Mechanizm LSD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM ,Kto mi powie co to jest ten mechanizm LSD w Rs turbo , bo niby to tam jest ale jak to dokładnie działa, dzieki.
  
 
Limited Slip Differential......czy jakos tak. Generalnie to jest to taka troche szpera tzn blokada mechanizmu roznicowego. Dzieki tem czlowiek jadac rst nie pali kapcia do 3 biegu tylko jedzie. Mi osobiscie sie podoba i uwzam ze bardzo przydatny...
  
 
Generalnie chodzi o to jak napisał Rex, jest to mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, do pewnego stopnia powinny ciągnąć oba koła podczas poślizgu podczas przyspieszania.
  
 
nie "LSD działa trochę jak szpera" tylko LSD to jest szpera.
A że są szpery lepsze i gorsze...

Znaczy, jak np. lewe koło zaczyna buksować to LSD przenosi moc na prawe.
  
 
Z tym przenoszeniem mocy to bym uważał bo to torchę bardizej zlożone, ale nie chce mi się tego tłumacyzć po raz kolejny, jak ktoś chce wiedzieć jak to działa to sa odpowiednie strony w necie np. www.rallycars.com.




Swoja dorgą czy est tu ktokolwiek kto wie jakiego typu LSD ma RS-Turbo? Bo nigdzie tego nie znalazłem. Co to jest, jakaś słaba szpera cierna, płytkowa?
  
 
Azrael, oczywiście że mój opis był "leciutko" uproszczony, bo żeby wyłożyć jak działa szpera, najpierw trzeba opisać jak działa mechanizm różnicowy bez szpery
  
 
Cytat:
2005-09-06 10:27:22, Marlon pisze:
Azrael, oczywiście że mój opis był "leciutko" uproszczony, bo żeby wyłożyć jak działa szpera, najpierw trzeba opisać jak działa mechanizm różnicowy bez szpery




Co jest ciężko wyłożyć bo większość ludzi nie rozumie co to jest moc i moment obrotowy i siła napędowa.
  
 
patrz jacy sami tu doktorzy fizyki.....
  
 
Cytat:
2005-09-06 13:38:06, rex pisze:
patrz jacy sami tu doktorzy fizyki.....




Nie tylko tu. Tego lata już chyba ze 3 elaboraty w różych miejscach o szperach pisałem z niewielkim skutkiem :-/ Męczące to jest. Najgorzej jest wyłożyć że zwykły dyfer rozkłąda moment zawsze po równo, potem już z górki.