Jak spuścić olej ze wspomagania kierownicy.. ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dokładnie jak w temacie...

Chcę wymieniać ale nie mogę zlokalizować żadnego zaworka...

Pomocy

Dlugiii
  
 
zdejmij pasek wieloklinowy.
Nastepnie zdejmij rurke gumową powrotną ze zbiorniczka na płyn(ta cienka) wygnij ją do tyłu i wyprowadź na dół pod silnik , włóż w butelke po napoju (plastikowa 1.5l), kręć kołem pasowym od pompy wspomagania zgodnie z faktycznym jej ruchem aż zlejesz cały olej. Później pokręć jeszcze kierownicą w lewo i prawo aby wywalić olej z samej przekładni.

Uwaga!
podczas wyginania i wyprowadzania tej rurki pod silnik bedzie się z niej lało , więc trzeba ją czymś zatkać.
Nie zapomnij odkrecić korka w zbiorniczku. Czasami trzeba zbiorniczek unieść do góry.

Aha, nie ma żadnego korka spustowego.
  
 
A to ja tylko dodam, że obsługa auta nie przewiduje wymiany oleju wspomagania, a tylko dolewki. Z własnego doświadczenia wiem, że wymiana może zakończyć się rozszczelnieniem układu (poprzez wypłukanie przez nowy olej nagarów) - co prawda nie w Essim i nie mi, ale ciekło