MotoNews.pl
  

Wymiana immobilizera czy ktoś to robił??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam opisze z krótka moją sytuacje musiałem zmienić stacyjke w mojej besti wiec kupiłem stacyjke z dwoma kluczykami immobilizerem i sterownik centralki. wszystko pochodziło z innego auta rocznikowo tego samego jak umnie. Po założeniu okazało się że immobilizer niechce zadziałać i na tym nowym immobilizerze nieda sie zapalić auta. jak zakładam stary wszystko jest ok tylko musze mieć stary kluczyk koło stacyjki przyłożony. Tak właśnie sie zastanawiam czy to jest wina tego że komputer niewidzi tego nowego immobilizera ?? czy ktoś zmieniał już immobilizer w swojej bestji ??
  
 
Szczegułów nie znam ,ale wiem że immobilizer może być przypisany do danego komputera i sama zmiana immobilizera nic nie da bo trzeba jezcze zmienić komputer .
  
 
O ile wiem, to za ten stan rzeczy odpowiada taka mała, piździana kostka wielkości mniej więcej kamienia do zapalniczki, ktora u mnie znajduje się w kluczyku. Może wystarczy tylko przełożyć ją do nowego kluczyka i będzie po kłopocie.
  
 
Cytat:
2005-09-11 00:53:14, JanuszGnitecki pisze:
O ile wiem, to za ten stan rzeczy odpowiada taka mała, piździana kostka wielkości mniej więcej kamienia do zapalniczki, ktora u mnie znajduje się w kluczyku. Może wystarczy tylko przełożyć ją do nowego kluczyka i będzie po kłopocie.


z tą małą kostką to ja wiem że da się tak przełożyć, ale rzecz w tym że posiadam tylko jeden kluczyk ze starej stacyjki a więc i jedną kostke jak zgubie kluczyk to bedzie lipa przy nowej stacyjce mam dwa klucze z kostkami i immobilizerem (nakładanym na stacyjke) tylko że jak wspomniałem wcześniej jak go podłącze to już mi auto niezapala
  
 
Cytat:
Tak właśnie sie zastanawiam czy to jest wina tego że komputer niewidzi tego nowego immobilizera ?? czy ktoś zmieniał już immobilizer w swojej bestji ??


Dobrze kombinujesz.
kupiłem omege z wymienionym imo. kostka od czytnika kodu wisiała przy kluczykach itrzeba ją było przełożyć do kluczyka(nie tego wstacyjce ),żeby odpalic.
A więc ktoś dokonał operacji przełożenia imo ale niekompletnie.
musiałem przełożyć czip z kluczyka do tego co pasował do stacyjki ,zamontować czytnik kodu.
Zbędna u mnie była operacja zgrania nowego imobilizera z kompem auta bo tego dokonał ktoś wczesniej.
A coś takiego jest niezbędne -wiem bo pytałem w serwisie.
I zdaje się że robią to przy pomocy TECHA.
  
 
Pepe a wiesz ile może kosztować zgranie takiego immobilizera z kompem??
  
 
Niestety nie wiem,ale warto by pytać nie tylko w ASO.
PZDR
  
 
musisz przełożyć cewke ze starej stacyjki do nowej a także transponder ze starego kluczyka do nowego i powinno być ok
  
 
transponder + komputer = odpalony silnik
Rozkodawanie komputera około 500pln
Dorobienie transpondera w serwisie ????? Moze warto zadzwnic
Pozdro!
  
 
raczej nie dostaniesz samego transpondera tylko cały kluczyk.zamawia sie to pod konkretne dane z auta
  
 
dzieki za odpowiedzi i porady
  
 
witam niedawno tez miałem problemy z imo w swoim aucie. Skończyło sie na zaprogramowaniu od nowa "kluczyków". Koszt w serwisie Opla 100zł. + vat
  
 
Ja na twoim miejscu przykleił bym sobie gdzieś w dyskretne miejsce w aucie tą kostke immobilizera np. pod daszkiem zegarów lub pod kolumną kierownicy.
  
 
Jakiś miesiąc temu również musiałem zmienić stacyjkę i też, aby odpalić muszę "przykładać" stary kluczyk do imo!
Ale... Rozmawiałem z kolesiem, który ma zakład i dorabia kluczyki w Lublinie. Większość ludzi i zakładów, sklepów, hurtowni motoryzacyjnych z którymi gadałem poleca go!!

Zaproponował mi taką rzecz: ze starego kluczyka zczyta "kod" (nie wiem czy dobrze to określam) do imo, dorobi mi nowy kluczyk na podstawie ząbków tego z nowej stacyjki i do niego wgra ten "kod"! Robił to już wiele razy i serio zna się na tym... Koszt 110 - 120 zł, czas: ok. 10 min!!
Mam nadzieje, że w miarę jasno wyjaśniłem te zamiany "kodów"...

Pozdrawiam!!

PS. Po 1 - wszym (wypłata) biegnę, to zrobić. Opiszę potem czy działa!