MotoNews.pl
  

Luźno latający lewarek zmiany biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem lata jak żyd po pustym........., nawet jak sa wsadzone biegi to drążek też lata, kumpel też tak ma czy to norma, czy da sie to jakos usztywnic? podłożyć jakąś gume podkładkę gdzieś, przez to że jest luźno to czasami nie moge wstrzelic sie w 1 i 3 bieg, nie wspominajac o wstecznym ale na wsteczny mam sposob luz> puścić sprzegło> wcisnac ponownie > wrzucic wsteczny, ale tu to chyba jakas blokada jest bo nigdy nie moge wrzucic wstecznego bez puiszczenia sprzegla
  
 
wlasnie ja mam ten sam problem tylko,ze klopoty sa z redukcja z 4 na 3, nie raz nie wchodzi, a co do wstecznego to identyvcznie sobie radze... kumpel ma takiego samego Eska i też ma to samo. Podobno chodzi o jakąś tuleję, ale nie mam pojęcia w tej dziedzinie!
  
 
Tez mam problem z latajacym lewarkiem, z tego co sie orientowalem, to pomaga jedynie wymiana mechanizmu. Sam chce sie do tego dobrac, ale jest sporo krecenia, na ktore nie mam czasu
  
 
jak na moje oko to do wymiany jest guma trzymajaca jablko
  
 
To chyba w Escortach czesto sie zdaza bo mi tez lata drazek zmiany biegow jak jest wrzucony jakis bieg podczas jazdy. Ile taka guma kosztuje i czy to pomoze i usztywni albo zamortyzuje te stukanie drazka??
  
 
witam

ostatnio wlasnie u mnie uaktywnilo sie cos takiego ze przy wkreceniu autka na jakies wyzsze obroty szczegolnie na 3ce i odpuszczeniu gazu slychac brzeczenie z okolicy lewarka zmiany biegow. Jak go chwyce (tego lewarka:>) to przestaje. Czy to moze tez ta guma od jabka? i czy jesli tak to czy mozna to wymienic "od gory" bez rozbierania polowy auta?
  
 
jakie moga być koszty takiej naprawy???????????
  
 
Tak jak mówi BUGZ u mnie to samo jest tyle, że na każdym biegu.Co to może być???
  
 
Bugz, Muzzy prawdopodobnie macie wywalone poduszki pod skrzynia. A mozna to sprawdzic bardzo latwo Maska w gore, autko na biegu i pchacie przod tyl obserwujac co sie dzieje z poduszka. Jak bedzie zepsiuta to bedzie widac golym okiem.
  
 
Ja tak mam, ale dopiero przy wiekszych predkosciach na V-tym biegu. Widze, ze to standardowy objaw essinek. Poki co nie widac recepty na to uniedogodnienie...
  
 
widzę że wszyscy macie essiny od mk5 w górę. Ja w mk3 przerabiałem problem latającego drążka, gdy zaczął się problem, zbagatelizowałem go, a po dwóch tygodniach podczas ostrego startu skrzynia biegów spadła mi z łapy (śruby wyglądały jak nity gdy je znalazłem) aale to tak gdyby komuś w mk3 latał lewarek.

w mk5 natomiast, poza faktem że czasem muszę wrzucić wsteczny "na dwa razy" nie mam problemów.
  
 
mam to samo a poduszki wyglądają na dobre, u mnie występuje to powyżej 6 tyś i przy prędkości 100-120 (czy spokojna jazda) powyżej 120 znowu ok, czy ktoś zaglądał od spodu auta, jak sprawa wygląda tam, ja mam tam osłonę chciałem wykręcić i sprawdzić czy nie ma jakiś luzów.
  
 
Cytat:
2007-08-20 16:54:42, lukasino pisze:
mam to samo a poduszki wyglądają na dobre, u mnie występuje to powyżej 6 tyś i przy prędkości 100-120 (czy spokojna jazda) powyżej 120 znowu ok, czy ktoś zaglądał od spodu auta, jak sprawa wygląda tam, ja mam tam osłonę chciałem wykręcić i sprawdzić czy nie ma jakiś luzów.



archeolog
  
 
Cytat:
2007-08-20 18:13:16, Asior pisze:
archeolog



hehe bez przesady to musiałby być archeolog po gimnazjum