Mam dość tego pukania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymieniłem wszysztkie końcuwki amorki i nadl mi puka coś Czy to mogą być pułośki czy coś moze pukać w układzie kolumny kierowniczej Mam juz k@#wa tego dość
  
 

napisz co wymieniłeś..
Amorki zwykle nie są dpowiedzialne za stuki ...
  
 
wymieniłem końcuwki wachaczy i te od układu kierowniczego a amorki są napewno git
  
 
A i jeszce coś zauwazyłem ze te gumy co trzymają drązek stabilizacyjny są wyrobioneze ten drązek ma tam luzy ale on tam by tak pukał
  
 

Za stuki odpowiadają wspomniane przez ciebie gumy, łączniki stabilizatora, oraz tuleje wahacza.
  
 
Poduszki stabilizatora (te gumy) potrafią pukać i to całkiem nieźle, sprawdź jeszcze łączniki stabilizatora jak sa luźle to tez popukują.
  
 
Poduszki stabilizatora (te gumy) potrafią pukać i to całkiem nieźle, sprawdź jeszcze łączniki stabilizatora jak sa luźle to tez popukują.
  
 
Często w takich przypadkach winowajcą takich odgłosów, niby z zawieszenia, są luzy przekładni kierowniczej. Większość ludzi nie bierze tego pod uwagę.
  
 
WITAM OSTATNIO ROBIŁEM SPRZĘGŁO W WARSZTACIE I PRZY OKAZJI POWIEDZIAŁEM KLIENTOWI ŻE MI COS PUKA W PRZEDNIM ZAWIESZENIU PO PRAWEJ STRONIE. CIĘŻKO BYŁO STWIERDZIC CZY TO Z TYŁU CZY Z PRZODU BO ODGŁOS SIĘ NIESIE PO CAŁYM PODWOZIU. ALE ROZEBRALI WAHACZE I CÓŻ TO WIDZE TULEJE WAHACZA WYBITE JEDNA JUŻ CHCIAŁA WYCHODZIĆ SOBIE HAHAHHHAH. PO ZŁOŻENIU WSZYSTKIEGO DO KUPY BŁOGA CISZA NIC NIE PUKA NIC NIE SKRZYPI I JESTEM PRZEKONANY W 100% ŻE U CIEBIE TEŻ SĄ TO TULEJE ... POZDRAWIAM