Elektroniczny moduł zapłonowy od poloneza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
heja! przyszlo mi do glowy aby zalozyc do malca modul zaplonowy od poldasa, juz gdzies widzialem malca z takim patentem, czy moze mi ktos wyjasnic jak podlaczyc to ustrojstwo, ponizej daje foty
w tym module sa 2 gniazda
jedno ma 3 bolce, a drugie 2
w poldolocie bylo tak ze te po prawej tylko 2 bolce byly podlaczone do cewki
a te 2 po lewej do aparatu zaplonowego
jesli mi ktos z was pomoze bedzie wdzieczny

jesli ktos ma to poratuje mnie schemat polaczen ( do kazdego styku )


  
 
Hmmm...Po pierwsze jest to moduł do silnika 4 cylindrowego i nie wiem czy będzie poprawnie działał z silnikiem 2 cylindrowym. Poza tym do kompletu potrzebujesz cewkę i aparat zapłonowy (a jest na 4 cylindry) bo inaczej nie podłączysz zielonego kabelka a cewkę możesz wysadzić (cewki z układów stykowych i elektronicznych mają inne charakterystyki) Jakoś sobie tego nie wyobrażam-polonezowski elektroniczny aparat zapłonowy w maluchu

Co do podłączeń to po południu sprawdzę na żywym organiźmie i jeśli do tego czsu nie dostaniesz odpowiedzi, to Ci jej udzielę
  
 
SERU: moduł nie wie ile masz cylindrów! on pracuje nawet przy jednym cylindrze i 20000obrotach. a że są 4 gary to rozdzielacz wszystko załatwia.

ale do rzeczy : patent z modułami od poldka w maluchu..
potrzeba: cewka bardzo niskooporowa, moduł (stary nie pamietam ich num,erów coś tam 11 i maluch z rozdzielaczem zapłonu z kopółką itp

moduł ma za zadanie zmniejszać prądy pływające po przerywaczu a tym samym zapobiegać wypalanią jego styków.

niestety jak to podłaczyc to ci teraz nie powiem bo własnie wstałem ale z wieczorka ci to ładnie opisze jak sie dowiem (przypomne) jak to było za starych dobrych czasów.. maluchów 600tek
  
 
poczekaj jak parnel wejdzie na forum on ma taki patent u siebie...
  
 
No ja tak mam niestety nie pamietam teraz jak ida kable , jak nikt wczesniej nie da odpowiedzi to ja wieczorkiem zobacze jak mam u sibie ,u mnie pracuje modul GL200 i cewka od poloneza bo maluchowa sie nie zabardzo nadaje ,platynki nie sa obciazone a cewka polonezowska daje nieco wieksze napiecie ale tez nie pamietam symboly ,wiem ze jest na niej napisane electronic ignition coil
  
 
Na plastikowych osłonach gniazd sa oznaczenia:
"C" do cewki WN do "1" (czerwony kabel na fotce)
"B" do cewki WN do "16" czyli do zasilania (niebieski)
"W" do przerywacza (żółty)
Wadą jest brak prądu samooczyszczania styków więc należy dodatkowo pomiędzy "B" i "W" podłączyć
rezystor 100-150 omów / 2-5W
  
 
Wlasnie wyszarpalem takie cos z poldasa wraz z cewka WN podlaczylem wedlug opisu ale nie ma iskry pewnie zrobilem jakis blad, aha no i wypiolem z aparatu kondensator wydaje mi sie ze nie powinno go tam byc jak jest modul, moze ktos poda schemat jak to podlaczyc do 128 zeby dzialalo:

Pozdrawiam
  
 
A przykręcałeś moduł do blachy? Bo jakoś w tym wątku nikt o masie nie wspomina. Albo z modułu będzie osobny kabel do masy albo trzeba go do blachy przykręcić bo masa będzie na obudowie.
  
 
co to ma niby dawac?
  
 
Tak do blachy jest przykrecony mase ma ok, modul napewno dziala poldek dojechal na zlom o wlasnych silach Dlatego zakladam, ze przez styki przerywacza przechodzi caly prad zasilajacy cewke, styki sie przepalaja, powstaje strata napiecia (iskrzenie) jak zalozysz taki modul to przez przerywacz przechodzi tylko impuls a modul podaje prad na cewke
  
 
Odkopię mega trupa

podłączyłem sobie książkowo elektroniczy zapłon do swojego dohca:

1. aparat marelli - nowa kopuła
2. cewa z polda - jakąś tam dopadłem
3. moduł z polda - jeździł u mnie

NIE BANGLA ... DESZ - iskry brak. Co w pierwszej kolejności się spierdzieliło - cewka czy moduł???


  
 
z tego co wiem to potrzebujesz moduł od tego aparatu - z poldka sie nie nadaje
  
 
Cytat:
2010-02-01 09:55:45, nikusss pisze:
z tego co wiem to potrzebujesz moduł od tego aparatu - z poldka sie nie nadaje



nadaje się nadaje - inaczej BartM by nie jeździł