Hyundai lantra dane fabryczne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć,
Jestem nowy dopiero co się zalogowałem .
Mam od bardzo niedawna Hyundai lantra kombi 2,0 z 1997.
I nie wiem ile koni ma ten silnik , jakie przyspieszenie , zużycie paliwa (fabryczne), pojemnośc bagaznika i inne.
W opisie modeli Hyundai jest mało informacji o Lantrze zwłaszcza o tej przed 200or.
Czy Ktoś z Klubowiczów wie coś więcej?
Bardzo dziękuję z góry.
PZDR
PGR
  
 
może to pomoże:


LINK
  
 
ELLO
2,0 16V DOHC 139KM
SREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 9-10LITRÓW(ZALEŻNE OD CIĘŻARU NOGI KIEROWCY)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA OSIĄGNIĘTA PRZEZE MNIE PEŁNY LICZNIK 220KH

JAKO WADE NALEŻY PODAĆ UMIEJSCOWIENIE LÓŻYSK PRZEDNICH W KOŁACH(SĄ ZA PIASTĄ) WIĘC PRZY WYMIANIE TARCZ 200ZŁ ZA KAŻDE ŁOŻYSKO)

JA MAM TAKĄ SAMĄ 97 KOMBI
W RAZIE PYTAŃ PISZ
POZDRO

PS PRZYSPIESZENIE ZAJEBISTE SZCZEGÓLNIE JAK NA KOMBI



[ wiadomość edytowana przez: tuner dnia 2005-09-12 21:28:54 ]
  
 
powiem tak
musi miec zajebiste przyspeszenie bo albo moja coupejka I 2.0 jest zwalona albo ze mna cos nie tak

sytuacja taka:
pozny wieczor robi sie ciemno stoje na swiatlach za lantra 2.0 kombi na trasie szybkiego ruchu - start ruszamy

mysle se niech gosciu "zawalidroga" 2 lub 3 osoby na pokladzie zjedzie mi z lewgo pasa - dociskam gaz dosc mocno gosc o dziwo jedzie rowno nawet zaczyna sie oddalac - mysle se co za lantra (no ale w koncu 2.0 i powinna wiecej wazyc i te 2-3 osoby)

wnerwiony daje dosc ostro gazu - gosc mi ustepuje ale co z tego jak on na prawym ja na lewym i idziemy rowno 140 - 160 i nic rowno
w koncu przy 170 chyba gos poprostu odpuscil tj pokazal ze i tak go nie objade i tyle potem za moment ja tez zwolnilem i tyle i gdzies go tam juz przy 140 wyprzedzilem ale tylko daltego bo nie chcial jechac juz wiecej jak 170

mysle ze albo moja coupeja jest jakas zmulona albo ta lantra zajebiscie miala dotarty silnik i w super stanie

w kazdym razie tez mnie ciakawi jakie sa osiagi lantry 20 kombi tej z silnikiem 139 KM czyli dokladnie takim jak coupe I 2.0 ???

coupe 2.0 I 139 KM ma w papierach 8,8 sek do 100 a ile ta lantra ??

  
 
Cytat:
2005-09-13 01:32:05, bombel pisze:
.....a ile ta lantra ??


2.0 kombi standardowo 9,2 do setki, masa od 1280 wzwyż;
no i gość miał normalny zdrowy silnik
  
 
Hej,
Bardzo Wam dziękuję,

Jak doprowadzę samochód do porządku ( stan techniczny i prawny) na pewno się odezwę.
Niestety przednie tarcze są dość kiepskie i niedługo muszę je wymienić. Dokładnie powiedzieli mi w warsztacie o tej kosztownej wymianie.
Jak samochód wspólpracuje z LPG - bedzie to instalacja II gen z pełnym oprogramowaniem?
Rzeczywiście samochód "ma odejście" miałem znacznie wolniejszy muszę się przyzwyczaić.
Pozdrawiam,
PGR
PS
Internet mam na razie w pracy dlatego nie mogę odpisywac od razu.
Acha - dałem za niego 12 tys. ale musiałem zmienic rozrząd i trochę jest rdzy.


