MotoNews.pl
  

Czy ktos wie jak USZCZELNIC wtrysk sterujacy..2.5TD POMOCY!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wtrysk dziala prawidlowo..lecz cieknie ropa z okolic plastikowej oslony kabelka...chcialem sie dowiedziec czy mozliwe jest zrobienie tego samodzielnie..jakie koszty..czy lepiej zeby to zrobil specjalistyczny zaklad..a moze wymienic caly wtrysk a ten wyrzucic do kosza...
  
 
podobno jest tam do wymiany maly oring..wtrysk na czesci pierwsze niestety niewiem jak sie do tego zabrac moze jakies male instrukcje i porady..
  
 
tu cie nie pomoge jeszcze tego nie robilem ,

ale nie wywalaj tego wtrysku do kosza ja go od ciebie kupie , bo mam taki walniety ,wiec sobie poprzekładam i moze cos z tego bedzie .

pozdr.
  
 
no no..jak cos to dam znac..postaram sie cos z nim wykrecic gdyz nowy za drogi...
  
 
ciezko mi pali bestia na cieplym silniku..wymienilem filtry i olej..z mysla ze moze bedzie troche lepiej, a ty nic mysle ze to wlasnie wina tego wtrysku..zasranego musze sie szybko tym zajac
  
 
poczytaj sobie bo ciezkie palenie na cieplyn motorze to wynik zuzytej glowiczki pompy wtryskowej...

Aby sie przekonac wez lejek i wiadro zimnej wody, wylacz cieply silnik i za pomoca lejka zlej pompe woda.. silnik zapali bez problemu.
Regeneracja pomy to ok 500-700zl

pozdr
  
 
oki. jesli tak piszesz to znaczy ze wiesz pewnie.. sprawdze to niebawem.. regeneracja pompy powiadasz..??bedzie trza odlozyc pare groszy.. pozdro..
  
 
miałem też problem z tym wtryskiem ,ciekło paliwo. Gość w naprawie pomp i wtrysków chciał 350zł .Mówię sobie, dla nauki rozbiorę. Kupiłem klucz do wykręcenia wtrysku z bloku i do dzieła. Wykręciłem wtrysk, wyjąłem delikatnie dwa swożnie, które trzymają ten czarny plastyk. Plastik składa się z dwóch części ,jedna wchodzi w drugą dociskając kabelek, delikatnie wyjąłem plastyk tak aby nie urwać dwóch żył kabelka. Po rozebraniu ukazał się koniec małej ceweczki, z której wychodziły dwie końcówki do przylutowania kabelka. to wszystko było zalane bezbarwnym silikonem który zamienił się w granulat i chyba przestał uszczelniać i ciekła ropa. Wziąłem rozpuszczalnik beztłuszczowy( nitro czy extrkcyjny) i pędzelkiem wymyłem to wszystko i igłą pod lupą wydrapałem ( ale uważaj by nie uszkodzić izolacji )jeszcze raz wymyłem i wydmuchałem, posmarowałem silikonem na 300 stopni celsjusza (nie może być tłuste przed posmarowaniem silikonu) i złożyłem. Na drugi dzień wtrysk wkręciłem w głowicę i jeżdzę już drugi tydzeń a paliwo nie leci. Spróbuj jak to mówię, dla nauki. Może nie będziesz musiał wydawać kasy. pytałem mailem w opel shop w poznaniu to do silnika U25TD nowy wtrysk kosztuje 490zł.
Pozdrawiam .
----------------------------------

teraz już 910zł

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2005-10-26 23:39:52 ]
  
 
potwierdzam ja po uszczelnieniu silikonem jeżdzę już 2 tygodnie i sucho
  
 
Witam,
znalezione w sieci ze zdjęciami dla nauki:
rozbieranie wtrysku sterującego

Ja robiłem podobnie ale bez rozbierania całego wtrysku i jeżdżę według daty mojego postu już ponad 5 lat
pozrd. Tomek
  
 
Ja również robiłem bez rozbierania całego wtrysku, czyli tylko według sposobu opisanego przez Tom_J i wszystko działa idealnie i nie cieknie już prawie 2 lata.
Nie dajcie się naciągnąć na wymianę, jeśli tylko cieknie.
  
 
ja znalazlem przez allegro kolesie ze slaska i za 65 zl uszczelnil i dziala juz 2.5 roku lacznie z wysylka kosztowalo mnie to niecala stowe i 4 dni bez omy ale polecam go...jak dcos mam namiar...