Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() mlodybiernat 520 konin | 2005-09-30 11:23:30 witam! jestem nowy na tym forum i nie wiem czy ten problem byl juz pouszany. szukalem co prawda ale nic konkretnego nie znalazlem. mam bumke e-30 2,0 z 88r i problemy z silnikiem. mianowicie gdy probuje jechac ze stala predkoscia silnik bardzo szarpie. gdy przyspieszam problemu nie ma. nawet nie zauwazylem zeby moc stracila. nie mam pojecia od czego to moze byc i prosze o pomoc!!! moze ktos mial juz podobny problem i wie jek sie z nim uporac. z gory dzieki. pozdro |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-09-30 11:27:10 To na pewno coś poważnego. Najlepiej mi ją sprzedaj, za parę stówek i będzie po kłopocie ![]() |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-09-30 11:30:33
a ja dam więcej... ![]() ![]() |
![]() mlodybiernat 520 konin | 2005-09-30 11:46:07 mam gaz i dzieje sie tak na kazdym biegu i praktycznie przy kazdej predkosci obrotowej silnika. sprawdzalem juz uklad dolotowy i jest ok. |
![]() mlodybiernat 520 konin | 2005-09-30 11:48:15 na gazie przez to nie da sie praktycznie jechac a na benzynie jest bardzo ciezko. ale sa momenty uda sie kawalek przejechac bez wiekszych szarpniec |
![]() baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-09-30 11:50:12 hmm dziwne przyspiesza normalnie tylko przy stałej lipa,
prądzik sprawdziłeś ? |
![]() mlodybiernat 520 konin | 2005-09-30 11:50:14 na gazie przez to nie da sie praktycznie jechac a na benzynie jest bardzo ciezko. ale sa momenty uda sie kawalek przejechac bez wiekszych szarpniec |
![]() mlodybiernat 520 konin | 2005-09-30 11:52:13 jaki pradzik mam sprawdzic? |
![]() baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-09-30 11:59:57 cewka, kable, świece |
![]() mlodybiernat 520 konin | 2005-09-30 12:08:05 na jednym kablu mam przebicie ale to do tej pory nie przeszkadzalo a mam juz ja rok. mozliwe ze sie tak pogorszylo? a cwka wydaje mi sie jest dobra bo tam jest taki guziczek kontrolny i jesli jest wcisniety to znaczy ze cewka jest ok(podobno). ale sprawdze jeszcze te swiece. dzieki. jesli to nie bedzie to to znowu sie odezwe. pozdro!!! |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-09-30 12:10:53
identyczne objawy miał mój ojciec(w innym aucie) okazało sie, że była to wina jakiegoś kabelka, był zaśniedziały, a w ASO chcieli mu pół silnika rozebrać... Za dwie godziny około będę się z nim widział to zapytam od czego ten kabelek był... pzdr |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-09-30 14:29:41 No ciekawy przypadek.
Wszystko wskazuje na elektrykę, Jeztom może mieć rację, kabelek. Zapal silnik i ruszaj delikatnie wszystkimi kabelkami?????? Jak szarpie gwałtownie to całkowicie traci zapłon, na pierwszy ogień cewka, potem kabel od cewki do rozdzielacza. a potem pomyślimy dalej.( nie pamiętam jaki masz silnik). Może mnie ktoś uświadomi co to za guziczek kontrolny na cewce, o którym kolega pisze.
|
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-09-30 14:41:21 NO i się dowiedziałem, musze troszke sprostować moją wypowiedź, szarpanie autem miało miejce gdy był nadpalony przewód wysokiego napięcia to raz, szarpanie na gazie i chwilami słabnięcie auta to winien był przewód zasilający instalację gazową, poprowadzony z akumulatora. pzdr Tyle się dowiedziałem i nie są to moje słowa tylko mego łojca... ![]() |
![]() mlodybiernat 520 konin | 2005-10-02 23:10:09 wymienilem kabelki od świec ale problem nie zniknął. nadal szarpie. nie chce jechac do serwisu bo raz tam bylem, straciłem 50zł i niczego sie nie dowiedzialem. a moze to byc na przykład mechaniczne uszkodzenie komputera? jakiś kondensator czy czos? |
BeeMWe (S) BMW Master (Moderator) BMW 525 24v Olsztyn | 2005-10-03 09:55:28 Sprawdz dokładnie wszystki kabelki przy cewce, miałem kiedyś podobny problem (w innym aucie), wydalem kilka stówek na mechaniorów i nic, aż pewnego dnia pogrzebaliśmy z ojcem i okazało się że jeden z przewodów przy cewce raz miał styk a czasem nie i robił tyle zamieszania. Delikatne podczyszczenie i dobre wpięcie go usuneło cały problem. Sprawdz i przeczyść jeszcze świece, a na przewody WN pryśnij WD40 i poczekaj z 10 minut z odpaleniem. Takie są moje sugestie. |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-10-03 15:25:34 Jak możesz niedrogo podpiąć się do kompa to może to dać odpowiedż. |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2005-10-03 15:42:20 A ja miałem to samo w 520 z 89 r. Okazało się ze wystarczyło na noc zamoczyć w nafcie silniczek krokowy (ten na obejściu powietrza do przepustnicy). Rano już nie było problemu. |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-10-03 16:07:09 Krokowy odpowiada raczej za bieg jałowy.
Nie zgadzam się. |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2005-10-03 16:45:59 A ja sie z Toba zgadzam. Krokowy odpowieda za regulacje obrotów na jałowym biegu. Ale wymycie go mi pomogło. |