Nie chce palić na gazie, benzyna OK

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Silnik na gaźniku. Instalacja gazowa LOVATTO. Problem jest taki, że na benzynie ładnie pali rano, a na gazie musi się pomęczyć 20-30 sekund. Co trzeba sprawdzic/wymienić? Gdzie szukać przyczyny? Dodam, że wystarczy już ze samochód postoi 3-4 godz to już bardzo ciężko pali na gazie. Na ciepły silnik (gorący) jest OK . Mialem kiedys Fiata125p na gazie i palił na gazie od sztycha. Instalacja gazowa jest w tym silniku pewnie taka sama(bo gaźnik). Z góry dziękuje za rady

[ wiadomość edytowana przez: hepos dnia 2005-08-30 15:47:46 ]

Pomyliłem kategoriw, nie miejcie mi tego za złe. Mam nadzieję, ze mi pomożecie

Sprawa jest prosta - parownik jest jeszcze w dobrym stanie i ciężko odpalić na LPG

czyli co mam wymienić?

Przepraszam za głupie pytanie ale naprawdę nie znam się na gazie - zawsze jeździłem dieslami. Z tego co rozumiem to jak parownik jest nowy to nie chce palić na gazie a jak się zużyje to odpala ? Czyli na chłopski rozum trzeba by założyć zużyty parownik?

Nic nie trzeba wymieniać, tak powinno być - zawsze silnik powinien być odpalany na paliwie a po osiągnięciu temp płynu chłodzącego 30-50 stopni przełącza się na LPG - dopiero wówczas gaz przechodzi w faze lotną i działać poprawnie

wyreguluj stary gazownie

Cytat:
2005-08-30 17:29:00, GDA pisze:
Nic nie trzeba wymieniać, tak powinno być - zawsze silnik powinien być odpalany na paliwie a po osiągnięciu temp płynu chłodzącego 30-50 stopni przełącza się na LPG - dopiero wówczas gaz przechodzi w faze lotną i działać poprawnie

AGD to chyba gaźnikowca nigdy nie miał Gaźnikowiec zawsze odpali bezpośrednio z LPG, jeśli wszystko jest OK, to nawet i przy 15-stopniowym mrozie powinien odpalić. U mnie z reguły problemy pojawiają się, gdy temperatura spada poniżej zera...

Hepos - tak jak mówi Spajk - prawdopodobnie wystarczy wyregulować gazownię i po sprawie

Cytat: