Kupie ładnego esperola:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupie ładne DU espero najlepiej zagazowane
w gre wchodza wszystkie typy silnika oprocz 1.8
  
 
Cytat:
2005-09-18 15:02:28, Bartas87 pisze:
Kupie ładne DU espero najlepiej zagazowane w gre wchodza wszystkie typy silnika oprocz 1.8



czyli wszystkie 2 a moge spytac dlaczego nie 1.8?? a no i chyba kazdy z klubu kto chce sprzedac umieszcza tu ogloszenie wiec wystarczy czytac
  
 
A powiedz mi czym rózni sie 2.0 od 1.8 oprócz mocy i pojemnosci? Konstrukcja jest identyczna, ma tylko 10KM wiecej. A 1.8 i 2.0 to są lepsze silniki w Espero. 1.5 jest moze tansza w eskploatacji(mniejsze spalanie) ale za to słabiutka.
  
 
z tym spalaniem to bym nie byl taki pewien..kazde espero szczegolnie z lpg pali jak chce..i nie ma to wielkiego zwiazku z pojemnoscia silnika..moje 1.5 pali wiecej niz niejedno 1.8..ale i tak lubie ten silnik..co nie zmienia faktu ze kupujac teraz espero szukalbym 1.8-2.0 i zupelnie nie rozumiem kolegi co ma przeciwko 1.8..pewnie jakas plotke od znajomego uslyszal i tyle
  
 
ja też nie rowzumiem o co mu chodzi.....

duzo rzeczy mi w tym aucie wysiadło... ale silnik chodzi jak burza
  
 
Cytat:
2005-09-18 19:08:03, Czarek_Rej pisze:
.. A 1.8 i 2.0 to są lepsze silniki w Espero. 1.5 jest moze tansza w eskploatacji(mniejsze spalanie) ale za to słabiutka.





Ja też szukałem tylko z silnikiem 1,5 lub 2,0.
Dlaczego?
1,5 mało pali i ładnie się wkręca - 16V
2,0 pali dość sporo, ale cichutko pracuje silnik i max. moment ma na niskich obrotach.

1,8 pali najwięcej, a mocy ma tylko 5KM więcej od 1,5, więc po co przepłacać?
  
 
Ojoj, ale głupotki opowiadacie, że pali więcej. Panowie i Panie wszyćko zalezy jak się jeździ. Jak deptasz po gazie to normalka, że spali więcej.
Jakie argumenty Kolego przemawiają za tym , że silnik 1.8 jest Beeeee????
P.S. A ładny esperol może być kiedy go umyjesz i wypastujesz.


[ wiadomość edytowana przez: Kiniusia dnia 2005-09-19 08:26:34 ]
  
 
Fakt TYLKO 5 KM róznicy.... na papierze, niech Darek sie wypowie ile to jest 5KM w trasie.... odstaje w tyle za 1.8 i 2.0 . Nieprawdą jest ze 1.8 pali najwięcej... moj spalił w ub. tygoniu w górach UWAGA!! 6.7l/100km gassu Wczoraj w trasie wyszło 9 (3 osoby full bagaznik + pies) Ja prowadziłem, nieszalejąc... ok 90-140 w terenach zabudowanych grzecznie 50-60 (duzo policji)
Jakies pytania???
  
 
ja mam fajnego esperaczka do sprzedania, napisz na priv albo podaj numer telefonu.
  
 
roznica miedzy 1.5 a 1.8 to nie jest 5KM tylko wyzszy moment dostepny przy nizszych obrotach..i to stad sie bierze tak gigantyczna roznica w przyspieszeniu do 100..inna skrzynia inny wykres inna kultura..1.5 ma 12.8 a 1.8 ma 11.2 do setki..a to niby tylko 5KM i 8Nm..na papierze jak zauwazyl czarek..ale zwrocice uwage ze miedzy 1.8 a 2.0 jest juz 10KM i ponad 20Nm roznicy a roznice w przyspieszeniu juz nie tak drastyczne..raptem 0.4s (i nie da sie tego wytlumaczyc tylko tym ze wzrost osiagow samochodu nie wzrasta liniowo ze wzrostem osiagow silnika) i to wlasnie wynika z podobienstwa silnikow..dlatego wg mnie majac do wyboru 1.8 i 2.0 nalezy sie raczej kierowac wyposazeniem i stanem poszczegolnego egzemplarza a nie silnikiem..a spalanie to ogolnie mit..zalezy od egzemplarza i nie kazde 1.8 pali wiecej niz 2.0
  
 
Cytat:
Espero. 1.5 jest moze tansza w eskploatacji(mniejsze spalanie) ale za to słabiutka.




hahahaha oj mysle ze bys sie zdziwil.

Cytat:
górach UWAGA!! 6.7l/100km gassu



w bajki niewierze i to jeszcze po gorach?

Gdy jechalismy do iłek smigalem za Kazakiem 1.8 i JACO 2.0 i im nieodstawalem
  
 
miałem 1.5 - vmax=170
mam 1.8 vmax=200
poza tym naprawdę czuć tą różnicę
  
 
Cytat:
2005-09-19 19:36:29, Bartek1112 pisze:
w bajki niewierze i to jeszcze po gorach?



To błąd. Przecież góry mają "wzloty" i "upadki" toteż średnio jedziesz silnikiem połowę tego co po płaskiej stolicy na przykład.
  
 
Cytat:
miałem 1.5 - vmax=170



ja mam 205 km/h ale troche trzeba go pobujac

Cytat:
To błąd. Przecież góry mają "wzloty" i "upadki" toteż średnio jedziesz silnikiem połowę tego co po płaskiej stolicy na przykład.



Tak tylko ze ile samochod musi wysilku zrobic zeby sie wdrapac na taka gore i napewno niewyjdzie to 6 litrow. Ciagle wajchowanie biegami itd to nie trasa jest ze masz stala predkosc
  
 
Dokladnie 6.7litra gazu po górach... na słowacji. LPG ze Slovnaftu. Mozesz niewierzyc... ale tak jest. Ja w ubiegłym roku bylem na słowacji auto spalało 7-8litrów, ale gnębiłem. W tym roku moi rodzice pojechali sami w wysokie tatry. Ojciec jezdzi inaczej niz ja... i efekt widac. Kto miał chociaż raz okazje jechac na innem gazi niż polski to wie jaka jest różnica.
  
 
Dodatkowo.. przy hamowaniu silnikiem(co udowodniono w którymś TOP GEAR na Audicy A autko nie spala ani grama paliwka...

a nie polecam innego sposobu zwalniania w górach...

Tak więc w połączeniu z b.dobrej jakości gazem uważam że jest to możliwe.....
  
 
Cytat:
2005-09-20 16:51:00, KaZaK pisze:
Dodatkowo.. przy hamowaniu silnikiem(co udowodniono w którymś TOP GEAR na Audicy A autko nie spala ani grama paliwka...



oczywiscie ze tak jest.
chyba ze... zamontujesz gaz.
  
 
Cytat:
2005-09-20 17:49:24, Robert_S pisze:
chyba ze... zamontujesz gaz.



A co to ma do rzeczy? Z gazem czy bez?
  
 
ma do rzeczy..bo w drugiej generacji nie ma odciecia wiec nawet hamujac silnikiem spalane jest paliwo
  
 
czyli 6.5 litra gazu w gorach jest niemozliwe