Ktory gaznik 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wyszukalem troche , poczytalem tez ale dalej nie wiem ktory gaznik wlorzyc do mojego malego

WEBER 30 IBA / 32 IBA

czy

WEBER 32 ICEV

zeby obylo sie bez przerobek typu kolektor itp.
 
 
ale mowisz o silniku 903 czy 650?
  
 
650, seryjny gaznik chce wymienic poprostu
 
 
Hmmm, z 903 nie ma zabardzo sensu. Pomimo, że ma bardzo zbliżony układ dysz do tego jakie są w kaszlu. Problem jednak tkwi w gardzieli która ma 22mm;/ Czyli bezsens!! Opcja to gaźnik od zastawki lub dacii. Nie słyszałem jednak o poskromionym w 100% gaźniku daczkowym. Zastawka owszem.......
  
 
a bez dorobienia redukcji
  
 
czyli co, najlepszym rozwiazaniem, zeby nie bawic sie w kolektory itp to bedzie to :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61157120
 
 
cos sie skaszanilo

[ wiadomość edytowana przez: Borys_PG dnia 2005-08-25 14:15:34 ]
  
 
O tak, to będzie rewelacja. Zwłaszcza dzięki dyfuzorowi obrobionemu scyzorykiem Obróbka gardzieli też powala
  
 
to co w takim razie panowie polecacie, zeby nie bawic sie w kolektory?? ta zastavka??? jaki dokladnie model to jest gaznika??
 
 
Ja plecam kupic zestaw uszczelek plus zestaw regenracyjny plus podrstawke pod gaznik poszukac po necie i samemu zrobic gazniczek i bedzie tanio i dobrze o ile sie postarasz...
  
 
moj gaznik jest troszke przerobiony wg wskazowek co znalazlem na necie, tzn dysza 120 glowna, powietrzna 190 , emulsyjna f74. skrocony i wyprofilowany dyfuzor. i to by bylo na tyle niestety nie mam jak i gdzie powiekszyc gardzieli

pozatym to mam problem bo jak jade i jest jakas hopka (czyt. wieksza dziura) albo w wiecej dziur po drodze to mi przerywa. probowalem juz roznych ustawien poziomu paliwa i caly czas to samo. dodam ze wczesniej gaznik byl na 115 dyszy glownej i f101 emulsyjnej i bylo to samo. kable WN sa nowe. zauwrzylem tez ze tak powyzej 4500 mniej przerywa niz tak kolo 3500. gaz musi byc wdepniety do podlogi.
 
 
uszczelka nieprzelewka sie klania
  
 
zapomnialem dodac, uszczelka nieprzelewka tez jest od poczatku
 
 
a jest dobrze przykrecony?
wszystkie powierchnie styku wyrownane?
  
 
tak, dzis nowe uszczelik zakladalem, ale jeszcze nie odpalalem tego. ale ten objaw co pisze dzieje sie tylko na podbiciu auta, a tak jak sobie jade na prostej czy jakos tam to moge krecic do ilu chce i nigdy nie przerywa.