Xeramic LPG Gaz Additive - kolejny cudowny wynalazek?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałem wbić ten post w jakiś istniejący temat, ale jakoś do niczego mi nie pasował.

Chodzi o środek który dodajemy do benzyny, jeśli jeździmy na LPG. Nie wiem, czy to kolejny produkt wymyślony przez speców od marketingu (jak np. Calgon do pralek) tylko po to, żeby ktoś uwierzył, że to działa i kupował? Czy rzeczywiście coś w tym jest? Poczytać warto.

Swoją drogą, widziałem już to cudo na Orlenie i podobno ludzie kupują...

Poczytać można TUTAJ
  
 
Właśnie właśnie.
Też wczoraj o tym czytałem.

Ja u siebie (w 2.0) mam tańszą metodę. Co ok. 2 mies. odkręcam korek spustowy w zbiorniku paliwa, spuszczam stare paliwo i zalewam świeżym. A stere leję do Brembosa - jemu i tak niewiele już może zaszkodzić
  
 
Witam
JA mam prostszy sposób aby paliwo sie nie starzało!
Wystarczy zatankować mało paliwa np 5l co na odpalanie wystarcza i tyle. Jest to taka ilość którą szybko się zużyje i nikt nie powie że paliwo zdąży się zestarzeć. Zręsztą takie oszczędne tankowanie chyba preferują wszyscy użytkownicy gazu.
Zresztą naszym autom (mojemu w szególności) byle co nie zaszkodzi
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
Wystarczy zatankować mało paliwa np 5l co na odpalanie wystarcza i tyle


Kroolik - jeżeli nie masz pompy paliwa w zbiorniku to tój sposób może jest i dobry, ale w moim przypadku ja i wszystkich posiadaczy wtrysków (GLI) - nie polecam grozi zatarciem pompy.
  
 
W sumie to GDA ma racje moja metoda jest faktycznie dobra w aucie takim jak moje. Pompka jest tuż przy silniku. Niestety nie mam praktyki w autach z wtryskiem
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-03-19 10:28:24, Janio pisze:
Właśnie właśnie.
Też wczoraj o tym czytałem.

Ja u siebie (w 2.0) mam tańszą metodę. Co ok. 2 mies. odkręcam korek spustowy w zbiorniku paliwa, spuszczam stare paliwo i zalewam świeżym. A stere leję do Brembosa - jemu i tak niewiele już może zaszkodzić



A gdzie jest korek spustowy w zbiorniku (bo ja nie mogę znaleźć).
  
 
Na dole, na środku zbiornika w przedniej jego części jest korek spustowy - śruba pod klucz 13.
  
 
Cytat:
2003-03-19 14:36:29, Janio pisze:
Na dole, na środku zbiornika w przedniej jego części jest korek spustowy - śruba pod klucz 13.



Niema czegoś takiego
  
 
To znaczy, że nie masz oryginalnego zbiornika paliwa
W nowszych wersjach nie było już koreczka.
Ale w 1991 roku na pewno był !
  
 
Cytat:
2003-03-19 14:44:09, Janio pisze:
To znaczy, że nie masz oryginalnego zbiornika paliwa
W nowszych wersjach nie było już koreczka.
Ale w 1991 roku na pewno był !



To by się zgadzało, bo juz zmieniłem 3 zbiorniki.
  
 
Cytat:
JA mam prostszy sposób aby paliwo sie nie starzało!
Wystarczy zatankować mało paliwa np 5l co na odpalanie wystarcza i tyle. Jest to taka ilość którą szybko się zużyje i nikt nie powie że paliwo zdąży się zestarzeć.



nawet jak ktoś nie ma pompy w zbiorniku i odpada mu problem zatarcia, to i tak nie polecałbym wyjeżdżania paliwka do końca. czy na dnie wiekowego zbiorniczka nie ma różnego rodzaju syfu, paprochów, itp. które mogą zatykać przewody, dostawać się do pompy paliwa,... ?
  
 
Jeśli chodzi o zapychanie przewodów to szczerze nie zdażyło mi się coś takiego. Może i tak się zdarza ale widocznie ja mam szczęście. Tym bardziej że auto ma chyba od 98r instalacje gazową i poprzedni właściciel jak i ja preferowaliśmy jazde prwie do zera paliwa. Jednyną rzecz jaką trzeba było zrobić to wymienić filterek przy pompce paliwa. Może i robie źle ale chyba skutecznie
Oczywiście wszystko co pisze dotyczy mojego auta i nie odpowiadam za wszelkie problemy po zastosowaniu sie do moich uwag
Pozdrawiam
  
 
nie wierze w zadne wynalazki. reklama to w przewazajacej wiekszosci robienie ludzi w jajo i wyciaganie kasy. nikt nigdy nie bedzie mial pewnosci co tak naprawde tankuje, paliwo z domowj beczki moze byc identyczne jak shell v-power. jezdze sluzbowym na benzynie i po tankowaniach na wszelkich mozliwych stacjach nie widze, nie czuje roznicy w zuzyciu ani w jezdzie. tankuje wiec gdzie popadnie. jesli nie mam uczciwego wyboru, mam to gdzies. podejrzewam, ze tak tez jest z tym dodatkiem do gazu.
pagan
  
 
a ja tankuje co miesiac za 30 zl. Po tankowaniu rezerwa sie nie swieci , przed tankowaniem miga przy przyspieszaniu, czyli ponizej 5 litrow w baku nigdy nie schodze. Ale mam GLI i żal mi pompy
  
 
Cytat:
2003-03-19 21:56:18, 3LiTe pisze:
a ja tankuje co miesiac za 30 zl. Po tankowaniu rezerwa sie nie swieci , przed tankowaniem miga przy przyspieszaniu, czyli ponizej 5 litrow w baku nigdy nie schodze. Ale mam GLI i żal mi pompy


Ja robię podobnie. Jak tankuje Lpg (średnio raz w tygodniu) to leje też benzynke ,tyle aby nie świeciła sie rezerwa.(miesięcznie 30-50zł)
P.S. raz już jeździłem na suchym baku i pompka paliwa przestała chodzić.Ale zbuntowała się tylko na 2 tygodnie. od tamtej pory już o nią dbam.
  
 
Cytat:
2003-03-20 11:44:21, NoBo pisze:
P.S. raz już jeździłem na suchym baku i pompka paliwa przestała chodzić.Ale zbuntowała się tylko na 2 tygodnie. od tamtej pory już o nią dbam.


A co jej zrobiłeś?? Nakrzyczałeś na nią
  
 
ten post to najlepszy przykład na zmianę zasadniczego tematu, na inny, lecz równie istotny

a potem się ludzie dziwią, że ktoś dubluje temat skoro wpisze w wyszukiwarkę hasło i szuka tylko w tematach postów

a tu się okazuje, że w wątku o tzw. uszlachetniaczach jest cały wywód na temat pompy paliwowej...