Lantra J1- regulacja tylne osi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam ponownie,

niestety okazało się że moje tylne oponki są od wewnątrz kompletnie zdarte (fakt że używane zimówki i fakt że przejechały 35 tys km).
Tył wcale nisko nie siedzi i samochodem jeżdżą praktycznie 2 osoby + butla gazu w kole.

czy tylne zwieszenie w Lantrze J1 jest w jakikolwiek sposób regulowalne???

Jeżeli nie to co mogę zrobić żeby opony z tyłu zużywały się równomiernie?

Pzdr
Bartek
  
 
nie wiem czy masz regulację tyłu ale jak obie opony są scięte to cos na pewno jest nie halo...na podnośnik i do ogladania oraz sprawdzenia ustawień..
  
 
zbierznosci kol nie masz..
  
 
>>> zbierznosci kol nie masz..

otóż byłem dziś z moim problemem - zdzieranie wewnętrznej strony bieżnika obydwu tylnych kół - w Shell Autoserve i powiedzieli mi że reguluje się w Lantrze zbieżność tylnej osi. Po wyregulowaniu tylnej osi trzeba jeszcze ustawić zbieżność przodu - mimo że 3 miechy temu ustawiałem zbieżność na przodzie (końcówkami drążków kierowniczych) - ponieważ tył jest w jakiś sposób skorelowany z przodem(?). Całość nazwali jako ustawienie geometrii pojazdu i krzyknęli 120 zł :]

Pytanie: jak to jest z tym tyłem, reguluje się cooś na tej osi czy nie?? i czy rzeczywiście potem należy - aby samochód jeździł prosto - ustawić zbieżność przodu.??

Pozdrawiam

BTW: odebrałem felgę stalową z regeneracji; przetoczenie na maszynie+lakierowanie+zdjęcie założonie opony z wyważeniem+założenie na samochód= 50 zł (to dużo czy mało?)
  
 
-> dzwoniłem do serwisu Mitsubishi/Hyunadi w Toruniu na Turystycznej i powiedzieli mi, że w Lantrze jest belka wleczona i NIE MA ŻADNEJ REGULACJI, a jako prawdopodobny powód zdzierania wewnętrzynych części bieżnika opony podali inny od nominalnego kąt pod którym przymocowany jest amorek.

-> następnie zadzwoniłem do OSTPOL-u (również w Toruniu) i Ci 'fachowcy' stwierdzili, że samochód "klapną" i trzeba by jakieś podkładki czy coś dorabiać... a najlepiej żebym przyjechał to wezmą mnie gratisowo na podnośnik i zobaczą co faktycznie jest nieteges. Oczywiście żadnej regulacji w tym modelu - tylnej osi - nie ma.




[ wiadomość edytowana przez: e-gen dnia 2005-10-13 13:30:59 ]
  
 
no to jak pod samochód wejdziesz to widać czy jest czy nie - bo zeby była regulacja to nie moze być belki IMHO> Jak jest belka to nie ma regulacji.

Co do zbieżności to wiesz u mnie jest prżód i tył - mozna to ustawić po czym wyskakujesz na 10 km ostro robisz pare winkli wpadniesz w kilka dziór i wracasz na pomiar i juz sie rozjechało deko - tak to jest. Wpływ ma oczywiscie cały zawiast w jakim jest stanie.

za felge zapłaciłeś dobrze.