| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-09-27 20:15:09 No to by wynikalo, ze wszystko jest oki. Bo chyba o to Ci chodzi, gdyz pytania nie zadales |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-09-27 21:23:37 Co do silnika krokowego - wyszukiwarka, juz wszystko bylo powiedziane na ten temat ![]() |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2005-09-28 07:57:30 chyba cos pokrecone
a za chwile
czyli miedzy stykami 1-3 sa 2 rózne odczyty?? [ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2005-09-28 07:58:09 ] |
Madex Red Essi Flair 1.3 Ostróda | 2005-09-28 08:08:01 Witam - przede wszystkim napisz jakim miernikiem to mierzyłeś - miernik cyfrowy wskaże że jest wszystko dobrze chociaż czujnik może być padnięty - takie rzeczy mierzy się tylko miernikiem analogowym.
U mnie też tak było - dopóki mierzyłem cyfrowym wszystko grało, po zmianie na analogowy dopiero wyszły jaja. Pozdrawiam |
Henryk Kraków | 2005-09-28 09:17:33
Chyba ze ma tą wersję potencjometru z dodatkowym rezystorem w obwodzie suwaka.Z takimi też się spotkałem |
Hetmann Chrysler Grand Voyager Świdnik | 2005-09-28 16:29:46 zakradł sie błąd
było tak 1-2 wyniki :1,34 - 6,10 kOm 2-3 :1,55 - 6,18 kOm 1-3 :4,84 kOm miernik cyfrowy - ale bardzo dobry (drogi) ![]() |
Hetmann Chrysler Grand Voyager Świdnik | 2005-09-28 16:30:26 |
Hetmann Chrysler Grand Voyager Świdnik | 2005-09-28 16:31:47 a poza tym nie zgodze się ze zdaniem że tylko miernik analogowy.
jeżeli czujnik jest padnięty to obojętnie jaki będzie miernik - nie wskarze zmian rezystancji gdzy ona sie nie zmienia!!! |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-09-28 19:30:38
[ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2005-09-28 19:33:51 ] |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-09-28 20:15:17 Gentlemans, pogadajmy o konkretach, bo to co tu piszecie to jest dopiero wielki satn nieustalony!!
Sam borykam się z nw problemem i bardzo interesuje mnie jak rozwiazać, a raczej jak ocenić stan tegoż czujnika i do czego porównać. Instrukcja nie mówi nic! A zatem.... No i cóż ten czujnik może sknocić w pracy silnika? |
Henryk Kraków | 2005-09-28 22:06:53
WKŁ podaje i to nawet bardzo szczegółowo jak sprawdzić w/w potencjometr.jezeli chodzi o to co on moze sknocić w pracy silnika to moze podam przykład z życia wziety.wracajac po dłuzszej trasie ..wrzucajac na luz obroty pozostały mi na poziomie 3000 i nie spadały w zaden sposób.W obszarze kodów miekkich został zapisany kod 123 ( czujnik połozenia przepustnicy lub jego obwód).Oznacza to poprostu ze potencjometr przerywał mi wielokrotnie podczas jazdy a te przerwy zostały zarejestrowane w pamieci.Dlatego też aby ładnie wychwycić przerwy mierząc oporność miedzy slizgaczem a ścieżką oporową wygodniej jest moim zdaniem używać omomierza wychyłowego ( lepiej widać). Czujnik położenia przepustnicy Czujnik ten, umieszczony na osi przepustnicy, przekazuje do elektronicznego urządzenia sterującego sygnał napięcia proporcjonalny do kąta uchylenia przepustnicy. Informacja o położeniu przepustnicy jest niezbędna do określenia: - prędkości obrotowej biegu jałowego; - kąta wyprzedzenia zapłonu; - ilości wtryskiwanego paliwa; - wstrzymania wtryskiwania paliwa podczas hamowania silnikiem [ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2005-09-28 22:11:55 ] |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2006-02-27 16:10:53
Panowie pomocy bo u mnie jest zupełnie inaczej: 1-2 : 4,44 kOm stała bez zmian 2-3 : 1,55 - 6, z groszami........odczyt podabny jak Hetmanna 1-3 : 5,74 - 1,3 z groszami. Co to oznacza...czujnik jest walnięty czy jak...oczywiście temat dotyczy fiesty 1.1 na jednopunkcie.....proszę o pomoc |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2006-02-27 16:45:32 Może pomocne będzie jak oznacze kolory kabelków
1- zielony 2- zółty 3- czerwony |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2006-02-27 17:08:31
ps. 1 to na wtyczce oznaczenie 46 2 to 26 3 to 47 |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2006-02-27 18:59:32 Tja |
pwszela Ford Escort Ghia MK4 ... Śmigno k. Tarnowa | 2006-06-27 14:40:43 Witam. Może odnowie ten wątek. Znowu mam kłopoty z wolnymi obrotami wieszają się po wciśnięciu sprzęgła i spadają dopierow momencie gdzy całkowicie się zatrzymam. Poprzednio też miałem ten problem ale pomogło przeczyszczenie krokowca. Niestety objawy się pojawiły ponownie i przeczyszczenie krokowca już nic nie dało. Dodatkowo zauważyłem że jak wyjeżdżam z garażu i zostawie samochód z włączonym silnikiem, zebny zamknąć drzwi to obroty zaczynają falować. Czasami falowanie jest tak duże, że silnik gaśnie. Jakieś dwa tygodnie temu miałem też inną sytuacje. Dojeżdżam do skrzyżowanania i obroty mi spadają na 400-500 obr/min Z tego co mi się udało wyczytać to może być to wina czujnika położenia przepustnicy. Z tego co zauważyłem to był on już wymieniany przez poprzedniego właściciela bo mi wypadł z pudełka filtru powietrza jaki dostałem do samochodu. Wygląda on podobnie do tych co są tutaj
Pytanko mam czy ma ktoś coś takiego podobnego i w jakiej cenie? Taniej niż w podanej aukcji? Wolał bym mieć pewność czy to to zanim wywale tyle kasy a sam na mechanice nic się nie znam Czy ktoś mi może coś doradzić z Góry dzięki ![]() |
Siwus Ford Escort Andrychów | 2006-06-27 14:55:58 Witam. Wiem ze wszyscy piszao czujniku położenia przeustnicy ale ja takie objawy jak kolega w watku miałe jak nie podłączyłem przepływomierza powietrza ( ten przy filtrze powietrza ). Juz miałek krokowca na poczatek przeczyscic bo dawno nie czysciłem i zauwazyłem ze przy ostatnim remoncie nie podpiołem tego przepływomierza. Podpiąłem i wszystko gra. Pozdrawiam. |