Wymiana uszczelniaczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy w silniku 1,6 16V jest mozliwosc wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania glowicy i jesli tak to jak to zrobic.Moze ktos z was mail podobny problem.Prosze o pomoc.
  
 
Cytat:
2005-09-20 11:37:26, adrenalinas pisze:
Czy w silniku 1,6 16V jest mozliwosc wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania glowicy i jesli tak to jak to zrobic.Moze ktos z was mail podobny problem.Prosze o pomoc.



nie jest możliwa bo musisz wyjmować zawory

przynajmniej tak robiłem w taunusiku
  
 
Jest możliwa, tylko trzeba ostrożnie podtrzymać zawory by nie wpadły do cylindra........ale jak wpadnie to i tak chyba nic nie tracisz bo dopiero wtedy zdejmujesz "głowę"......
  
 
z tego co się orientuje to mozna bez sciagania fachowcem w tym temacie jast darek z turku . a prz okazji pozdrawiam i chyba odwiedze to miasto ponoc tam uszczelniacze wymieniają i diobre sery robia
  
 
A w takim razie czy jest jakiś myk na wymianę uszczelniaczy w 1.3 EE EFI? Bardzo nie chcę oddawać do warsztatu, sporo to kosztuje... A sporo na to wskazuje że to uszczelniacze, ponieważ kompresję ma całkiem niezłą, a olej łyka jak opętany!!
  
 
trzeba ze starej swiecy zrobić końcówke węza od sprężarki
(wyłamujemy porcelanę , przewiercamy dziurę i przyspawujemy rurkę tak aby kluczem nasadowym wkrecic w głowice ten patent
) podłączamy spręzarkę która utrzyma nam ciśnienie w cylindrze na tyle aby utrzymać grzyby zaworów by nie spadły na tłoki spokojnie można rozbierac spreżyny zaworów no chyba że prądu do sprężarki braknie wtedy-------------- trzeba łapać zawory....patent ten jest tak prosty i skuteczny że nie trzeba go reklamować a jak ktoś ma szczelne pierścienie to i sprężarka potrafi sie wyłaczyć coś koło 5 atmosfer
  
 
W 1.3EFI najzwyczajniej w świecie po koleji tłok do góry i zawór nie wpadnie można podeprzeć sobie trochę twardym drutem włożonym przez otwór świecy i można wymieniać to samo w silnikach CVH co do 16 zaworowych jest problem z dostępem lepiej zwalać głowicę.