Problem z ustawieniem zagłowka pasażera

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Za każdym razem,gdy chcę zagłówek pasażera dać wyżej, to on i tak za parę dni opadnie. Z zagłówkiem kierowcy tak się nie dzieje.
Co się stało i jak sobie z tym poradzić?
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2005-09-22 20:07:21 ]
  
 
A wogóle używałeś pstrykacza przy siedzeniu, który popuszcza zapadkę?
  
 
[quote]
2005-09-22 20:31:37, piotr_ek pisze:
A wogóle używałeś pstrykacza przy siedzeniu, który popuszcza zapadkę?
[Też mi pyatnie....No jasne,że tak.
  
 
Mnie tez opada zaglowek, ale ma swoje stale polozenie i sie na nim zatrzymuje.
Dodatkowo jest skrzywiony lekko, nie wiem dlaczego, z takim juz kupilem i sie tym zbytnio nie przejmuje.
  
 
No mój też ma stałe, tylko,że w takim razie ta "sztyca" jest jakieś 2 cm od oparcia
  
 
Ponawiam wątek z zapytaniem, czy ma ktoś jakieś sugestie na temat rozwiązania tego problemu? Bo on dalej wpada, a nas to nieco irytuje.
  
 
Esperynek pomyśl chwile

Dobra teraz podpowiedź tak na szybko:
Weź taśmę izolacyjną owiń parę razy te pręty które
są przy zagłówku i po problemie.
Dokładniej chyba pisać nie muszę , wiesz o co chodzi
a fotek wklejać nie będę bo nie mam czym zrobić
taka naprawa na szybko, jak dobrze zrobisz to nie będzie nic
widać. Prawie jak orginał ......
powiedziałem prawieeeeeeeee

pamiętaj żeby wyciągnąć te pierścienie PCV przed owinięciem
tych prętów ,bo jak tego nie zrobisz to nic nie zasłoni izolacji i będzie ją widać, a tak te pierścienie wszystko zakryją


[ wiadomość edytowana przez: KRECIK0001 dnia 2006-12-26 12:09:31 ]
  
 
Cytat:
2006-12-26 12:03:13, KRECIK0001 pisze:
Esperynek pomyśl chwile Dobra teraz podpowiedź tak na szybko: Weź taśmę izolacyjną owiń parę razy te pręty które są przy zagłówku i po problemie. Dokładniej chyba pisać nie muszę , wiesz o co chodzi a fotek wklejać nie będę bo nie mam czym zrobić taka naprawa na szybko, jak dobrze zrobisz to nie będzie nic widać. Prawie jak orginał ...... powiedziałem prawieeeeeeeee pamiętaj żeby wyciągnąć te pierścienie PCV przed owinięciem tych prętów ,bo jak tego nie zrobisz to nic nie zasłoni izolacji i będzie ją widać, a tak te pierścienie wszystko zakryją [ wiadomość edytowana przez: KRECIK0001 dnia 2006-12-26 12:09:31 ]


To jest robota na takiej zasadzie- zamiast połamany zderzak wymienić, lepiej przywiązać na sznurki, albo zamiast wymienić zepsuty termostat, wsadzić tekturę przed chłodnicę. Chodzi mi raczej, jak to naprawić, a nie zastosować półśrodek.
  
 
najszybciej będzie wymienić fotel