MotoNews.pl
  

ENZO czy Ventura- które wybrać???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ma pytanko . przymierzam sie do zakupu spręzyn progresywnych do samary, mam juz założone gazowe KYBY wiec powinno to jako tako chodzić,ale... Dzis byłem na Królowej Jadwigi w VEK-TORze i znalazłem w katalogu firmy ENZO spręzynki o sredniej twardosci , obniżajace zawias o 45mm. Cena przy zamówieniu dwóch kompletów to 415 PLN.No i druga mozliwośc - Ventura (obniżaja 40mm) równiez progresywne.Musze sie szybko zdecydowac wiec bardzo liczę na Wasze opinie - które radzilibyscie kupic? No i ewentialnie jakie macie zdanie o ENZO???
Pozdr
paweł
 
 
Kurcze widzę,ze nie macie żadnego zdania
A sa to jedyne w miare dostępne cenowo spręzynki jakie udało mi sie znaleźć w Polsce. jasne ,ze mógłbym sobie zafundować regulowanego sachsa ale...to co namniej 1800PLN za sam przód.
W każdym razie jakby komuś cos sie obiło o uszy na temt tych ENZO to dajcie znać
Pawel
 
 
Jesli moge cos doradzic.
Zadne .
Bedzie twardo, a seryjne amory w połączeniu z twardymi spręzynami robią HOP HOP .
No chyba że lubisz hip hop i bardzo Ci zalezy na tzw gripie jak mowi Holo .

Ja radzę eibach - ci co jezdza w PZMocie wiedzą dlaczego.

Pozdr
  
 
Acha masz Kayaby . No to wybierz te które obnizają mniej . 45 milimetrów + polskie drogi = porazka
  
 
Cała rzecz w tym włąśnie,ze ani Eibach , ani np H&R nie ma nic do Samary.Większe zaufanie ma do Ventury, bo o tych Enzo to dopiero wczoraj sie dowiedzialem. Natomiast Venturę w zestawieniu z KAYABą polecało mi już kilka osób(Weglarski,G. Baran, który jeździł troche samara w rallycrossie.Byłem tez dwa dni temu w EVO _RENCIE w Suchej i rozmawiałem z karolem(też troche grzebał przy ładziankach, zresztą sam jeździ czasem 2106)i pozytywnie wyzrażał sie o takim rozwiazaniu.Wszystko przemawia wiec za Venturami. Jeśłi chodzi o obnizenie 45 mm to w przypadku samary nie jest to aż taka tragedia, bo weź pod uwage ,że normalnie ma 17 cm prześwitu
Dzięki za opinię

 
 
he to prawie jak wrangler (nivka bije go na pysk seryjnego oczywiscie) ps zielonego pojęcia nie ma które lepsze ale ventura bardziej znane ale tym sie hyba nie trzeba sugerowac a raczej efektem na drodze bo o to chodzi (cholera hyba nic nie wniosłem
w tą dyskusje )
  
 
bartek, znowu się zamotałeś, ty jakis zawieszony dzis jesteś!!!
  
 
Cytat:
2003-03-18 17:05:36, bartek-bujak pisze:
he to prawie jak wrangler (nivka bije go na pysk seryjnego oczywiscie) ps zielonego pojęcia nie ma które lepsze ale ventura bardziej znane ale tym sie hyba nie trzeba sugerowac a raczej efektem na drodze bo o to chodzi (cholera hyba nic nie wniosłem
w tą dyskusje )



Ale tu chodzi o znizenie srodka ciezkosci a nie na podwyzszenie .Pawlowi chyba chodzi o to zeby autko sie lepiej kierowało i trzymało na drodze a nie zeby jezdzic lada po wybojach.Od tego sa wspomniane przez ciebie inne pojazdy np:wrangler
  
 
gadzio wyskocz na gadu!
  
 
e tam na polskie drogi wsam raz!!!
  
 
Ja tam bym wolał mniec twardo pod d..pupą
  
 
to właśnie one









 
 
nonono prezentują się całkem całkiem zobaczymy co potrafią w akcji
  
 
no pawel jak zalozysz tye sprezynki w płączeniu z amorkami to swoją może nawet herbiego objedziesz , miejmy nadzieje ze teraz ladzianka bedzie niezawodna na zlotach i pokazesz co ta maszyna potrafi
POZDRAWIAM
  
 
Dzięki panowie
Ja też ma nadzieje,ze bedzie lepiej
paweł
 
 
Po założeniu tych sprężyn to sie muszę z Mazdą schować
  
 
No to teraz lada to bedzie pewnie caly czas na jednym z 3 pierszych miejscUwaga kaszle lada nadjezdza
  
 
No no - do kaszli to nie tylko LADA nie może podskoczyć
 
 
No bo nie da się ukryć tego że kaszle są NO RULEZ
  
 
gadzio ty sie lepiej zastanow co ty do nas piszesz popatrz sie lepiej na wyyniki kreciolkow a tam kaszle sa wrecz RULEZ !!!!!!