LUDZIE POMOCY MÓJ 1.8 16V CHODZI JAK DIESEL,NIE SA TO >>>>>>

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
MÓJ XR3i CHODZI JAK DIESEL KORBOWODY OKI,PANEWKI TEŻ , GŁOWICA PO REMONCIE PORADZCIE COŚ,WIEM ZE CZĘSTO TAK BYWA W ZETECACH..PPPPPPPOOOOOMMOOOCCCYYYYY.......
  
 
A może by tak dokładniej.Co tam sprawia wrażenie diesla????Jak zimny jest to popychacze dają znać o sobie, taki urok Zeteca.Ale napisz dokładniej co jest nie tak
  
 
Czy zimny czy ciepły chodzi z takim metalicznym stukotem jak diesel korbowody są ok, olej 10w40 panewki, okk głowica po remoncie i wymianie popychaczy. Stuk ten słychać patrzac od klapy (przodu) po lewej stronie.....nie wiem co to moze byc moze mieliscie takie problemy??
  
 
A może rozrząd się przestwił???
  
 
Cytat:
2005-08-30 21:37:02, PINKY pisze:
Czy zimny czy ciepły chodzi z takim metalicznym stukotem jak diesel korbowody są ok, olej 10w40 panewki, okk głowica po remoncie i wymianie popychaczy. Stuk ten słychać patrzac od klapy (przodu) po lewej stronie.....nie wiem co to moze byc moze mieliscie takie problemy??

miałem coś podobnego,chodził mi jak "sieczkarnia" mógł ci się przestawić komputer.Odłącz klemy obydwie na ok 10min i sprawdz przerwe na świecach.mi to pomogło
  
 
pomocy ??? zrobiłem 10000km i co dalej chodzi jak diesel ?? popychacze wymienione??? i nic >>>
  
 
jak by co było potrzebne mam taki silnik na części
  
 
zero przyjacielu ajaka cena by cię satysfakcjonowała za ten motorek??
  
 
Cytat:
2006-02-03 23:22:32, PINKY pisze:
pomocy ??? zrobiłem 10000km i co dalej chodzi jak diesel ?? popychacze wymienione??? i nic >>>



Może coś z zaworami, zła regulacja ...
  
 
Odp. na ta bolączkę jest prosta masz luz na sworzniu tłoka. Luz trzeba sprawdzić na specjalnej maszynie tam gdzie zajmują się szlifem wałów i robią głowice. Wkładają tłok z korbowodem do takie prasy i na manometrze widać, jaki jest luz. Co niektórzy sprawdzają ręką ale to nic nie da. Jak robiłem remont w swoim zetecu to luz ten był sprawdzony ręka i po złożeniu okazało się ze silnik chodzi jak diesel jak jest zimny. Taki metaliczny stukot a jak się rozgrzeje to spuszczając go z obrotów jest słyszalny metaliczny dźwięk. Miałeś może zerwany pasek rozrządu??
  
 
a moze ktoras z rolek jest juz na wykonczeniu 1 to od napinacza paska wieloklinowego i 3 od rozrzadu
  
 
Gdyby były rolki to by swiszczały a nie stukot metaliczny
  
 
to chyba nigdy nie slyszales metalicznego odglosu rolki
  
 
oj słyszałem nawet aż za dobrze. Długia historia.
  
 
Cytat:
2006-02-04 11:36:08, zamich pisze:
Odp. na ta bolączkę jest prosta masz luz na sworzniu tłoka. ...



... też myślałem o luzach na sworzniach korobowo-tłokowych ale niechcialem krakać, wiele osób zakłada stare, myśląc ze będą ok i to jest błąd. Przy zakładaniu sworznia trzeba rozgrzać tłok i dopiero wtedy jeśli ciasno wchodzi nabijany młotkiem oczywiscie jest w miare pewność że niebedzie luzów.

Jeśli był zakładany stary i wchodził bez oporów na zimno -normalnie nabija sie go na gorąco , to bedzie stukał, bo to oznacza ze sworzen /choć normalnie niepracuje/ i, lub otwory w tłoku są wyrobione -efekt jest taki że pracuje wtedy jak diesel -sworzeń uderza o otwory w tłoku /tłok jest z duraluminium i przy wys. temp sie znacznie sie rozszerza/.

Miałem taki przypadek w dużym fiacie zaraz po tym jak przy -19 st w ziemie dodalem na maksa gazu który sie zablokował i odpalil wchodząc odrazu na maksymalne obroty pracowal tak przez 10 min, wtedy mało wiedziałem jeszcze o samochodach i myslałem ze nic sie niestanie.

  
 
Pnky o co ty robiles w ogole z tym silnikiem czy stukalo wczesniej przed remontem i ile ma przebiegu
  
 
Hej! a co w tym złego ze chodzi jak diesel? Dzwiek diesla to muzyka dla uszu!
  
 
Wcześniej chodził jak diesel, dzwiek metaliczny ,dodając gazu zwiększa się a przy spuszczeniu gazu nasila się..głowica jest oki
  
 
Jacek podjedź na spota, wezmę stetoskop wreszcie.
  
 
Wilku nareszcie:]..... napewno będe to i może się dowiem gdzie ten zawór wentylacyjny od popychaczy:]