  
 
nie no panowie zapodaliście mi niezłe teksty ROTFL...

poczatek - 2.0 - prawie 140 kuca zarówno w lantrze jak i w coupe to mała moc w stosunku do wagi ... jak sie chce powalczyć tzreba od poczatku walczyć i tzrymac wysoko inaczej po ptakach.

Osiągnięcie czasów do 100 w okolicach 9,5 to będzie sukces, ponizej nie da rady fabrycznym autem - mówie o pomiarze a nie o stoperze z nokii a podawane czasy poniżej 9 sekund hehehhehehehehehehehehhehe ROTFL


W startach to można sobie pozwolić na takie dawanie pola jak sie ma przy tej samej masie conajmniej (CONAJMNIEJ) 50 kuca więcej .... inaczej jest po ptakach i jak kolo umie zmieniać biegi to juz nie dogonit.... i tyle.


mało tego właśnie sobie przypomniałem, ze dodatkowy pasażer i pełen bak niwelował właśnie róznice ok 50 kuca między autami z prób równoległych ...oczywiście czynnik kierowcy był prawie wykluczony bo obaj umieli jeździć swoimi autami.... kolesie którzy zjadali zęby na takich próbach liczyli naprawdę kazdy kilogram....




[ wiadomość edytowana przez: arturo_soda dnia 2005-09-13 15:01:03 ]
  
 
mam lantrę II 1,6 z lpg lovato z AL700 za 2000 jest spoko IIgen. wymień świece i przew. WN to bedziesz miał spoko z pukaniem. jezdze od 3mcy
  
 
Arturo czym mierzyłeś że wyszło Ci 9,5 sec ? A mierzyłeś może kiedyś swoją coupetke na 400metrów ?
  
 
CO DO COUPE, TO JESZCZE MI SIĘ NIE TRAFIŁO SPOTKAĆ NA ŚWIATŁACH, ALE JAK TRAFIE TO NIE ODPUSZCZE

CO DO SILNIKA TO STANDARD Z PRZEBIEGIEM 250TYŚ, NA GAZ 1 GENERACJI, CO PRAWDA PRZEGLĄDU NA TAK PODKRĘCONYM GAZIE NIE PRZEJDZIE ALE MA NIEZŁY ODPAŁ

POZDRO
  
 
kilka lat temu auto świat publikował w takiej tabeli testy aut (faktycznie zmierzone osiągi),
oto garść info:
Lantra 2.0i GLS 139KM
0-50 > 3,2s
0-100>9,4s
0-130>15,3
60-100 4bieg>10,2
Vmax>202

Coupe2.0FX
0-50 >3,0s
0-100>9,2s
0-130>15,0s
60-100 4bieg>10,0s
60-100 5bieg>14,9
Vmax>203

wszystko chyba jasne? ci sami ludzie, tak samo mierzone;
reszta silników w lantrze wypada prawie tak samo dobrze, szczególnie w próbach elastyczności
  
 
Jest takie cudo jak przenośna hamownia w skrócie masz zapiety czujnik do koła mierzący jego prędkość, wprowadzone przełożenia skrzyni biegów i mase auta - reszte robi komp.

Na takim cudzie miałem zmierzone auto -
dane: 2 osoby , plus instalacja gazu, zwęzka itd czasy podaje:
0-20 km/h: 1,4s
0-40 km/h: 2,7s
0-60 km/h: 4,5s
0-80 km/h: 7,1s
0-100 km/h: 10,2s
na benzynie.

moc wyszła wtedy 134 kuca i 124 na gazie... oczywiścei to był najlepszy wynik z prób i oczywiście to jest robione na drodze więc trochę inaczej wychodzi niż na hamowni

Teraz sam kierowca bez dodatkowych gratów itd oceniam na okolice 9,5 max...bo urywanie każdej 0,1 sekundy jest bardzo ciężkie jak ktoś sie bawil w zdejmowanie masy z auta i doświadczenia z tym to wie. I na takim tle pomiary robione przez jakiegoś dobrego kierowce mogą dojść do 9,2-9,4 jak pisze Jarek i z tym się zgadzam ...tylko że zwykły kierowca jak ja na codzień ma bardzo małe szanse zejść do takich wyników i własnei dlatego utzrymuje , ze wynik na poziomie 9,5 do 100 to jest realna wartość.

