[Fiat 125p] Układ wydechowyi jego przeróbka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niedługo bede wymieniał kolektor wydechowy na kolektor od Poloneza GSI, mam juz kupiony pierwszy tłumik przelotowy od poloneza caro i rure łączaca 1 tłumik z srodkowym oraz srodkowy przelotowy rownierz od caro, i teraz mam dylemat czy zostawic srodkowy tłumik orginalny fiatowski czy zamiast niego zastosowac przelotówke od caro I jak to by sie miało do mocy, elastycznosci i dzwieku Ktore rozwiazanie by było lepsze? 3 przelotowe tłumiki (1 - caro, 2 - caro, 3 - Fiat),
czy pierwszy przelotowy i reszta orginalna fiatowska?

jezeli ktos ma tak zrobione to prosze o wszelkie szczegoły jak samochod sie zachowuje i brzmi?
  
 
daj od kolektora sama rure i na koncu przelotowke.
  
 
ja mam gsi , pierwszy przelot caro , potem przed dyfrem koncowy z DFa i na koncu koncowy z DFa , jest fajnie , gwizd jak trza
  
 
ten podpis cos nie teges masz, co to jest pusch?
  
 
Ja mam tak:
kolektor rurowy GSi.
pozniej długo długo rura..tłumik przelotowy ( koncowy DF ) i pozniej...urwał sie wydech
  
 
Pusta puszka zamiast 1 i ostatni (przelot) z df/borewicza na końcu.
  
 
full przelotówki nie polecam bo w tym przypadku to nie spełni Twoich oczekiwań możę jedynie poza dźwiekiem , jak chcesz elstyczności to na pierwszy tłumik zastosuj nie przelotówkę tylko tłumik z komora rozprężną, bo takie tłumiki w normlanych silnikach najlepiej się sprawdzają i powszechnie panujące poglądy że takie tłumiki trzeba wywalać a w ich miejsce rure lub przelotówkę wcale nie muszą być prawdziwe .
Pavlus o jakiej puszce mówisz??(wymiary, pojemność, kształt)
  
 
hmm a ja mam zwykla dwururke,pozniej oryginalna rura,strumiennica w miejscu srodkowego a koncowy oryginalny przelotowy i powiem ze dzwiek jest ladny ale czy lepsza elastycznosc??nie wiem
  
 
Vyzn-R ja chce zamontowac twoja pierwsza wersje tylko nie wiem jak to pasuje czy ta tłumiki od caro idealnie pasuja(dlugosc) do fiatowskich tylnich. Jestem ciekawe kiedy to zamontujesz i jaki bedzie efekt.pozdrawiam
  
 
Tłumiki napewno beda 3 i pierwszy na 100% zostanie przelotowy od caro... głownie chodzi mi o pozostałe dwa a szczegolnie o srodkowy. Czy ma zostac orginalny komorowy od fiata czy przelotowy od caro? A tak w ogole to moze ktos ma nagrane jak wasz wydech chodzi?
  
 
Ja obecnie mam:
-gsi
-lacznik z rury
-dluga rura std.
-pierwszy tlumik std
- lekka dziura na kolanku miedzy tlumikami
-tylny tlumik std


zastanawialem sie zeby ten pierwszy tlumik (przed mostem zamienic na ten z caro) ale chyba sa inne mocowania, przynajmniej tak mi powiedziano w warsztacie...
  
 
Albo jakies fotki od spodu auta
  
 
Fotki moge porobic ale co najwyzej Telefonem cyfrowki nie posiadam W kazdym razie nagram dzwiek przed i po zmianach Prawdopodobnie prace zaczne za tydzien bo w ten weekend mam zjazd w szkole... :-/ Ale powoli juz bede wszystko przygotowywał do montazu



[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2005-09-29 22:13:01 ]
  
 
A ja zamiast srodkowego wspawalem strumienice luskowa,a koncowy jakis wupex czy inny badziew. fajny dzwiek ale czy jakas zmiana w osiagach ciezko powiedziec
  
 
Czy na tych 3 przelotowych bedze głosniej niz w seri czy ciszej?



[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2005-09-30 00:19:40 ]
  
 
zdecydowanie Ciszej ....bedziesz miał problem z niewidomymi na pasach - beda wylazili bo nie beda Cie slyszeli...
  
 
ja mam tak:
- kolektor gsi
- ruraaaaaaaaaaa do koncowego
- koncowy wydech

i tyle. gra glosno to fakt. co do osiagow nie zauwayzlem odczuwalnego wzorstu mocy. fajnie chodzi na wolnych
i w sumie tyle.gdybym mial miga i umialbym pospawac cos to bym zapewne rozkminial z jakimis komorami czy pierdolami innymi.
  
 
a wiec moj ukł wydechowy bedzie prawdopodobnie składał sie z t tych elementow + koncowy tłumik fiatowski powinien ładnie strzelac przy zchodzeniu z obrotow ale jaki bedzie efekt koncowy to sie zobaczy





  
 
ty heniek a na ch** ci ta sonda?
  
 
Żeby dziurę zatkać