MotoNews.pl
  

Skuter

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W związku z nasilającymi się korkami w Wawie i remontem drogi która prowadzi do mojej firmy, kupuje tymczasowo skuter.
Mało pali, wszędzie wjedzie i jest tani w utrzymaniu.
Kymco Bet&Win 50

A autko? komu potrzebne autko? Poczekam na wyprzedaże na koniec roku ))

Pozdrawiam
Tomek
  
 
skuter to dobra zecz czy na kacorku czy ruch na drogach wszedzie da sie wjechac mam juz jakie 3 lata skuter i przydaje sie czasami
  
 
Za rok sobie kupie taką zabawkę tylko żeby lampę przednią nie miał na kierownicy, bo to wygląda beznadzijnie (jak ważka albo jakaś mucha).
  
 
świetny skuterek. idealny jak na teraz. wszędzie ( no prawie wszędzie ) dojedzie , korki można mieć w d..... no i mało pali. a frajda z jazdy pewnie spoko. Toom napisz jak to się zbiera i ile nim mniej więcej wyciągnąć można ( prędkość max ). sam mam zamiar cosik podobnego kupić tylko że używany bo na nowy kasa nie pozwala ogólnie gratuluje zakupu
  
 
juz ci moge powiedziedz ile jedzie bez zciagnietych blokad to max 50km/h a jak sie zciagnie blokady to do 100knm/h ale widze ze w tym skuterze jest elektronika to pewnie ciezko bedzie zciagnac glowna blokade. Bo blokade typu podkladka na sprzegle to jest nie problem ja zciagnac albo zawirowacz spalin a elektronika to juz inna sprawa.
Silnik wykreca sie do 6250 obr i go juz pozniej odcina a ten silnik to smialo do 9000 obr powienie sie krecic
  
 
To jak prawdziwy japończyk
  
 
na allegro zznajdzie sie napewn ozestaw do przeróbki v max hehe


http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=61581965 takie cos jak opsiane w tej aukcji trzeba zrobic

[ wiadomość edytowana przez: CZUCZU dnia 2005-09-04 20:39:33 ]
  
 
Moze sie nie znam na nowoczesnych skuterach ale 9000obr/min w jakims Kymco to pachnie mi niezlym strzalem z cylindra Poreszta jazda 90km/h skuterkiem jest srednio przyjemna tak dla kierowcy jak i dla skutera.
  
 
Tomek wpisz sobie w allegro Kymco tam jest kilka sprzetów jadaccyh 85 - 90 na godzine hehe.
  
 
Nie watpie, ze jakis tam pojedzie 90km/h, jakby sie uparl to i komar tyle pojedzie tylko po co ? Poreszta ja mam watpliwosci co do 9000obr/min, a nie vmax.
Tak poza tymi wywodami to 8000zl za takie za przeproszeniem gowno to ja dziekuje, wolalbym kupic juz normalny motor i kombinezon.
  
 
Tomeq ty jestes Lebiedz niereformowalny, podobnie zreszta jak ja. Tez bym wolal kupic jakiegos Junaczka. Skuterek ma byc po to zeby sprawnie po miescie jechac, zeby malo palil i byl bezawarajny . Dla wysluzonego przecinaka w tej cenie kazde z tych warunkow wydaje sie conajmniej smiszne, wiec wybor padl dobry. Druga kwestia ze jak zobacze Tooma w gajerku przycinajacego na skutrze, to chyba strzele takiego rotfla jakiego warszawa nie widziala . Wieczorkiem mam jechac go odebrac i odprowadzic do domu, takze napisze wrazenia z jazdy .
  
 
Jak na srodek transportu do pracy, super pomysl, pali ze dwa litry mniej niz jakas 500tka, mniejsze oplaty, brak koniecznosci kat.A, a psuc sie moze tak samo jak 30letni romet, reguly nie ma. Ale jazda po Warszawie najlepiej po deszczu, przez torowiska tramwajowe, w akompaniamencie dresow w bmce moze podniesc troche poziom adrenalinki Na moje oko to troche drogo wolaja za kilkadziesiat kilogramow metalu i pare kilo plastyku, szczegolnie, ze nie ma dachu na glowa co jest niezaprzeczalnym minusem dwoch kolek.
  
 
A juz nie stawiaj na podestale tych rometow . Mialem, jezdzilem, wiem . Chociaz 3 lata po lasach wrazenia na nim nie zrobilo, ale mial na starcie przebieg 800km, wiec moze to bylo dotarcie . Jesli chodzi o cene to mysle ze jest sensowna jak na skutek, markowi konkurenci chca o wiele wiecej za te zabawki. Druga kwestia jest taka ze troszke za pozno i za zimno sie robi, ale w koncu nawiewy na nogi sa . Tak jak mowilem, zobaczy sie wieczorem .