Co nie zmienia faktu ze po 2 latach nadal auto mi się podoba
oraz ze jak by miało okolice 170-180 koni to by było moim zdaniem idealne na dziś bo to by była bezpieczna odległość od kompaktów oscylujących wokól 110 kuca i turbognojówek do 130-140.....


Co do walki na swiatłąch to ma sens rozmowa kiedy obaj wiedzą o co chodzi ....


  
 
a na 400metrów nie było zmierzone ?

Chętnie bym się ścignął z jakąś coupetką 2,0 dla porównania, tak więc jak ktoś jest chętny ...

Niestety nie miałem mierzonego czasu do 100 rzadnym dobrym sprzętem ale na 400m czas przejazdu 16sec (zawody SSS)

Pomiary g-tech:
I raz: 6,96 do 100 (niska temp na zew i węższe opony 185/65r14)
15,44 na 400

II raz 7,25do 100 (lato i opony 195/50 r15)
15,7 na 400m

Jak wiadomo temp otoczenia ma bardzo duże znaczenie tak wiec różnice między pierwszymi pomiarami a drugimi były dopuszczalne.
Oba pomiary wykonywane kilkukrotnie, w miare powtarzalne wyniki.

Auto jest praktycznie seryjne, jedyne co to kilko kilo mniej (brak tylniej kanapy,pasów ...) z drugiej strony oblepione plastikami i innymi siatexami tak więc dodatkowe kg doszły.

Nie uważam by Lantra miała złe osiągi (przyspieszenie), wiadomo zawsze bym chciał lepiej ale nie jest źle jak na auto tej klasy.
Co innego jeśli chodzi o elastyczność pod tym względem jest tragedia, dużo brakuje by było znośnie. Ale to niestet NA więc cudów nie będzie.

Pozdro
  
 
kiedy byłeś na sss? w maju ? bemowo?

ogólnie to zrozumcie mnie dobrze dla mnie te fury mogą robic i poniżej 7 sekund do 100 jak wychodzi na g-techu i bardzo mnie to cieszy, ze takie mocne fury hyundai robi.

Zmierzone mam 10,2 z pasażerem gratami zaożonym gazem itd więc szacuje ze jakeiś 9,5 to by był wynik bez tego wszytkiego - takie moje gdybanie.

  
 
na ostatnim Modlinie startowałem

wiadome jest że g-tech przekłamuje i nie ma co się zbytnio cieszyć że wypluło mi poniżej 7sec do setki bo mozna to między bajki wsadzić ale już któryś właściciel coupe słysze jak narzeka na jego przyspieszenie.
Dlatego jestem ciekaw jak się ma moja Lantra do seryjnego Coupe.
  
 
ponizej są czasy tylko ze 0-60 miles a to drobna róznica ....ale auta mozna porównać
klik me
  
 
Hej, To znowu ja.

Przepraszam, że pytam się o takie sprawy ale :
1) jaki olej polecacie do mojej lantry (2,0) będzie zagazowana czy powinna chodzić na syntetyku czy lepiej pólsynetyk (przebieg 133300)
2) czy świece denso wystarczą
Dziekuje za zainteresowanie.
PZDR
PGR
  
 
jak nie łyka oleju za duzo teraz to lej to co miałeś ... denso są bardzo ok przynajmniej ja miałem ich z 5 kompletów i było ok podonie jak z ngk.
  
 
www.trader.pl/ds_doc,27852290,4303523,opisy.asp

[ wiadomość edytowana przez: speedmaster dnia 2005-10-11 01:12:23 ]