MotoNews.pl
  

[126 swap] ktory silnik lepszy? gaznik z cc czy wtrysk z cc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam jeden silnik z cc na gazniku z zapłonem elektornicznym i drugi na wtrysku z cc ktory silnik bedzie lepszy do swapa ???
  
 
gaznik ze wzgledu na wieksze pole manewru i regulacji
  
 
szczeże to mi już te gaxniki bokiem powoli wychodzą, czas powoli wtryska zakładać.
  
 
Tylko wtrysk.
Owszem do gaznikwoca mozna sobie webera załozyc i wogole , ale wtrysk jest dokładniejszy , i mneiej awaryjny..
  
 
A jak rozwiązać sprawe pompy paliwowej we wtrysku???
w cc i w seju jest zanuzeniowa w baku...
w wielowtrysku na bank, nie wiem jak w monowtrysku
  
 
Cytat:
2005-08-30 00:44:34, HNT pisze:
A jak rozwiązać sprawe pompy paliwowej we wtrysku??? w cc i w seju jest zanuzeniowa w baku... w wielowtrysku na bank, nie wiem jak w monowtrysku




zewnetrzna pompa
  
 
Cytat:
2005-08-30 01:19:09, Golab82 pisze:
zewnetrzna pompa

np od jakiegos opla ,zakłada sie ja bezposrednio na przewod paliwowy i po sprawie
  
 
Kto widział mój patent wie ze pompa z baku moze stac sie pompa zewnetrzna za jakies 10 złotych
I przejezdziło to 3 lata u kumpla teraz jeździ u mnie po prostu trzeba dorobic osłone na pompe.
  
 
Cytat:
2005-08-30 11:33:42, CZUCZU pisze:
Kto widział mój patent wie ze pompa z baku moze stac sie pompa zewnetrzna za jakies 10 złotych I przejezdziło to 3 lata u kumpla teraz jeździ u mnie po prostu trzeba dorobic osłone na pompe.


Wolal bym jednak wydac te 100zł na pompe zewnętrzną, niż bawic sie w jakies dziwne kombinacje. Benzyna to nie woda.
  
 
Cytat:
2005-08-30 00:44:34, HNT pisze:
A jak rozwiązać sprawe pompy paliwowej we wtrysku??? w cc i w seju jest zanuzeniowa w baku... w wielowtrysku na bank, nie wiem jak w monowtrysku


Wszystko jedna - zaewnetrza, przeplywowa, zakladana na waz paliwowy - elektryczna, sterowana komputerem... Rzuc okiem na fana na moj smaochod - bedziesz wiedzial o co chodzi.
  
 
Tylko musicie wiedzieć chłopaki że pompy zabudowane w zbiornikach zazwyczaj nie dają wiecej ciśnienia jak 3 bary mówię zzwyczaj ponieważ na bank są wyjątki, natomiast przepływowe zewnętrzne nawet czasem do 8bar, a po drugie wewnętrzne pompy to pompy ssąco-tłoczące, a zewnętrzne to pompy tłoczące czego dowiedziałem się w krakowie jak mi jedna padła na 1/4mili
  
 
ja mialem taka



ale wyla strasznie i teraz mam taka sama Boscha tylko mniejsza ale wyglada tak samo.
  
 
pąpa jak pąpa. na allegro sa nowki 6 barowe zewnetrzne za 235 zyla to na chuj kombinowac.
  
 
Skoro już weszło na temat pomp, to jesli zapodam taką z układu K-jectronic (chyba njszybciej znajde) to czy te ciśnienie ponad 4atm nie zaszkodzi monowtryskowi?
  
 
nie bo i tak na ukladzie wtrysku masz zawor ktory ogranicza to cisnienie a jak jest MPI to jest na listwie wtedy w sc jak dobrze pamietam jest 2 a na odlaczonym podcisnienieniu 2.5 jak dobrze pamietam
  
 
zawór masz nie na wtrysku tylko na szynie wtryskowej w wielopunkcie z tego co wiem w mono raczerj nie ma zadnego takiego zaworu. Trzeba sobie założyć na powrpocie bączek regulacyjny.
  
 
Cytat:
2005-08-30 20:47:49, RUFF pisze:
Skoro już weszło na temat pomp, to jesli zapodam taką z układu K-jectronic (chyba njszybciej znajde) to czy te ciśnienie ponad 4atm nie zaszkodzi monowtryskowi?


Wystarczy od poloneza trucka nawet do MPI do odciecia. U mnie wygladalo to tak (w pionie filtr, w poziomie pompa):



ale wiem, ze sa tansze pompy niz truckowska, np Audi i tez daja spokojnie rade.

A jesli chodzi o silnik to tylko i wylacznie wtrysk - zero klopotow z jakimikolwiek regulacjami czy ustawieniami - w zime sobie przyspieszy, jak trzeba opzni, zadne przerwy, czy katy... Luz jak sie masz wiktor. No chyba ze robisz super rajdowke, ale wtedy rozmawiamy o kosztach powyzej 20kzl...

[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2005-08-30 22:24:09 ]
  
 
kaza litwa szyna to chiba to samo a zaworek masz przykrecony 3 torksami w tej samej lini co wtryskiwacz
  
 
A słyszeliście o bombie neutronowej niszczącej wszystkie kompy w promieniu kilkuset metrów od żródła odpalenia, wynalezionej przez ruskich?
gażniki przeżyją, wtryski umrą!! he he!!

a tak poważnie... jeśli troszke sie znasz na gaźniku, jesteś w stanie dostosować go we własnym zakresie, np po innych modyfikacjach silnika, a z wtryskiem trza korzystac z kompa dla optymalizacji spalania, czyli wizyta w warsztacie ew. z hamownią... no i w końcu wtrysk jest droższy...
choć zgadzam sie, wtrysk można łatwo "doładować" chipem... i jest bezobsługowy,
mimo to nie bardzo ufam elektronice...
sama natura nieskalana elektroniką...

  
 
jeżeli chcesz jak najmniej dłubać a jak najwięcej jeździć to zakładaj wtrysk, gaźnik zazwyczaj trzeba doprowadzić do dobrego stanu aby na nim długo i bezproblemowo jeździć