Pytanie;prędkoś a obroty w 125p 1500

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie jaka jest prędkość 125p 1500 przy np 3500obr/min na 4tym biegu przy 4biegowej skrzyni???albo inaczej jakie ma obroty przy np 70,90,100,110??pomóżcie bo mi prędkościomierz nie działa a nie mam czasu naprawić
  
 
O dżizas, chyba masz problem... Myślę, że i tak lepiej wyjdziesz naprawiając/wymieniając prędkościomierz niż przeglądając tabele za każdym razem kiedy chcesz wiedzieć jak szybko jedziesz ale jak tam chcesz...

Tabela osiąganych prędkości na poszczególnych biegach:
>> KLIK <<
Musisz tylko znać podstawowe parametry swojego auta, a to chyba nie problem .
  
 
wiesz nie musi to być nic dokładnego,chodzi tylko o to żeby sioe na radar nie złapać i wiedzieć mniej więcej ile jeżdze
  
 
To licz słupki ze stoperem
  
 
Cytat:
2005-09-16 22:30:10, Race_D pisze:
To licz słupki ze stoperem



to lepiej przy każdym słupku mówić "BUM"

jak dojdziesz do "buuuuuuuuuuuuuuuum" to znaczy ze za szybko....

PS. fajną minę mają pasażerowie przy takiej akcji
  
 
Cytat:
2005-09-15 00:01:22, tomek-bieron pisze:
mam pytanie jaka jest prędkość 125p 1500 przy np 3500obr/min na 4tym biegu przy 4biegowej skrzyni???albo inaczej jakie ma obroty przy np 70,90,100,110??pomóżcie bo mi prędkościomierz nie działa a nie mam czasu naprawić


to jeszcze zalezy od tego jakie masz przelozenie mostu, ja przy skrzyni 4 i moscie o pzelozeniu 4,3 przy 3500 obr mam niecale 80km/h
  
 
Właśnie miałem zakładać taki wątek...
Rino , powinieneś mieć na IV biegu przy 4 tys. obr/min --> 100 km/h , jeśli przełożenie jest 4,1 .
Ja teraz po wymianie skrzyni na skrzynkę od Kanta z silnikiem Polozena mam dziwną piątkę , nie wie ktoś może czy były różne przełożenia V biegu , bo coś krótka ta piątka , znaczy się mała różnica obrotów jest między IV a V , ok.500 obr/min ...
Przed wymianą skrzynki miałem 100 km/h na V biegu 3100 obr/min. a teraz mam chyba 3400... zna ktoś może te skrzynki.. ??
Dyfer mam normalny 4:1... a opony różne z tyłu , raz 205 a raz 185 , ale to nie ma znaczenia...
Może ktoś zrobić pomiary normalnym Kantem bez przeróbek i wymian skrzyni lub dyfra ile ma na IV - 100 km/h , a ile na V biegu ??? Będę wdzięczny
Pozdro. Piotrek.
  
 
Rozmiar opon jak najbardziej ma znaczenie i to także (a nawet wysokość bieżnika ) wykorzystuje w obliczeniach arkusz do którego link podalem na początku...
  
 
ja przy 3500obr/min mam 90km/h n a IV biegu skrzynia 4-biegowa z drazkiem pionowym ale ja mam inne koła zdeczka aha... jeszcze jedno... Da sie do tej skrzyni jakos dołozyc jeszcze V bieg?? Bo wiem ze w jakis skrzyniach fiatowskich była taka mozliwosc


[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2005-09-17 14:27:37 ]
  
 
Cytat:
2005-09-17 12:40:53, Peyyoo125 pisze:
Właśnie miałem zakładać taki wątek... Rino , powinieneś mieć na IV biegu przy 4 tys. obr/min --> 100 km/h , jeśli przełożenie jest 4,1 . Ja teraz po wymianie skrzyni na skrzynkę od Kanta z silnikiem Polozena mam dziwną piątkę , nie wie ktoś może czy były różne przełożenia V biegu , bo coś krótka ta piątka , znaczy się mała różnica obrotów jest między IV a V , ok.500 obr/min ... Przed wymianą skrzynki miałem 100 km/h na V biegu 3100 obr/min. a teraz mam chyba 3400... zna ktoś może te skrzynki.. ?? Dyfer mam normalny 4:1... a opony różne z tyłu , raz 205 a raz 185 , ale to nie ma znaczenia... Może ktoś zrobić pomiary normalnym Kantem bez przeróbek i wymian skrzyni lub dyfra ile ma na IV - 100 km/h , a ile na V biegu ??? Będę wdzięczny Pozdro. Piotrek.



przy nowej V'ce (po 93roku): (kolejne biegi 1 2 3 4 5 R)
.....-........7136.....4783....3620.....2918...-......

na skrzyni 87-93:
...-....7040......4731....3620.....2907....-......

na skrzyni z przed 87:
...-.....7720......4988.....3620....3191.....-......

przy tej najstarszej skrzyni 3400na V to ok 105km/h
przy nowszych juz 115

Biorąc pod uwagę to co napisałeś o obrotach przy 100km/h przed i po wymianie wynika że ze skrzyni nowszej przesiadłeś się na najstarszą...
  
 
Cytat:
2005-09-17 14:25:57, Vyzn-R pisze:
Da sie do tej skrzyni jakos dołozyc jeszcze V bieg?? Bo wiem ze w jakis skrzyniach fiatowskich była taka mozliwosc [ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2005-09-17 14:27:37 ]



Przy pionowej z tego co pamiętam to się nie da dołożyć jedynie w "skośnej"
  
 
Cytat:
2005-09-17 12:40:53, Peyyoo125 pisze:
Właśnie miałem zakładać taki wątek... Rino , powinieneś mieć na IV biegu przy 4 tys. obr/min --> 100 km/h , jeśli przełożenie jest 4,1 . Ja teraz po wymianie skrzyni na skrzynkę od Kanta z silnikiem Polozena mam dziwną piątkę , nie wie ktoś może czy były różne przełożenia V biegu , bo coś krótka ta piątka , znaczy się mała różnica obrotów jest między IV a V , ok.500 obr/min ... Przed wymianą skrzynki miałem 100 km/h na V biegu 3100 obr/min. a teraz mam chyba 3400... zna ktoś może te skrzynki.. ?? Dyfer mam normalny 4:1... a opony różne z tyłu , raz 205 a raz 185 , ale to nie ma znaczenia... Może ktoś zrobić pomiary normalnym Kantem bez przeróbek i wymian skrzyni lub dyfra ile ma na IV - 100 km/h , a ile na V biegu ??? Będę wdzięczny Pozdro. Piotrek.



no wlasnie niestety tak nie jest na 4 przy 4000obr mam niecale 90km/h.

Co do skrzyni to przeczytaj sobie moj jerwszy watek na tym forum w poprzednim kancie mialem identycznie tak jak ty, ze praktycznie nie bylo wielkiej roznicy pomiedzy 4 a 5, jak zmienilem silnik i skrzynie problem znikl.