MotoNews.pl
8 W124-problemy z LPG!!! (114736/0)
  

W124-problemy z LPG!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Miesiąc temu założyłem inst. LPG ,na początku było wszystko ok ale po 3 tygodniach auto zaczeło " wariować" a mianowicie-na benzynie na wolnych obrotach gasł a spalanie gazu ok 17l,pojechałem do gazownika a ten pokręcił coś przez filtr powietrza,na chwilę to coś dało ale zaraz wróciło do punktu wyjścia.Powiedział żebym się nie martwił, mam zrobić 1000 km i wrócić bo się musi reduktor ułożyć,wróciłem -co do problemów z benzyną to powiedział żebym się udał do kogoś kto lepiej się zna na mercedesach!!!!!!A LPG -powiedział że zubożył mieszanke i fakt auto się przymuliło a więc myślałem że spalanie spadnie a tu okazało się że jest to samo.Nie wiem co mam o tym myśleć.POMOCY.
Ps.On nawet nie zrobił analizy spalin a chyba powinien>

W124 200E 1990
  
 
Mogę Ci tylko współczuć. Trafiłeś na wyjątkowego partacza. Mieszankę ustawia na oko (bez analizatora) a o gazie w MB nie ma zielonego pojęcia. Jedyna rada: podjedż do prawdziwego fachowca, niech sprawdzi samą instalkę ( czy dobrze koleś chociaż dobrał mikser, parownik itp.), jeśli będzie w porządku zostaje porządna regulacja. Powodzenia.
  
 
nie napisałes czy masz komputer, jeśli tak to może sonda daje zły sygnał i zwiększa dawkę paliwa-gazu
  
 
auto ma komputer.I jeszcze jedno ,pojechałem pare dni temu do innego gazownika i wstawił mi w przewód odprowadzający gaz z parownika (tam gdzie jest silnik krokowy) zawór(nazwał to -register) , spałanie miało spaść a wczoraj okazało się że wzrosło(17,5l/100-miasto)!!!!Jutro znowu odstawiam auto....Jestem załamany!!!!
  
 
wymiana kabli wysokiego napiecia kopolki i palca swiece zwykle ngk to podstawy silniczek krokowyjesli nie dziala to wstaw pokretlo.czy mikser do tego modelu? mi tez gaz strzela rzuce go ze skarpy jak sie nie poprawi bo wlasnie czekam na kable.ci gazownicy to naciagacze i partacze po h.. mi ten gaz byl pozdro

[ wiadomość edytowana przez: piotr977 dnia 2005-10-25 12:54:53 ]
  
 
Powiedz mi czy stało się to po wystrzale.
Może przyczyna jest nieszczelność (łapie lewe powietrze). Sprawdz wszyskie przewody powietrzne idące z kolektora ssacego, może być nieszczelny tzw. but. To taka guma w kształcie buta która jest zamontowana pod rozdzielaczem paliwa .
  
 
Powiem tak-spalanie na tak wysokim poziomie jest od początku.Strzał miałem tylko raz ale nic się nie stało,zaraz odpaliłem auto i ok!
ostatnio przetestowałem go na trasie i nie mogłem się nadziwić-wg.moich obliczeń 9 l/100km a miasto nadal 17,5-18 l/100km.Średnio 12,4l/100km.Skąd tak duża różnica miasto-trasa? Dodam że podczas tej próby spalania akurat zatankowałem na STATOIL a nie jak zazwyczaj na LOTOSIE.Może jakość gazu? Ale sprawdzę czy nie ma jakiś nieszczelności.