[big problem] z blaupunktem może ktoś coś...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam od kilku dni (używane) radyjko Blaupunkt Alicante CD32 ,a problem przedstawie się w tym że przy odtwarzaniu CD
( zauważyłem że przy 54 jednostkach w skali do 66, lecz nie koniecznie ) czasami, a nawet bardzo często się wiesza ,płyta się mieli i w rezultacie wyskakuje ERROR CD , i włącza się radio (które gra bez zastrzeżeń) Co to może być ??
z góry dziękuje
  
 
i tylko jedna płyta ??
  
 
Cytat:
2005-09-30 19:46:16, Sinuspi pisze:
i tylko jedna płyta ??


nie to przy każdej płycie się dzieje
  
 
Od strony technicznej nie znam się, ale mogę zaryzykowac stwierdzenie że może się przegrzewać. Jak pogłasniasz to automatycznie idzie wiecej ciepła ze wzmacniacza no i zaczyna się problem z odczytam
To taka moja hipoteza
  
 
Przyczyn może być kilka. Rozumiem że zakładasz że radio jest sprawne.
1. Myślę że może to być problem z napięciem, nie przygasają czasami lampki w radiu? Bo jak tak dajesz czadu, to Volty idą w dół.
2. Przyczyną może być wadliwe podłączenie do instalacji samochodu i myślę tu o zasilaniu radyjka.
3. Źle dobrane, bądź źle podłączone głośniki. Może być za mało ohmów i jak dasz za dużo czadu to idzie taki prąd że nie daje rady więcej.
4. Może być też uszkodzone radyjko, ale w to mi się nie chce wierzyć.
Dziwny jest objaw że to tak tylko jak dajesz czadu. Myślę że to może być któryś z punktów od 1 do 3.
Pozdrawiam.
  
 
Pociagnij grubszym kabelkiem zasilanie do radyjka bezposrednio od akumulatora i bedzie oki.
  
 
Może to być problem zasilania, tylko jesli ma wszystko podpięte pod fabryczną instalację essiego to nie powinno być mimo wszystko takiego problemu
  
 
kurcze instalacja jest orginalna i poprzednie radyjko działało bez problemu ,głośniki też były tam te same
a kolejne spostrzeżenia to :
- jednak przy cichym słuchaniu też to występuje
- pomaga wyłączenie i ponowne włączenie radia
...a koleś którego się pytałem mówił że to mogą być jakieś poduszki