D.T. GAs System - za dużo pali - P O M O C Y !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie - bardzo prosze o pomoc , bo w starciu z gazownikiem nie mam szans ;|

Pełana sekwencja firmy D.T.gas 500S (chyba) PALI JAK SMOK!.
Auto 3 letnia Cordoba 1,4 - pali na benzynie 6-7,5 litra /100
odpowiednio teraz na gazie pali 8-10
stylu jazdy nie zmieniłem, sonda lambda - super, przejechane 35 tys.
To, że z silnikiem wszystko jest OK potwierdza wcześniejsze zuzycie paliwa. Z tego co widziałem po 1000 km facet ustawiał mi kalibrację na 3 pkt.
Dodatkowo w dolnym zakresie obtotów przy dodawaniu gazu słychac dziwny dzwięk z rejonu reduktora - określiłbym go jako ryk foki
- dla mnie jest to jakiś przepływ kawitacyjny, chyba ? Tak ten dzwięk jest słyszalny w hydraulice wysokociśnieniowej.

Bardzo proszę o jakiekolwiek sugestie - co może być ?

Ile powinno palić auto na gazie przy pełnej sekwencji iV generacja ?
  
 
Dzisiaj rozmawiałem z prezesem f-my D.T. GasSystem.
Ludziska! z taką bezczelnością jeszcze sie nie spotkałem w życiu!
Facet w żywe oczy zarzuca mi, że kłamię ! - bez wstydu
Unika szczegółowych odpowiedzi! Proponuje jakieś testy przejazdowe na trasie 100 km (raz na gazie raz na benzynie!) GŁUPOTY! Określenie średniej zuzycia na trasie 100 km ??? tankowanie na stacji ? jak? aż piknie pistolet czy lejemy pod korek -- IRYTACJA ---

Autem przejechałem 35 tyś. i doskonale wiem jakie ma średnie spalanie benzyny. Przjechałem też 1500 km na gazie żeby wiedzić jaka jest obecnie średnia.

Wniosek: założyłeś drogą sekwencję D.T. GasSystem - masz problem ! jak gazownik sie nie zlituje - to radź sobie sam !
  
 
Niestety tu nie umiem pomóc, martwi mnie bardzo, że jeszcze pewnie długo takie podejście instalatorów i producentów będzie się utrzymywać, a użytkownicy cierpieć. Z tego co widzę to nie pierwszy post, gdzie się narzeka na tą firmę
  
 
Dziekuję za post wspierający

Po rozmowie ze wspomnianym "prezesem" - zadzwonił do mnie jakiś (bez nazwiska) pajac z DT GasSysytem i proponował mi próby na hamowni - 2.500+vat .
W trakcie rozmowy - facet obrażał mnie i wymiekł kiedy powiedziałem, że rozmowe nagrywam !
widać gość dzwonił nie z hamowni tylko z CHAMOWNI

CHAMÓW TRZEBA GONIĆ!

DT GasSysytem -- "profesjonalna" obsługa klienta !!!!!!
  
 
Hmmm.. u mnie chłopaki naprawdę się postarali. Pomimo pewnych problemów "wyprostowali" temat.

Spalanie na LPG +10%. Różnica mocy nieodczuwalna. Instalacja: DT Gas System / Warszawa.
  
 
ty sobie zarty stroisz czy jak ?uwazasz ze ci duzo pali? dodaj zuzycie paliwa + 20% i tyle ma PALIC A NIE MNIEJ. wez jeszcze pod uwage ze te obliczenia sa do gazu dobrej jakosci.a jak jest kiepski to komp benzynowy zwiekszy dawke paliwa/ czyt posrednio gazu/ bo on ma miec okreslone parametry energetyczne paliwa.
  
