| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-01 11:15:10 czy mozna (patrząc z zewnątrz na silnik) odróżnić czy jest to robiona 700 czy zwykły 652??
czy po dźwieku silnika mozna to wyczaić?? czy trzebaby było zajrzeć do środka i pomierzyć tłoki?? ile daje samo roztoczenie na 700 i jaka to żywotnośc jest?? dzięki za info |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-09-01 11:31:09 z zewnatrz nie zobaczysz.... jak jestes dobry to po soundzie "poznasz" idzie tylko zdejmowac glowice i mierzyc... chyba ze zobaczysz tueleje od razu
odnosnie samej roboty - roztoczenie seryjnych cylindrów - nie za dobre rozwiazanie.. dolna scianka jest wtedy jak papier.. jezdzic jezdzi ale chyba widynek mial z tym problemy... drugi sposob - tulejowanie - tuleje od bisa np... ale to bardzo dobrego pasowania wymaga... minimalnie krzywo i bedzie sie przycieral i to ostro.... poza tym sa to tuleje od chlodzenia wodnego wiec rozne rozszerzalnosci samej tuleji i cylindrow maluchowskich - moga byc problemy... najrozsadniej ( i najdrozej) to chyba kupic surowe cylindry i oddac je na obrobke - rozwiert i z zewnatrz obrobic ... scianka podobno zostanie prawie seryjna... trzeba jednak pod to blok rozwiercac... ceny surowych cylindrow zaleznie od dojscia, a robocizna za 1 garnek to ponad 100 chyba... niektorzy stosuja korby od dacii w 700tkach ale ile z tym roboty to sam evil wie... masakra. p.s. nie wzoruj sie na 126fan.pl bo tam nie wszystko jest opisane... wszystko wyjdzie dopiero w fazie skladania. EDIT : korby od dacii mozna w Plocku zalatwic... [ wiadomość edytowana przez: cypherius dnia 2005-09-01 11:36:04 ] |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-09-01 12:03:53 mozesz wyjawic obrobke korb od uno ? jakie one maja dlugosc ? co modowales w nich itp ? |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-09-01 13:02:00 widze ze bizer ma wała w planie... nieladnie |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-09-01 13:03:17 no bo w sumie ta klasa 652 to bezsens.. powinno byc 700 - bys mial w klasie bisy i agentow 007 |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-09-01 13:03:59 Ja właśnie jestem w trakcie budowania 700 ccm, mam już zmodowaną głowice (ale zastanawiam sie jeszcze ile splanować), wał, korby, tłoki, jedna tuleja od bisa to 80 zł (przymierzam sie do zakupu), wałek rorządu może bedzie 555, a może zrobiony pod silnik, co do robocizny tuleje-cylindry to nie wiem ile mnie to wyniesie. Przyłączam sie do pytania Cypheriusa, co modowałeś z korbach od uniaka ?? I jeszcze jedno pytanko na jakim gaźniku jeździsz ?? |
evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2005-09-01 13:16:39 no ja chcialem dodac ze z 700tka pojawia sie dosc konkretny problem z chlodzeniem ja bez chlodnicy oleju nie moglem dluzej po miescie po jezdzic ogolnie to jest sliski temat bo duzo to raczej nie daje w przypadku jakichs w miare lekkich modyfikacji a rzezbienia w gownie jest od cholery. ja mam rozwiercone seryjne cylindry przy docieraniu nie peklo ale np wyzszych obrotow sie boje i ostatecznie mam spowrotem 652 dokad nie zalatwie surowych, tylko ciekawe kto mi to obrobi z kazdego autoszlifu juz mnie wyganiaja co do wibracji to nie moge az tak narzekac zrobilem 600km na 700tce i wcale nie bylo potrzeby zmieniania poduch moze to ze wzg na to ze wal mam od bisa a korby od dacii byly statycznie wywazane. |
Mardziel 126p Koszalin | 2005-09-01 13:16:58 nie trzeba czapki zdejmowac zeby sprawdzic pojemnosc !! |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-09-01 13:21:04 oświeć :> |
evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2005-09-01 13:23:41 mardziel zawsze sprawdza metoda sondy czyli wklada siusiaka w rure wydechowa |
Mardziel 126p Koszalin | 2005-09-01 13:28:35 tego sposobu nauczyl mnie evil
ale ja sprawdzalem w ten sposob ze wkrecasz rurke z podzialka zamiast swiecy wlewasz jakis plyn (olej) w momecie kiedy tlok jest na dole krecisz walem i patrzysz ile wyplynie (jak zmieni sie ilosc oleju na podzialce) potem wysysasz olej strzykawka z wezykiem odpalasz silnik na jednym garze (wychlapuje sie teszta oleju) wkrecasz swiece i jedziesz (przez chwilke kopci a pozniej normalnie) |
evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2005-09-01 13:35:51 ale zes wykombinowal bierzesz butelke napoju wg standardu unijnego 0.7l odkrecasz swiece wal ustawiasz tak zeby tloki byly na dole samym i wlewasz do jednego i drugiego gara jak sie wyleje tzn ze masz mniej niz 700 komora spalania chyba nie jest az tak duza zeby przy 650tce miec pojemnosc razem laczna 0.7 |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-09-01 13:49:32 0.7 hmmm co sie wyleje to spijac moge maximusem pojemnosc sprawdzac nie mam nic przeciwko |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-01 13:53:13
pytam z ciekawości tylko, a co nie moge??. a 700 to już bym900 abartha objechał w jego klasie |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-09-01 13:55:47 oj to wszyscy robta 700.... bedzie sprawiedliwie |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-01 15:23:30
goń sie tak cie wszyscy lubia ze nawet fotek nie masz z rajdu i sie nie udzielaj jak nie mozesz pomóc paziu |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-09-01 16:25:45 no to nastepny kjs i sprawdzamy silnik bizera ![]() |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-01 16:33:38
|