MotoNews.pl
  

Podcisnienie w zbiorniku paliwa osłabia mój silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W moim zbiorniku paliwa wytwarza sie duże podcisnienie co może być tego przyczyna . Przez to mój samochód staje sie coraz słabszy po odkręceniu korka paliwa jest duże zassanie powietrza nawet przy zalanym zbiorniku do pełna .Ale to jest bez róznicy ile jest w zbiorniku paliwa
  
 
U mnie też to jest. Wymieniałem raz pochłaniacz oparów czy coś takiego. Przez jakiś czas był spokój. Aż się w serwise dziwlil że mnie długo nie było.Ale teraz znów to sie robi. ale silnika nie osłabaia. przez jakiś czas jeździłem wogóle bez tego czujnika i nawet było dobrze.
  
 
Zatkany kanalik doplywu, wyrownania cisnienia. Jest albo w korku wlewu albo dodatkowa rurka przy wlewie. W maluchu mialem rurke a w Accencie jest dziurka w korku.
  
 
a czy ta rurka może być pod autem?? bo u mnie jakas taka wystaje i jest zatkana śrubą oczywiście nie musze wspominac że też mam to psykniecie przy otwieraniu wlewu
  
 
zatkane odpowietrzenie zbiornika . dla testów wystarczy pojezdzic z poluzowanym korkiem paliwa.
  
 
Heh tam wam sie predzej zbierze nadcisnienie z oparow szczegolnie w lato nizz podciesnienie. Poza tym nie odczul bys i tak tego w jezdzie.
  
 
Cytat:
2005-09-14 00:48:12, PioMan pisze:
Heh tam wam sie predzej zbierze nadcisnienie z oparow szczegolnie w lato nizz podciesnienie. Poza tym nie odczul bys i tak tego w jezdzie.



Zebys sie nie zdziwil. Sprawdzone empirycznie - tak chyba sie mowi - na paru wozikach.

[ wiadomość edytowana przez: Cobra_JM dnia 2005-09-14 07:34:07 ]
  
 
Cytat:
2005-09-13 21:57:31, speedmaster pisze:
a czy ta rurka może być pod autem?? bo u mnie jakas taka wystaje i jest zatkana śrubą oczywiście nie musze wspominac że też mam to psykniecie przy otwieraniu wlewu



Z tego co sie spotkalem to leci od gory rury wlewu paliwa w dol. Ma dlugosc od parunastu centow do czasami wysokosci podlogi ale to b. rzadko. Wlasnie koncowka przez brud sie czesto zatyka. Sprawdz bo moze masz w korku. Zwykle dziurka jest w pokrywce mimosrodowo ale czasem i w srodku. Nie jest za duza i idzie przegapic ale wystarcza dla powietrza.
  
 
Właśnie jak to jest, ja mam nie oryginalny korek wlewu paliwa tylko takie badziewie plastikowe na wcisk z takimi skrzydełkami u dołu. Wiem że on mi na pewno szcelnie nie zamyka zbiornika.
I teraz moje pytanie czy ten niby korek spełnia swoją rolę, chodzi mi o podciśnienie, zwiększemnie spalania i takie tam. Czy może jest wszystko w porząsiu i nie ma czym się przejmować?.
  
 
ehh kolega z NKP w primerze rozwiazal to tak, ze w korku wywiercil wiertarka dziurke o srednicy gdzies 3mm. I koniec nie robily sie nadcisnienia ani podcisnienia
  
 
Zapomnialem dodac ze sa typy korkow ktore maja to rozwiazane pod pokrywa korka od strony gwintow. Tak wiec trzeba samemu do tego dojsc i szukac. Jak powiedziano sproboj troche pojezdzic z nie dokreconym korkiem lub calkiem go wykrec. Jak bedziesz mial malo paliwa to Ci nie wyleci a bedziesz wiedzial czy utrata mocy to na pewno wina podcisnienia czy moze jeszcze cos.
  
 
Dzieki wszyskim za podsuniecie dobrych rad juz wszystko działa jak nalezy sprawa podciśnienia w moim zbiorniku to brak odpowietrzenia w korku paliwa jeszcze raz wielkie dzieki