Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() mAkArOn HF MEMBER Landryna 1.8 GT 93' Białystok | 2005-09-21 15:07:45 Siema wszystkim! Mam takie pytanie czy ktos juz bawil sie z tymi rezystorkami badz czy slyszal o rzeczywistych przyrostach mocy i obr.? Mi sie wydaje ze to mozliwe ale nie az do 20 koni jak pisza.. max do 5 hp i pewnie duzo wieksze zurzycie paliwa ;p
http://allegro.pl/show_item.php?item=63556899 http://allegro.pl/show_item.php?item=65005075 Tuning za 4-5 zl ;p hehe |
![]() MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-09-21 15:14:40 Było już o tym nie raz...
Zapomnij. Gdyby był możliwy przyrost nawet 5 KM za 5 zł to na pewno wszyscy już byśmy to mieli ![]() |
![]() mAkArOn HF MEMBER Landryna 1.8 GT 93' Białystok | 2005-09-21 15:28:59 Juz sam nie wiem;/ z deka sie napalilem czytajac kometarze kupojacych hm.. w sumie 7 zl to nie wielka kasa ;p Chyba jednak sie skusze na to ![]() |
![]() mAkArOn HF MEMBER Landryna 1.8 GT 93' Białystok | 2005-09-24 03:47:16 hmm.. Co to jest i jak wyglada ten cybnat i co dzieki niemu moge uzyskac?
pzdr! |
![]() MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-09-24 11:48:27 PioMan'owi chodziło o CYBANT ![]() ![]() |
![]() PioMan HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2005-09-24 12:28:04
Noo dzieki za korekte ale jak ja padniety po pracy jestem to nie ogarniam pisowni. Zwiekszasz cisnienie paliwa na listwie wtryskowej co prowadzi do wzbogacenie mieszanki ( nie wiele. bedzie z litr wiecej palil maxymalnie). Niestety o ile w przypadku reg. cisnienia paliwa mozmy sobie na manometrze sprawdzac o ile wzroslo cisnienie, o tyle tutaj musimy ustawiac to na wyczucie. |
![]() arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-09-25 00:40:21
hehehhehe czekaj to niby regulatory ciśnienia są ściemą bo wystarczy tam sobie na powrocie scisnąc wężyk????? hhheheheheeh ja piernicze po cholerę kumple sciągali graty od skośnych..... |
![]() mAkArOn HF MEMBER Landryna 1.8 GT 93' Białystok | 2005-09-25 22:47:38 W takim razie bede musial cos z tym pokombinowac ![]() |
![]() bzyk_1 HF MEMBER Hundai Lantra warszawa/mrozy :) | 2005-10-12 14:57:48 z tym czujnikiem temp. powietrza dolotowego to nie jest wcale taka lipa... przynajmiej w mojej lantrze... zakladalem ostatnio stozkowy filtr powietrz i na czas testow nie zamontowalem czujnika w dolocie (zwisal sobie luzno kolo filtra), faktycznie auto gorzej jezdzilo na niskich obrotach... wiec cos to jednak daje... |
![]() PioMan HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2005-10-16 18:56:48
w accencie mozesz go odlaczyc wpiac 10-20 100 kilo ohm i zawsz ebedzie jezdzil tak samo. NIee wiem za bardzo po co to jest podlaczone do ecu skoro to nic u mnie nie daje. |
![]() HIN HF MEMBER Stara Toyota Warka | 2005-10-18 20:28:54 W programowalnych ECU można wg sygnalu z tego czujnika ustawić procentowe zmniejszenie oraz zwiększenie dawki paliwa w zależności od temperatury, z tym że nie przebiega to liniowo; dla zadanej temperatury można wzbogacić o zadaną wartość oraz drugi parametr zubażający o zadaną wartość przy zadanej temperaturze. Jest to po to żeby jak np na dolocie pojawi się +40 czy +50 st C nieco zubożyć mieszankę bo silnik nie będzie pracował poprawnie, podobnie jest z drugiej strony, tj np jak na dolocie będzie -35 st C to nieco wzbogacić, bo też silnik nie będzie pracował poprawnie. W programowalnych samodzielnych ECU można to sobie ustawić, są zadane jakieś tam wartości i temperatury.
Dodam tylko że są to minimalne różnice, można wzbogacić/ zubożyć chyba o max 5% o ile dobrze pamiętam (tak jest w ECU MoTeC-a, a to chyba najlepsze programowalne ECU na świecie), tak więc nie ma co oczekiwać jakichś tam wzrostów mocy. |