Silnik 1600ohv

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powoli zaczynam się rozglądać za takim silnikiem jak w temacie.
Mój obecny 1300ohv, zaczyna mieć mnie dosyć. Wyjeżdzając w wakację na Słowację (Dzięki Bolger za pomoc w przygotowaniach) wymieniłem olej filtr i inne pierdoły. Po ok. 800 km zapaliła mi się lampka smarowania i gasła dopiero powyżej 1500obr/min. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i nie pomogło. Wlałem do oleju Moto Doktora i kontynułowałem urlop z lekkim strachem co będzie dalej. Dopiero po dwóch dniach po powrocie lamka przestała się palić. Dla mnie zagatka, ale coś mi dzisiaj zaczęło lekko brzęczeć pod maską i podejrzewam panewki na wałku rozrządu. Miał ktoś coś podobnego?
  
 
Jeśłi można doradzić - szedłbym w inną stronę:
porządna kapitalka Twojego silnika z rozwierceniem do 1,6 OHV.
Mysłę, że kilka osób z tego forum i nie tylko (np. FSOAK)
może mieć na zbyciu tłoki 84 płaskie nominał w niezłym stanie (z 1,6 OHV lub 2,0 DOHC).
Głowica też powinna być osiągalna.
A 1,3 i 1,6 OHV różnią się chyba tylko średnica tłoka i głowicą.
Może warto rozważyć taką opcję ??
  
 
Jeden gość z wawy ma do oddania tanio 2 ohvki 1.6. Jak chcesz, to się ze mną scontactuj