Pozdrawiam Lebiedzia
  
 
Wrażenia.
Koszt to nie 8000, ale jakieś 7500. Inne skutery sensownych marek, chłodzone cieczą i tej wielkości kosztują około 12.000-14.000 PLN (peugeot, piaggio). Co do alternatywnego motoru, to nowe zaczynają się wyżej cenowo, a używanych w garażu nie będę naprawiał. Poza tym potrzebne jest prawo jazdy A którego nie mam.
Skuter jest zwinny i może jeździć drogami rowerowymi. Dla mnie przeznaczenie to wyłącznie miasto i korki. Motor pali około 6-7 litrów, a skuter od 2,5-3,5 litra. Ubezpieczenie OC to 62PLN rocznie.

Marka:
Kymco był przez lata poddostawcą Hondy, od chyba 1995 roku przeszedł na swoją produkcję wykorzystując technologię, urządzenia i wzorując strukturę organizacyjną i dystrybucyjną z Hondy. Wg serwisantów niektóre elementy są bardzo podobne i nazwa jest tłoczona dokładnie w tych samych miejscach. Sam nie wiem jak to będzie działało, ale wg forumowiczów na skutery.net oraz na skutery-tuning.pl jest to dobra marka. Aż ciężko kupić uzywane.

Dojazd do pracy:
12 min (wyjazd z garażu podziemnego i dojazd pod drzwi pracy) podczas gdy autobus dzisiaj jechał 37min, plus dojście na przystanek.

Prędkość:
Obecnie zablokowany jedzie do 50km/h, po odblokowaniu do 85 km/h. Chyba przez wagę bo ma on aż 120kg. Można oczywiście zwększyć tą prędkość kosztem przyspieszenia. Obroty do 9000 na minutę.

Wyposażenie:
osobny wlew oleju (mieszalnik), chłodzenie cieczą, zapłon cdi z automatycznym ssaniem, hamulec tarczowy przedni, nawiewy na kolana, stopka boczna, spory kufer.
Wskaźniki (poziom paliwa, obrotomierz, temp płynu chłodzącego, kontrolka braku oleju, zegarek-fajny jest, kierunkowskazy, światła, prędkościomierz). Acha, światła włączają się automatycznie więc nie zapomnę - super.

Nie mam pojęcia jak to będzie jezdziło, jak z awaryjnością. Kupiłem troszkę w ciemno i mam nadzieję, że będzie ok. Wczoraj z Gallusem zatankowaliśmy 98 ultimate i te 8 litrów mam na jakieś 300 km drogi. Rewela.
T.

[ wiadomość edytowana przez: Toom dnia 2005-09-06 14:52:42 ]
  
 
no i to co pisalem wszystko sie sprawdzil
  
 
Acha jeszcze jedno, zdjęcie blokady to koszt całości 84PLN, ale musi być po dotarciu czyli 500km. Są 3 blokady na wydechu, multiwariatorze i elektronice.

Zapomniałem dodać że jest to największy skuter z 50tek na rynku (z uwagi na słuszne moje gabaryty). Produkują go także z silnikami 125 i 250 ccm. Konstrukcja jest więc dostosowana do większych prędkości.

Gdyby ktoś przypadkiem chciał kupić, to od nowego sezonu cena tego modelu wg importera będzie jeszcze wyższe.
T.

[ wiadomość edytowana przez: Toom dnia 2005-09-06 11:28:25 ]
  
 
Skuterek bajeczka . Bardzo wygodnie sie na nim jezdzi, do tego pare przydatnych gadzetow, o ekonomice nie wspomne. W takich miast jak Warszawa nie ma sobie rownych wsrod innych pojazdow .

Koniec gadania, czas na fotki :




Mysle ze sie Toom nie obrazi za ujawnienie fotek przez paparazziego .

[ wiadomość edytowana przez: _Gallus_ dnia 2005-09-06 11:21:16 ]
  
 
Tylko kupuj dobry olej np. Castrol 2T, roznica w pracy i mocy silnika w porownaniu np. do mixola to....nie ma porownania.
Skuter ma swoje plusy, ale jak dla mnie ma wiecej minusow, coz niereformowalny jestem.
  
 
Tyle co mi wiadomo to olej jest siakis Castrol Motocykle cos tam, dokladnie nie pamietam. Olej do skrzyni z kolei wymieniany co 1tys km , koszt 8zl . Zmyslne to , nie pogada .
  
 
Dwie blokady to sobie sam zciagniesz tylko z elektronika to juz co innego