Ogranicznik skrętu - instrukcja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jako że jesteśmy w dziale DUPERELE pytam szanowne grono LOBowiczów o oganicznik skrętu. W archiwum wyczytałem tylko że to się smaruje a objawem tego jest rąbanie przy skręcaniu na postoju. Otóż RĄBIE a ja nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś ma przepis ile trzeba browarów i jaki sprzęt?
  
 
masz na mysli to?
  
 
W przeciwieństwie do poprzednika nie "zawracam dupy" bo to nie to o czym myślisz. Rozumiem że zaśmiecamy forum ale dajcie na luz. Chyba lepiej odpowiedzieć niż krytykować. Sprecyzowałem dokładnie o co mi chodzi i szukam porady jak najszybciej to zrobić. Pozdrawiam.



ALA MA KOTA, MIRIAM PTASZKA A JA OMEGĘ
  
 
Cytat:
2005-08-29 22:25:48, irmscherMV6 pisze:
W przeciwieństwie do poprzednika nie "zawracam dupy" bo to nie to o czym myślisz. Rozumiem że zaśmiecamy forum ale dajcie na luz. Chyba lepiej odpowiedzieć niż krytykować. Sprecyzowałem dokładnie o co mi chodzi i szukam porady jak najszybciej to zrobić. Pozdrawiam. ALA MA KOTA, MIRIAM PTASZKA A JA OMEGĘ


nastapila chyba lekka nadinterpretacja mojej wypowiedzi...
  
 
Sorki, miałeś dobre chęci a ja dojrzałem "zawracanie dupy" w twoim linku. W każdym razie w ramach przeprosin stawiam browara przy okazji. Wracając do smarowania przchodził to ktoś? Potrzebna smarowalnica?
  
 
Przepraszam KIELKACA za błędną interpretację a tak informacyjnie: Łożyska na mc personie poszły i sprężyna przeskakuje zamiast się płynnie kręcić przy skręcaniu. Być może komuś się to kiedyś przyda bo w archiwum nic o tym nie znalazłem. Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc w znalezieniu usterki. Pozdrawiam szanowne forum.
  
 
Cytat:
2005-08-31 18:43:32, irmscherMV6 pisze:
Przepraszam KIELKACA za błędną interpretację


grunt, ze usterka zdiagnozowana / usunieta