 
jak dla mnie to rzeczywiście trochę dużo pali, kumpel ma mondeo kombi z silnikiem 1,8 + IV generacja Zavoli Diego i taka kombinacja pali mu średnio 9,5-10l gazu przy normalnej jeździe
  
 
przecież 8-10 LPG na 100km to super czego ty więcj oczekujesz ze bedzie ci palił tyle co Pb
  
 
przecież 8-10 LPG na 100km to super czego ty więcj oczekujesz ze bedzie ci palił tyle co Pb
  
 
Cytat:
2005-09-07 13:29:01, Nygus pisze:
Hmmm.. u mnie chłopaki naprawdę się postarali. Pomimo pewnych problemów "wyprostowali" temat. Spalanie na LPG +10%. Różnica mocy nieodczuwalna. Instalacja: DT Gas System / Warszawa.



Nygus ! co ty ! za małoci pali ! jedz do regulacji do piotriix -bedzie ci palił więcej !
wnerwia mnie czasem ..., takie cuś

jeżeli sonda lambda daje dobry sygnał i mieszanka jest w normie NO TO SUPER. Niech pali bena+10% - ideał! Też do niego dąże

Gratuluję Nygusowi dobrego serwisu! Pozdrawiam

moje auto ma 1,4 na benie do 6 l na gazie ponad 8 . Jak bedzie palic 6,6 do 7 bede zadowolony
  
 
poniewaz widze , ze nalezysz do ludzi,ktorzy przyjmuja do glowy tylko twoje racje a odmienna opinia nie miesci ci sie wtwoich schematach myslenia.proponuje ci lekcje fizyki !bo tam znajdziesz odpowiedzi na swoje problemy.Dla twojej informacji nie zajmuje sie montazem ani tez regulacja gazu w samochodach. ps. a na drugi raz napisz do przyjaciolki tam cie pociesza i wybacza ci pieniactwo.pozdrowka
  
 
no jasne! jak klient jest wymagający - to od razu pieniacz ...
dobry klient - to taki co jak sie mu zalozy instalację a ona pali 40% to daje sobie wcisnac kit "ten typ tak ma , nie umie pan jezdzic na gazie, kiepski gaz pan tankuje, itp. "
najlepszy klient to taki co wiecej nie przyjezdza - nawet jak mu gaz nie dziala
na szczescie takich jest coraz mniej - rynek wymusza pewne zjawiska ..ale prostym ludziom nadal sie zdaje ze zyją w innej epoce.

w jakim dziale "Przyjaciółki" zajmują sie LPG , chetnie zapytam bo wole zeby mi odpowiadały "glupie babki" niz ty !
  
 
niestety nic nie zrozumiales z tego co napisalem! tez jestem zwolennikiem walczenia o swoje /i za swoje pieniadze/ az do bolu. a jak ktos pyta to odpowiadam bez araogancji i fanaberi urazonej primadonny i nie ma co sie pienic jak odpowiedz jest nie po twojej mysli. powtoze jeszcze raz zapytales ! dostales odpowiedz.a co do zuzycia gazu to umnie /tez sekwencja /roznica w zuzyciu w zaleznosci od stacji w jakiej tankuje wynosi nawet 2 l przy tej samej technice jazdy/tankowanie tej samej ilisci gazu/wiec reszte policz sobie sam. pozdrowionka ps . pracuje w mojej firmie koles co ma nowa cordobe 1.4 i ma sekwencje i pali mu 10do 11 l w jezdzie mieszanej a ok 9do 10 w trasie.pokazywalem mu twoj post i byl zdziwiony tym czego ty sie czepiasz
  
 
O widzisz - to jest informacja jaką spodziewałem się przeczytac na forum.
Pogratuluj koledze tolerancji - jest znakomitym klientem !

a ja będe nadal dążył do jak najmniejszego spalania - przecyzyjne ustawienia mapy wtrysku , wprowadzenie odp.korekt - wszystko na co pozwala sekwencja.
Jak uzyskam zadowalające efekty - podziele sie swoimi informacjami z forumowiczami .. bo taka jest istota tego forum.