| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hepos Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-08-30 15:50:00 Pomyliłem kategoriw, nie miejcie mi tego za złe. Mam nadzieję, ze mi pomożecie |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-08-30 15:53:16 Sprawa jest prosta - parownik jest jeszcze w dobrym stanie i ciężko odpalić na LPG
|
hepos Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-08-30 16:03:22 czyli co mam wymienić? |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2005-08-30 17:32:28 wyreguluj stary gazownie |
lukaszenty6 CARO 1.6 GLE zduńska wola | 2005-08-30 17:44:00
u mnie tez tak jest a sasiad odpala przy kazdym mrozie co mnie strasznie irytuje ![]() |
hepos Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-08-30 18:28:53 Poszukałem na forum i znalazłem taki wątek : klik |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-08-30 18:38:43 a powiedz czy masz tak od momentu kupna auta, czy stało się to nagle (problemy z odpalaniem na zimnym z gazu)... |
hepos Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-08-30 18:43:23
Auto kupiłem 4 dni temu. Jest tak od początku (jak dla mnie początek to 4 dni ). Jak przełącze wieczorem na benzyne rano pali od strzała. Jesli jest na gazie męczy się i męczy, zaskakuje jakby potem znowu wraca ... Mam przycisk ssania gazu (czerwony) ale nie wiele daje. Juz po 1 godzinnym postoju ciężko pali. Wtedy włączam ssanie normalne i naciskam 2x ssanie gazu i jakos pomaga. Ale rano - koszmar ![]() |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-08-30 19:04:34 aha - no to ja bym stawiał poprostu na źle wyregulowany skład mieszanki...
możesz zrobić tak - jak silnik będzie zimny, ODKRĘCAJ (w lewo) stopniowo śrubę na parowniku o 1/4 obrotu i próbuj odpalić. Pamiętaj ile razy odkręcasz i jeśli to nic nie dało, to powróć do oryginalnego położenia śruby i spróbuj robić to samo, ale tym razem ZAKRĘCAJĄC (w prawo) srubę. Tak czy siak jeśli nawet to pomoże, to powinieneś później wyregulować instalkę na analizatorze spalin, bo pewnie się okaże, że będzie dużo palił... Tylko koniecznie zapamiętaj pierwotne położenie śruby, aby nie było potem, że przeze mnie rozregulowałeś instalkę |
hepos Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-08-30 19:12:03 Dzięki, spróbuję rano - powiedz mi tylko - śruba na parowniku to ta plastikowa ze sprężynką na gumowym wężu reduktor->gaźnik? Dzieki za rade! |
hepos Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-08-30 19:28:27 Mam jeszcze takie pytanie : Do reduktora idzie wąż z płynem chłodniczym. Zauważyłem że jest na nim taki nalot z zaschniętego płynu chłodniczeho. Gdy go nacisnąłem wypłynęła kropelka płynu chłodniczego. Chociaz wody nie ubywa (przynajmniej nie w znacznym stopniu - zebym to zauważył) Czy to moze miec jakis zwiążek z nie paleniem? |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-08-30 19:36:46
Parownik = reduktor. Śruba powinna być duża i znajduje się z reguły na samej górze reduktora. Ta o której mówiłeś, to śruba na registerze. Tego na razie nie ruszaj. Życzę powodzenia, powinno pomóc |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-08-30 19:39:35
Raczej nie powinno mieć znaczenia. No chyba że w efekcie końcowym zamarza Ci parownik - ale to byś przecież zauważył... |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-08-30 23:03:22
u mnie fiat od 10 lat był odpalany na gazie nawet w -20* mrozie i nic 2 razy wymieniłem w miedzy czasie membrany no na 10 lat to wypada... |
hepos Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-08-31 19:03:31 1. Niestety na moim reduktorze nie widzę zadnej dodatkowej śruby do regulacji, poza tą od wolnych obrotów.
2. Mógłby ktoś wytłumaczyć do czego służy czerwony przycisk na przełączniku gazu? Mam czarny przełącznik 1 0 2 (1-gaz 0-wypalanie 2-benzyna) A obok mam jakiś czerwony przycisk. Gdy silnik pracuje, a nacisnę go to silnik gaśnie. 3. Ma ktoś jakąś technikę porannego odpalania na gazie (moze bez ssania i bez pelnego gazu czy jakies inne sugestie...) |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-08-31 19:14:08 Ad.1. Ta śruba od "wolnych" obrotów jak ją nazywasz to jest właśnie śruba regulacyjna składu mieszanki! O nią mi chodziło. Jeśli mieszanka będzie zbyt uboga, lub zbyt bogata, to samochód będzie kiepsko odpalał... Zrób tak jak Ci pisałem.
Ad.2. Ten przycisk to jest taki odpowiednik ssania na LPG - jego przyciśnięcie powinno pomóc przed porannym odpaleniem, aczkolwiek przy sprawnej i poprawnie wyregulowanej instalce nie jest to konieczne... Tak czy siak powinien Ci odpalać rano, nawet bez uprzedniego wciskania Ad.2. To Ty odpalasz zimny silnik na LPG przy wyciągniętym ssaniu? Nie rób tego - robiąc tak nie dziwne że Ci nie odpala... |