Wykresy...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam!!

Posiada ktos wykresy momentu i mocy poldzersa?


Pozdrawiam
Star
  
 
No costy. Nie wymyslili jeszcze takiej malej skali ktora by odzwierciedlila moc i moment poldefixa
  
 
mala ale by sie przydala chcialem sobie zobaczyc taki wykresik ... naprawde nikt nie ma??

Tak wogole to do ilu go krecicie zmieniajac biegi? bo u mnie przy 3000 dosc glosno juz chodzi a jak krece do 3500 to az mi sie go zal robi
  
 
5500 i next bieg i tak az do 5 biegu
  
 
Do 5.5 tys. Wiesz staram sie go nie katowac.
  
 
Cytat:
2003-03-17 18:19:45, Starfire pisze:
mala ale by sie przydala chcialem sobie zobaczyc taki wykresik ... naprawde nikt nie ma??

Tak wogole to do ilu go krecicie zmieniajac biegi? bo u mnie przy 3000 dosc glosno juz chodzi a jak krece do 3500 to az mi sie go zal robi



Jeśli chodzi o wykresy mocy i momentu obrotowego t sam już o nie pytałem jakiś czas temu, ale jak dotychczas nie było odpowiedzi...

A kręcenie, na pewno nie schodzę poniżej 2000rpm na poszczególnych biegach, poniżej to już katowanie silnika

A jeśli chodzi o skalę w górę... hmm... jeśli jeżdżę spokojnie to do około 3200rpm, jeśli dynamicznie do 4 - 4500 rpm - oczywiście czasami obrotomierz dochodzi do 5 - 6000 rpm ale to już gdy naprawdę trzeba
  
 
Poprzednik madrze gada. Nie warto ciagnac powyzej 5,5, bo nic nie uzyskasz. Po miescie: 2000-3500. Sport: 3500-5500
  
 
taa, już przy 4500 w lusterku wstecznym obraz mi sie zamazuje... takie drgania
  
 
Eee mało można i tak :

  
 
niby mozna tylko po co ???????????
  
 
Cytat:
2003-03-17 20:59:14, GDA pisze:
Eee mało można i tak :



Eeeee tam. U mnie jeszcze brakuje do cerwonego pola
  
 
Hehe GDA na postoju to sobie tak mozna gazowac
  
 
Prędkościomierz się zepsuł
  
 
Ok a Ty w czasie robienia zdjecia biegles obok samochodu zeby zrobic zdjecie przez otwarte drzwi? Nie chce mi sie lookac w tabele Mrozka ale nawet jesli to byl pierwszy bieg to prezes niezle predkosci w bieganiu osiaga ))
  
 
Wszystko fajnie ale spróbuj osiągnąć takie obroty silnika jadąc, np na 4 albo 5 biegu. To już nie każdy silnik polonezowski potrafi.

Tak na marginesie Rover kręci 7200 - 7500 obr/min (zależy jak się włączy odcina). Ale to inna bajka, w przypadku tego silnika jazda zaczyna się od 4000 obr/min (max. moment) i 5000obr/min (max. moc o ile wszystko pamiętam).
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-03-18 09:57:08, Wyrwizab pisze:
Ok a Ty w czasie robienia zdjecia biegles obok samochodu (...)


Tak się składa że nie jest to moje auto , zdjęcie pochodzi z Spot Łódzki 29.12.2002 r.
  
 
Cytat:
2003-03-18 10:40:33, arturw pisze:
Tak na marginesie Rover kręci 7200 - 7500 obr/min (zależy jak się włączy odcina). Ale to inna bajka, w przypadku tego silnika jazda zaczyna się od 4000 obr/min (max. moment) i 5000obr/min (max. moc o ile wszystko pamiętam).
Pozdrawiam


Ja nie mam odcięcia na LPG i udało mi sięniechcący wkręcić silnik na 8000RPM . To go musiało zaboleć . CO do podanych przez ciebie parametrów to trzeba dołożyć po 1000 na każdy .
  
 
Tak jest - moment 127 Nm przy 5000 i moc 103 KM przy 6000 obr./min.

Pozdrowka
Adamsu
  
 
Kurcze! Polonez Type-R
  
 
Fajnie 6tys polonezowskim silnikiem na biegu to trzeba miec jaja

Dla mnie raczej obrotomierz jest zbedny.. chyba ze cos sprawdzam to sie przyda.. Przeciez z lekkiej gorki na 4 biegu z 40km/h sie zbiera bez buczenia. staram sie po prostu jezdzic tak jak auto chce jechac...zadne takie regoly ze ponizej 2tys to mordenga nie przyjmuje do wiadomosci...jezdzi sie tak zeby nie buczalo i nie meczylo... chyba ze cos komus staram sie udowodnic to cisne... ale z wiecej niz 5500obr to sorry.....

Mam brata ciotecznego ktory jak sie prawie zatrzymuje daje 3 i jedzie ...booooooooooooooooooooooooo... Citroenem berlingo 1.4
Mowie k***a co ty robisz !!!!!!!!!!
A on do mnie "no co??"
Nic sie nie odezwalem ... panewki napier... tam tak ze ooof a ma zrobione 70tys