MotoNews.pl
4 Siemka forumowicze.. Mam problem, szarpie i gaśnie,sekwencja (114906/0)
  

Siemka forumowicze.. Mam problem, szarpie i gaśnie,sekwencja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkim forumowiczów.
Troche głupio mi sie zgłaszać od razu z problemem, ale nie potrafie go rozwiązać. Mam sekwencje Stag-200, wtryski valteka, reduktor zavoli. Problem jest mianowicie taki, że przy nagły mocnym dodaniu gazu jest takie szarpniecie jak by sie przyduszał po szarpnieciu idzie juz normalnie? Druga sprawa to PO PRZEKATOWANIU AUTKA DO 5500obr I WŁĄCZENIU NA LUZ SILNIK GASNIE OD RAZU MUSZE BIEGAMI REDUKOWAC ZEBY NIE ZGASL. Natomiast gdy jade 160 i plynnie przyspieszam silnik nie gasnie tylko przy przekatowniu wystepuje ten problem? Co to może byc? Mape regulowałem tyle razy z notebookiem i mu nic wcale nie pomaga Pomóżcie jak coś wiecie na ten temat. THX za wszelkie rady.
  
 
troche malo tych inf. moze jaki to sam jaki silnik itd. potem jakie masz cisnienie i co sie znim dzieje jak ci przerywa/gazu/ czy dysze sa odp.do twojego silnika.pasowalo by jeszcze podac ile natym juz km zrobiles .no i czy po instalce tez tak bylo czy dopiero jak zaczoles sam ustawiac.pozdrowienia
  
 
a wiec wszystko po kolei. slinik mam 2,5v6 ten co w mazdzie jest mx-6 lub 626.rok prod 95.cisnienie gazu na reduktorze zmniejszylem z 1,16 do 1 bara.ogolnie jak gazu mocno daje to cisnienie spada czasem nawet do 0,79bara ale jak odpuszcze gazu to wzrasta. dysze mam cos kolo2,3mm bo wiertlo 2.1 wchodzi a 2,5 nie chce wejsc.mam to kolo 3tygodniu zrobilem kolo 1000km i od poczatku samego mialem te problemy.a już i tak z gazownikami tyle sie nawalczylem ze mi szkoda gadac jak mi np. wtryski podarly mate wygluszajaca silnika a od spodu przecieraly kable zaplonowe i gazownicy uwazali ze nie da sie nic z tym zrobic dopuki sam im tego nie pokazalem mimo ze sie tym nigdy nie zajmowalem!!i byli bardzo zdziwieni ze na takie cos sami nie wpadli...
  
 
Spraw dokładnie dolot, czy nie zasysa lewego powietrza. Zapytaj gazowników czy do wiercenia otworów na dysze zdejmowali kolektor ssący. W zasadzie przy każdym demontażu kolektora powinno się założyć nową uszczelkę.
Jaka jest kondycja przewodów WN, świec, filtra powietrza, aparatu zapłonowego? Czy gaz jest dobrze wyregulowany? Nie ma problemów z słabszą dynamiką na LPG? Jak na obrotach jałowych?
  
 
Z dolotem jest wszysko ok. swiece byly zalozone nowe a kable wygladaja ok ale ciezko stwierdzic w kazdym razie na beznzynie bylo ok.filtr powietrza byl nowy niedawno zalozony. a kolektora im sie nie chcialo zdejmowac tylko wiercili z odkurzaczem:| na jałowych chodzi ok. a regulacja nic nie pomaga bo regulowali ja gazownicy potem sam ze 2 godziny ja kalibrowalem na perfekt i nic nie pomoglo"|dynamika na lpg troszke slabsza niz na beznzynie ale nie jest az tak mocno zauwazalne.
  
 
W takim razie (szczelny dolot i reszta OK) do głowy przychodzi mi czujnik ciśnienia. Może wariuje/przekłamuje...
  
 
zacznij od tego zwieksz mu cisnienie i to wiecej niz miales 2 zrob auto kalibracje dla wolnych obrotow.jak nic to nie da zwieksz jeszcze cisnienie.twoje dysze sa za male powinny byc 2.4 a najlepiej 2.5. zreszta to podaje producent.jak bedziesz jezdzil to przy dodaniu gazu na maksa/ przyspieszaniu /sonda nie powinna probkowac tylko powinno pokazywac bagata.podobnie jak na benzynie.a twoj program nie ma autodiagnozy przypadkiem? sprawdz i odczytaj bledy.twoj motorek ma ile konikow 170 190 ?
  
 
wiecej nie moge zwiekszyc niz mialem bo byl na maksa ustawiony nie wyciaga wiecej niz 1,16bara na wolnych obrotach. w takim razie chyba pozostaje mi rozwiercenie dysz. czy cisnienie powinno tak bardzo spadac przy dodawani mosno gazu nawet do 0,79 jak mam ustawione na 1 bar?czas wtrysku na benzynie mam tak 2,8 ms natomiast na gazie 4,6ms czy to tak ma byc? auto ma 165km wie cnie jest zbytnio wysilone.a sondy lambda nie jest podłaczona do kompa gazowego bo gazoenikom sie nie chialo jej podłaczyć z błędów to pisze że dysze wtryskiwaczy sa za male ale podono tak ma byc jak sonda lambda jest bogata przy woskich obciazeniach.przynajniej tak jest napisane w instruukcji ale tego nie moge sprawdzic bo nie mam podlaczonej sondy

dzieki chlopaki za wszelkie dodatkowe rady!!
  
 
masz gg pisz jak cos6180855. a ten spadek jest troche za duzy.a parownik jest do ilu km.moze on jest za malo wydajny.zaraz zobacze ten twoj program i te wtryskiwacze