MotoNews.pl
  

łatanie wydechu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktoś kleił dziury w wydechu - tłumiku końcowym ? Ma to w ogóle sens, za pomocą tzw. zestawów naprawczych typu masa + ewentualnie siateczka metalowa ? Jaka jest tego trwałość ? Buczy mi juz mocno KM i zastanawiam się czy wymienić na nowy czy połatać ...
  
 
Cytat:
2005-09-02 11:01:53, Jac pisze:
czy ktoś kleił dziury w wydechu - tłumiku końcowym ? Ma to w ogóle sens, za pomocą tzw. zestawów naprawczych typu masa + ewentualnie siateczka metalowa ? Jaka jest tego trwałość ? Buczy mi juz mocno KM i zastanawiam się czy wymienić na nowy czy połatać ...


Zależy ile takie zestaw kosztuje.
Ja kupilem nowy tłumik za 80zeta.

Jakoś nie wierzę w te zestawy naprawcze.
  
 
Też chciałem się w to bawić, ale odpadło mi na wejściu do puchy, więc dałem sobie spokój i wsadziłem nowy. Niestety sprawa była pilna, bo w sobotę i przed trasą, więc zdarli ze mnie za wszystko 2 stówki.
Trochę bolało, ale okazało się przy okazji, że tłumik w Espero wcale nie musi być tak widoczny i śmieszny (na co większość narzeka). Ten nowy jest identyczny rozmiarami jak stary, ale okazało się, że ktoś kto robił tłumiki przede mną źle ustawił środkowy - nie do końca w tunelu. Poprawili mi to i teraz rurka z tyłu się cofnęła i jest elegancko schowana - z boku prawie jej nie widać. Sorry za mały OT, ale może się to przyda niezadowolonym z "cieńkiej, sterczącej rurki"
  
 
zestawy na allegro ok. 20 zeta, zwyky tłumik będzie pewnie ok. 80 zl ale KM ponad 200 zl więc kwestia warta zastanowienia
  
 
Mi się ostatnio oderwał końcowy, podjechałem...za 20zł przyspawali i jeżdzę już dłuższy czas
  
 
200 zł
182 zł zapłaciłem (firma) za tłumik do Lanosa w ASO. A zestaw naprawczy... może i naprawi, ale podobnie jak z łataniem chłodnicy - proponuję zbierać kasę na nowy tłumik.
  
 
200 zl mam na myśli tzw. sportowy K&M, a nie zwykłą blaszankę.
  
 
Cytat:
2005-09-02 14:43:38, Jac pisze:
200 zl mam na myśli tzw. sportowy K&M, a nie zwykłą blaszankę.



Eeee... Kicha!
  
 
wcale nie... spróbuje połatać poxiliną...zobaczę efekt w każdym razie zawsze można wymienić.
  
 
Z tym "kicha" Miałem na myśli wydech/tłumik sportowy... cokolwiek to znaczy. Łatać oczywiście możesz, ale tak jak pisałem poniżej - zbieraj kasę na nowy.
  
 
te kleje to sa do d..... , jak juz to zdjac i obspawac dookola arkusz blachy , robilem tak kiedys w omedze ; wykorzystalem blache 1.5 mm i pewnie tlumik wytrzyma u nastepnego wlasciciela z 10 lat
(nowy tlumik byl dostepny tylko oryginalny opel i kosztowal cos kolo 1000zl) ,tyle przy koszcie tlumika espero nie bardzo sie to oplaca .