone łożyska z "Honkera". Łożysko oporowe sforznia zwrotnicy. Narazie zdaje egzamin. Przejechałem na nim 30.000 km.
  
 
Sprawdzałem w InterCars i jest tam dostępne to "Łożysko górnego mocowania amortyzatora" .
Czy orientuje się ktoś czy jest to wg orginału czy może już kulkowe ???
  
 
Cytat:
2005-08-28 16:13:04, looqasch pisze:
Sprawdzałem w InterCars i jest tam dostępne to "Łożysko górnego mocowania amortyzatora" . Czy orientuje się ktoś czy jest to wg orginału czy może już kulkowe ???



mysle,ze oryginalne,czyli slizgowe. Poszukaj an stronie ZASTAVA klub dzialu tuning jest tam chyba opis co i jak.[by Jacek Dalecki]