Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
teodor24 Sierakowice | 2005-09-01 11:07:47 Witam.
Kupiłem radio Pioneer DEH-P3600MP takie se. ale tanie ![]() Potem Głośniki JBL GTO 926e o mocy 100watt RMS i GTO 6526e o mocy 60watt RMS/ Wszystko grało dobrze dopuki kupiłem wzmacniacz JBL CS 50,4 o mocy 4 x 67watt RMS. No i zaczeło się.Wszystko ładnie pięknie, położyłem dosyć dobre kable 10mm2 prosto od akusia do wzmacniacza założyłem bezpiecznik,potem poszły czincze podwójne na tył i przód, a nastepnie kable głośnikowe 4mm2 ze wzmacniacza do przednich głosników. pojawił się świst w głośnikach słyszalny coraz bardziej wraz ze wzrastającymi obrotami silnika. kable położyłem wszystkie jedną stroną auta tj koło kierowcy i niestety przekażników w samochodzie. Znajomy zaproponował zmianę połozenia kabli sygnałowych tj czinczy na prawą stronę auta,tak tez uczyniłem ![]() ![]() Czy to on jest powodem zakłuceń?? A pozatym to założyłem kondensator odkłucający 40A jaki kupiłem na allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=61014750, ma on wyjście z kabli 10mm2 i podłączyłem go do akumulatorka następująco: wejście (2 kable) pierwszy do plusa drugi do minusa, a wyjście jeden kabel do zasilania plusowego wzmacniacza.I tez nic to nie dało. Co w takim układzie może być przyczyna świstów w głośnikach??? PROSZE POMÓŻCIE BO NIE MAM JUŻ SIŁY. POZDRAWIAM I PROSZE O POMOC MÓJ GG 3922939 |
zapasiony e 39 konin | 2006-05-01 00:02:34 witam ja też borykam sie z tym problemem założyłem 2 wzmacniacze infiniti plus 6 głośników infiniti, czincze jakieś niby dobre, kondensator też jest praktycznie cała instalacja od podstaw nowa i gwiżdże, prubowałem przepinać czincze bo są puszczone po obu bokach auta i nic dalej chałasuje, bo myślałem że ta czincza co leżuy obok przewodu od altenatora( mam aku w bagarzniku w bmw) ma zakłucenia ale to nie to, co to może byc czekam na info pod adresem zapasiony@op.pl z góry dzieki |
CzarmenS Częstochowa | 2006-05-23 08:00:33
Witam sprawdź sobie czy Ci się nie upaliła masa w radiu ja tak miałem były gwizdy w głośnikach i buczenie przy niskim Volume może być również upalona masa we wzmacniaczu i stąd takie problemy za naprawe radia zapłaciłem 40 zł Pozdrawiam |
![]() maniek6210 BMW E34 520i bialystok | 2007-02-07 21:59:05 Zapasiony napisz gdzie masz zamontowane wzmaki i czy zmieniłeś fabryke radio na inne.
|
![]() Vyzn-R Car-Audio Babilon Bandit Lipno | 2007-02-07 22:19:33
gdy instalacja jest dobrze załozona to nie potzreba zadnych filtrow... te filtry tylko pogarszaja dzwiek... |
![]() schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2007-02-08 12:11:37
Święta racja ! Sprawdź świece ( w katalogu ) - czy twoje świeczki mają oporniki przeciwzakłóceniowe , oraz ( bo nie piszesz jakie masz auto ) - jeżeli masz w układzie zapłonowym normalny przerywacz - zmień kondensator przy aparacie zapłonowym . |
![]() maniek6210 BMW E34 520i bialystok | 2007-02-10 00:23:11
![]() |
![]() maniek6210 BMW E34 520i bialystok | 2007-02-10 00:31:18
Nie koniecznie ja instalke{prawie jak} pod zawody mam i co z tego??? kabelki po 2paki (interkonekty)głośnikowe (ponad 10 za metr)zasilające (30m^2 ponad 100pln za m) i pierwsze podłączenie piszczy????dopiero odizolowanie wzmaka miało sens. ![]() [ wiadomość edytowana przez: maniek6210 dnia 2007-02-20 23:43:47 ] |