MotoNews.pl
4 126 śjakieś poziome blachy w misce olejowej. po co?? (112264/0)
  

126 śjakieś poziome blachy w misce olejowej. po co??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co mogą dawać takie blachy w misce?? ktos z was wie do czego one mogą słuzyc?? tylko bez głupich komentarzy
>>foto miski<<
  
 
moze wzmocnienie??
a może jakiś kawałek silnika odpadł
  
 
zeby nba nawrotach olej z pod smoka nieodplywal.
  
 
Cytat:
2005-08-31 15:26:46, maskekk pisze:
zeby nba nawrotach olej z pod smoka nieodplywal.


to by raczej pionowe były koło smoka. chyba
  
 
moze to ten cynkwajs ktory zaginal w brodnicy
  
 
Cytat:
2005-08-31 15:33:40, ZoLt4R pisze:
moze to ten cynkwajs ktory zaginal w brodnicy


to nie moja micha jest. ino kolesia jakiegos co mi przysłał foto i sie pyta a ze ja nie wiem to pytam na forum
  
 
no jak dla mnie to jest po to zeby olej nie odplywal na szybkich zakretach nawrotach itp.
  
 
do tego to raczej powinno byc w pionie
  
 
przecie na nawrocie nie odplynie... bo nie ma jak za bardzo isc do gory i to pewnie o to chodzi
  
 
To są przegrody aby olej nie odpływał spod smoka - tyle że własnie pionowe - w sumie jak masz full oleju to i taka przegroda będzie działac - kiedyś widziałem taką płyte - poziomą - do alu miski - tyle że miała tylko mały otwór - tak aby przeszedł smok i miał gdzie spływac olej
  
 
W moich samochodach (Toyota i Peugeot) też jest taka blacha w poziomie, tyle że fabrycznie, ale nie wiem jakie to spełnia zadanie.
  
 
Pozioma dziala tak ze nie pozwala olejowi podniesc sie po zewnetrznej stronie zakretu - dzieki temu zarowno nie odplynie spod smoka jak i nie siegnie walu korbowego. To lepsze rozwiazanie od pionowych przegrod ale wymaga wysokiego poziomu oleju. Mozna tez polaczyc pozioma plyte z pionowymi przegrodami.
  
 
a ma ktos z was jakies foto innych wspawanych blach w miche?? np takich pionowych??
  
 
Tez sie podlaczam do pytania o fotki - i jak to ma wygladac zeby spelnialo zadanie ?
  
 
hehe to wyglada na nasza miske, jaki koles ma ja teraz?

z chlodnica oleju znikalo cisnienie na winklach na kilkanascie sekund nawet... najpierw zrobilismy pionowe ale nie dzialaly w ogole, potem zgapilismy pomysl z aluminiowych misek i takie cos pospawal koles... dodam ze ciezko zalozyc to na blok jest bo smok przeszkadza.
  
 
Cytat:
2005-09-01 07:18:08, wojtas7 pisze:
hehe to wyglada na nasza miske, jaki koles ma ja teraz?


marcelo z forum rajdy.org.pl
  
 
Ja słyszałęm opinię, ze przegrody są dobre, bo olej nie bedzie uciakał spod smoka, ale jak sie za ostro przykatuje w jedną stronę (siakiś bączek, albo seria zakretów w jedną stronę) i olej jednak spierdzieli do baaardzo długo bedzie wracało ciśnienie. Tyle ze to chyba w przypadku pionowych przegród, nie jestem pewny o które chodziło, podpytam i powiem
  
 
Od tego sa klapki uchylne tylko w jedna strone zeby olej mogl wplywac do srodkowej czesci ale z niej nie uciekal.
  
 
Cytat:
Ja słyszałęm opinię, ze przegrody są dobre, bo olej nie bedzie uciakał spod smoka, ale jak sie za ostro przykatuje w jedną stronę (siakiś bączek, albo seria zakretów w jedną stronę) i olej jednak spierdzieli do baaardzo długo bedzie wracało ciśnienie. Tyle ze to chyba w przypadku pionowych przegród, nie jestem pewny o które chodziło, podpytam i powiem




To ja nie masz o tym szarego pojęcia, to nie zabieraj głosu. Popierwsze, przegrody maja zazwyczaj w dolnej części jednak otwory, żeby olej mógł swobodnie przepływać w misce, ale chodzi o to, aby nie przepływał cały zbyt łatwo w jedną strone. Nie martw się, nawet jak ci się przelej przez przegrode to szybko wroci spowrotem. Sa poza tym też takie cuda o jakich pusze Szarlotka.
Ty wogóle dużo słyszysz i to bardzo ciekawych rzeczy, ale nie wierz domorosłym mechanikom i tunerom od kosiarek spalinowych.
  
 
To moze jakis rysuneczek zapodacie jak zrobic takie cudo - mnie by sie przydalo kilka razy w roku - a to juz cos.