Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Darek_M IbIzA CuPrA / Vectra ... Kraków | 2005-09-20 00:07:59 popsikaj go silikonem w "spray-u" lub WD 40, tyle że to starczy tylko na jakiś czas ![]() ja bym się temu naciągnięciu dokładnie przyjrzał |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-09-20 02:22:03 A ja bym sie przyjrzal rolce, po ktorej pasek sie porusza. Czesto jest tak starta, ze pasek nie ma odpiwiedniej powierzchni kontaktu. Mialem tak u siebie. Do tego lozyska do sprawdzenia
|
![]() Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-09-20 08:44:04
![]() smarjke się kalafonią , wymienia na lepszy pasek lub rzeczywiście rolki sprawdza ![]() jak polejesz wodą i przestanie pisczeć to wina starej gumy, ale wnioskuję że kiepsko załzca Ci się regulator ![]() ![]() |
![]() Malinek Kombi 1.8 TD Ghia Warszawa | 2005-09-21 23:53:43 Miałem tak samo, tylko że co tydzień po uruchomieniu silnika dłużej piszczał.
W końcu wyszło, że nie dawało się dobrze naciągnąć w sposób trwały paska, bo jedna śruba kręciła sie w miejscu. Ta która trzyma to coś po czym chodzi śruba z ząbkami do naciągania. U mnie ją ucięli, przewiercili, włożyli nową na przelot, skręcili, naciągnęli pasek i piszczenie się skończyło. Może masz to samo? |