Odcinanie gazu przy 5 tys

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , kolezanka która ma identycznego galanta jak moj, 2.0 8v OHC zadzwoniła dzis domnie i pytała co moze byc powodem ze auto przy 5tyś obrotów odcina dopływ gazu i auto niewkręca się wyzej, moj silnik wkręce się na 7300 obrotów na samej benzynie a na gazie pdoobno odciecia niema ale teogo niesprawdzam, wkazdym razie jakiś tam czas temu miał wymiane membran na nowe i cos przy reduktorze miała robione, czy moze to być zawąski reduktor ? albo gazwonik skopał coś przy wymianie membran?


ów specjalista powiedział ze on niema czasu zajmować się pierdołami i się tego niepodejmie


jezeli gdzie juz jest temet o tym to mi go wskarzcie , zchęcią wszystko przeczytam
  
 
Jeśli jest to instalacja II generacji z jakimś lepsiejszym komputerkiem to w ustawieniach owego kompa jest taka funkcja jak próg odcięcia gazu. Być może Twoja koleżanka ma za nisko ustawiony ten próg. Trzebaby się podpiąć z laptopem i sprawdzić. Jeśli jest to I gen. to już tylko regulacja pozostaje.
  
 
czyli zawąski reduktor to raczej niejest powód ograniczenia obrotów? bo koleżanka się boi ze dostała mniejszy niz poprzednio a uwieżcie mi zę powolna jazda autem doniej niepasuje, a tak wogole to są reduktory które działąją na jakiejs innej zasadzie niż ograniczanie dolotu powietrza? sam bym taki chciał
  
 
Jest coś takiego jak Blos, który nie wymaga tradycyjnego miksera, a więc nie ma zwężki na dolocie. Niestety nie wiem jak to się sprawuje w praktyce (słyszałem, że nieźle).
Membrany są właśnie w reduktorze, czyli parowniku. Raczej nie sądzę, żeby ruszali mikser. Niech sprawdzi najpierw, czy nie ma odcięcia w kompie ustawionego, jeśli nie to jak już pisałem regulacja. No chyba, że zamiast wymienić membrany to założył regenerowany reduktor, a wtedy to może być różnie.
  
 
dzwoniłem włąsnie doniej i mnie poprawiła że ów odciecie występuje wtej chwili i na gazie i na benzynie... a to chyba zmienia kolej rzeczy... zaraz pojde zmierzyć średnice mojego reduktora,sprawdze czy mam taki sam jak ona
  
 
Tommi, średnica reduktora nic Ci nie powie. Jedynie na reduktorze (czyli parowniku) możesz mieć podaną maksymalną moc silnika do jakiej ten reduktor jest zalecany. Warto aby reduktor miał mały zapas mocy. Średnica nie jest wyznacznikiem mocy.
A kłopoty z dolotem mogą być powodowane zbyt dużą zwężką powodowaną przez mikser, czyli to co jest bezpośrednio nad przepustnicą. Tylko jeśli mikser nie był ruszany to nic nie powinno się zmienić.
Jednak skoro problemy są również na benie tzn. że rzeczywiście może ma zdławiony dolot, ale np. przy samym wlocie powietrza, sprawdź to, bo dość często "gazownicy-magicy" zamiast porządnie dobrać i wyregulować gazownię zasłaniają dolot jakimiś "patentami". No i nie napisałeś czy tak się działo od początku założenia instalki, czy dopiero po tym "serwisie".
To tyle konkretów, a na marginesie to może odwiedźcie innego gaziarza po prostu.