A ja już wróciłem :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie ponownie.
Po 2 miesiącach wróciłem swoim MKV do Polski. Byłem w NL

Z auta jestem bardzo zadowolony, przez te 2 miesiące nic przy nim nie robiłem, jezdzilem do pracy i na wycieczki.
Przez te 2 miesiace po Holandi zrobiłem 5kkm, i zero awarii

gdy jechałem z polski tam, to spalił mi średnio 6,3l /100km
gdy jechałem spowrotem, średnia wyszła 5,4l/100km
dodam że auto było tak samo załadowane, ta sama trasa i te samne prędkości, ogólnie 140/h, w porywach do 160.

różnica w spalaniu pewnie spowodowana jest jakością paliwa.

acha, zapomnialem dodać że to wszystko to 1,8D

to tyle.


acha, dodam - trasa Tilburg - Opole (1077km) - równe 10h
  
 
Cytat:
2005-09-01 19:56:45, marcin_op pisze:
Witajcie ponownie. Po 2 miesiącach wróciłem swoim MKV do Polski. Byłem w NL Z auta jestem bardzo zadowolony, przez te 2 miesiące nic przy nim nie robiłem, jezdzilem do pracy i na wycieczki. Przez te 2 miesiace po Holandi zrobiłem 5kkm, i zero awarii gdy jechałem z polski tam, to spalił mi średnio 6,3l /100km gdy jechałem spowrotem, średnia wyszła 5,4l/100km dodam że auto było tak samo załadowane, ta sama trasa i te samne prędkości, ogólnie 140/h, w porywach do 160. różnica w spalaniu pewnie spowodowana jest jakością paliwa. acha, zapomnialem dodać że to wszystko to 1,8D to tyle. acha, dodam - trasa Tilburg - Opole (1077km) - równe 10h



Kul
  
 
Za to ja wyjechałem 1.8 D z przyczepą w trasę 420 km w jedną stronę. Niestety zadanie go przerosło, bo następnego dnia silnik nadawał sie do remontu (nie chciał rano odpalić - stracił kompresję). Przyczepa była lekka ale wysoka (opory powietrza). Było jechane po autostradzie ok 110 km/h 2x po 420 km. Jak go zostawilem na noc rano juz nie odpalil wiec gratuluje sprawnego diesla